(Zawgyi)
Projectorမွာေပၚလာတဲ့ေမးခြန္းကိုၾကည့္ကာJun Myeonျပံဳးလိုက္သည္....
ညတုန္းက..မက်က္ႏိုင္လို႔ပယ္လိုက္တဲ့အပုဒ္ႀကီးကထိပ္က....
ေအာက္ကေမးခြန္းကိုဆက္ဖက္လိုက္သည္......
တဝက္ပဲက်က္ထားတဲ့အပုဒ္..OK..ေနာက္ဆံုးအပုဒ္အားဆက္ၾကည့္လိုက္သည္....
ဖတ္ရံုသာဖတ္ထားတဲ့ဟာႀကီး......အားရပါးရျပံဳးလိုက္သည္.....
တယ္ေတာ္တဲ့ငါ.....
ေသေအာင္က်က္ထားတဲ့အပုဒ္ရွည္ေတြတစ္ခုမွမပါဘူး......
ထားပါ...ရသေလာက္ေျဖတာေပါ့..........
ေခါင္းထဲရွိသမွစာေတြအကုန္ေကာက္ခ်ေရးလိုက္သည္....
ေရွ႕တန္းကထိုင္ေနတဲ့တစ္ေယာက္ကေတာ္ေတာ္ေျဖႏိုင္ပံုရသည္......
ကုန္းရုန္းေျဖေနတာ....ေသာက္ျမင္ကပ္စရာေတြ...
Tutoပဲ...ေတာ္ရံုေပါ့.....
ေျဖၿပီးေတာ့ေဘာပင္အဖံုးကိုပိတ္ကာ..ေဘးနားခ်ထားလိုက္ၿပီး...ေမွာက္အိပ္ေနလိုက္သည္....
မေန႔ညက..စာၾကည့္ၿပီးမိုးခ်ဳပ္သြားတာမို႔လား......
ဆရာတို႔မ်ား...ဂ်င္းကိုအတစ္လိုက္ထည့္သြားတာ....
ခုေတာ့ေမးတာေတြက..ဘာေတြမွန္းလည္းမသိ........
.................
"Jun Myeon..မုန္႔သြားစားမယ္...""သြားမယ္..သြားမယ္....ငါလည္းမစားရေသးဘူး....ေျဖႏိုင္လား.."
"မေမးသင့္ပါ့....က်ပ္ျပည့္တယ္ဆိုရင္ေပါ့..."
Xiuminရဲ႕စကားကိုရယ္လိုက္ၾကၿပီး..ႏွစ္ေယာက္သားတူတူထြက္လာခဲ့ၾကတာက..canteenဆီ.....
ေဆးႏွင့္နီးႏြယ္တကၠသိုလ္ေပါင္းစံုအား...တေနရာထဲမွာဖြင့္ထားတာေၾကာင့္..လူေတြစည္းကားခ်က္က..ေျပာစရာပင္မလို.....
"ေဆးဘက္ဆိုင္ရာေတြ..Practicalၿပီးတယ္ထင္တယ္"
Duty coatေတြနဲ႔စားေသာက္ဖို႔တန္းစီေနၾကသူေတြကို..ေမးေငါ့ျပၿပီးေမးလာတဲ့Xiuminေၾကာင့္..သူၾကည့္မိေတာ့..
ဟုတ္သား...အုပ္စုလိုက္ေတြ...ဆာေလာင္ေနၾကတယ္ထင္ပါ့...ဝုန္းဒိုင္းက်ဲေနၾကသည္...,
YOU ARE READING
Antidote(COMPLETED)
Romanceငယ္ငယ္ေလးတုန္းက..ပညာေရးမွာၿပိဳင္ခဲ့ၾကတယ္.....အရြယ္ေရာက္ေတာ့...ႏွလံုးသားခ်င္းၿပိဳင္ၾကည့္ရေအာင္......?? Cover by @byunasunapark00