(Zawgyi)
ဘာလို႔လည္း........
ဘာလို႔...ကြၽန္ေတာ့ဘဝမွာ...အဲ့ဒီိေကာင္က..လႊမ္းမိုးေနရတာလည္း......
ငါးတန္းတုန္းက..ေဘးအိမ္ကိုေျပာင္းလာတဲ့မိသားစုမွာ...ပါလာတဲ့ၿဂိဳဟ္သားေကာင္ဟာ......ဘယ္ဘဝကအညႇိဳးေတြနဲ႔...ႏွိပ္စက္ေနရတာလည္း........
အတန္းထဲမွာ...Jun Myeonအျမဲယူခဲ့တဲ့Roll no.1ဟာ...သူ႔လက္ထဲကို..ပါခ်င္းမလွပါသြားခဲ့တယ္........
သူ႔ေၾကာင့္....သူ႔ေၾကာင့္...နံပါတ္၂ဆိုတာႀကီးဟာ...Kim Jun Myeonအပိုင္ႀကီးကိုျဖစ္လို႔........
အရင္က..Jun Myeonမွ..Jun Myeonျဖစ္ေနတဲ့...Histology Tr..ဟာ...သူ႔ကိုပဲအျမဲခ်ီးက်ဴ းေတာ့သည္........
ဒါတင္လည္းမကပါ......
အိမ္ကလူေတြကလည္း....သူနဲ႔ကိုယ့္ကိုႏိႈင္းယွဥ္ၿပီးေျပာလာၾကသည္.....
သူဆို..စာအျပင္တျခားအရာေတြပါေတာ္သည္တဲ့.......
စာမွစာျဖစ္ေနတဲ့Jun Myeonဟာ...ေပါင္းသင္း ဆက္ဆံေရးမွာ...အနည္းငယ္အားနည္းသည္ကိုေတာ့...ဝန္ခံရပါမည္....
သို႔ေသာ္...ထိုအေကာင္ကေတာ့ထိုသို႔မဟုတ္.......
သိပ္အျမင္ကပ္ဖို႔ေကာင္းသည္.....
သူသည္Jun Myeonဘဝ၏...အႀကီးမားဆံုးအေႏွာင့္ယွက္ျဖစ္ေၾကာင္း...သိရေသာေန႔သည္....ဒီတစ္သက္ေမ့မရေသာေန႔ျဖစ္သည္......
တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္မ်ားထြက္ေသာေန႔.....
Jun Myeonသိပ္တက္ခ်င္ခဲ့ေသာ...University of Medicineအား...လြဲခဲ့ေလသည္........
ထိုေကာင္ကေတာ့...တက္ခြင့္ရသည္တဲ့....
သူလည္း..Jun Myeonလိုပဲ...Jun Myeonကိုအျမင္ကပ္ေနသည္လို႔..မထင္လိုက္ပါေလနဲ႔.......
တစ္ခုမဟုတ္...အျမဲစေနာက္ေနတတ္ေသာထိုအစုတ္ပလုပ္သည္.......
ေဘးအိမ္က......
Zhang Yixing ျဖစ္သည္~~~~~
...................................................
YOU ARE READING
Antidote(COMPLETED)
Romanceငယ္ငယ္ေလးတုန္းက..ပညာေရးမွာၿပိဳင္ခဲ့ၾကတယ္.....အရြယ္ေရာက္ေတာ့...ႏွလံုးသားခ်င္းၿပိဳင္ၾကည့္ရေအာင္......?? Cover by @byunasunapark00