Episode 20.💕💕

3.8K 579 109
                                    

Unicode

အချိန်​ကား ည​​နေ ၆နာရီ

Jimin ထွက်​သွားတာ ၆ နာရီ​တောင်​ရှိခဲ့ပြီဖြစ်​သည်...

Yoongi the best coffee ဆိုင်​​ရှေ့​ရောက်​​တော့ ​ခြေလှမ်း​တွေကို ပိုမိုမြန်​ဆန်​​စေမိသည်​...ဒရိုင်​ဘာလီ..ဒရိုင်​ဘာလီက jimin နဲ့ ပတ်​သတ်​၍​ပြောစရာရှိသည်​ဆို​သောစကားကို သိချင်​​နေမိသည်​..
ဒရိုင်​ဘာလီ သည်​ jimin ရှိ​သော​နေရာကိုများသိ​နေ​လေသလား...

အ​တွေးတို့​ကြောင့်ခပ်​မြန်​မြန်​ခပ်​သွက်​သွက်​လှမ်းလာခဲ့ရင်း ဆိုင်​ထဲမှာ Min Hoon နဲ့ ဒရိုင်​ဘာလီကိုပတ်​ရှာကြည့်လိုက်​​တော့ ​ထောင့်စွန်းတ​နေရာမှာ ထိုင်​​နေ​သော min hoon ကို​တွေ့သည်​.
Min hoon ​ရှေ့တွင်​​တော့ ထိုင်​​နေသူမှာ ဒရိုင်​ဘာလီဖြစ်​ဟန်​တူသည်​

Min hoon ထိုင်​​သော​ထောင့်စွန်း​နေရာသို့သွားကာ min hoon ​ဘေးတွင်​ဝင်​ထိုင်​လိုက်​သည်​..
ဒရိုင်​ဘာလီက ​ရှေ့တွင်​ခပ်​နွမ်းနွမ်းထိုင်​​နေသည်​..
Min hoon ကလဲ သူ့ကိုမြင်​​တော့စိတ်​မ​ကောင်း​သောပုံစံနှင့် မျက်​နှာလွှဲသည်​.
Jimin ကိစ္စ​ကြောင့် စိတ်​မ​ကောင်းဖြစ်​​နေတာဖြစ်​မှာပါဟု​တွေးရင်း ဒရိုင်​ဘာလီကို​ကြည့်လိုက်​ကာ..

"Jimin ကိစ္စ​ပြောစရာရှိတယ်​ဆိုတာဘာလဲ ဒရိုင်​ဘာလီ"

ဒရိုင်​ဘာလီ သက်​ပြင်းသဲ့သဲ့ချသည်​..
ထို့​နောက်​ yoongi ကိုကြည့်သည်​..

သူ့အထင်​မမှားလျင်​ ဒရိုင်​ဘာလီ မျက်​ဝန်းမှာ မျက်​ရည်​စ​တွေကို မြင်​ရသည်​..
ဒရိုင်​ဘာလီက ဘာကို မျက်​ရည်​ဝဲ​နေတာပါလိမ့်...
​ဘေးမှ Min Hoon က လဲ မျက်​နှာအပျက်​ပျက်​နှင့်​ခေါင်းငုံ့​နေသည်​..
ဘာ​ကြောင့်ရယ်​မသိ..
သူတို့အမူအယာများကြည့်ကာရင်​ထဲပူ​လောင်​လာမိသည်​...

"ဒရိုင်​ဘာလီ!!!
​ပြောစရာရှိတာ မြန်​မြန်​​ပြောပါ"

"သတင်းကြည့်ပြီးပြီလား..yoongi"

Min Hoon အ​မေးစကား​ကြောင့် min hoon ကိုမကြည့်ပဲ ​ခေါင်းခါပြလိုက်​သည်​..သတင်းကိုသူဘာလုပ်​ရမည်​နည်း..သူသိချင်​တာ jimin အ​ကြောင်း.
Jo Min Hoon တစ်​​ယောက်​ဘာ​တွေလာ​မေး​နေမှန်းကိုမသိပါ...

Favorite Medicine//Yoonmin (Zawgyi/Unicode)Where stories live. Discover now