Episode 24💕💕

3.6K 560 20
                                    

Unicode

Jihyun သည်​ ​ပြောရလျင်​ Jimin သူငယ်​ချင်း...
အ​မေရိက မသွားခင်​အထိ ကိုးရီးယားတွင်​ခင်​မင်​ခဲ့​သော သူငယ်​ချင်း....
ညီအကိုလို ​ပေါင်းခဲ့​သောအ​ခြေအ​နေ​ဖြစ်​သလို ရုပ်​ချင်းကလဲ ဖြတ်​ခနကြည့့်လျှင်​ ခပ်​ဆင်​ဆင်​မို့ ညီအကိုလို့ပင်​ထင်​ကြသည်​..
အ​မေရိကန်​ ကို jimin ​ပြောင်းသွား​တော့ Jihyun အထီးကျန်​ကာကျန်​ရစ်​ခဲ့သည်​..
Jihyun မိဘများက ချမ်းသာသည့်အထဲပါတာမို့ jihyun ကို အ​မေရိက မှာ ​ကျောင်းတက်​ဖို့စီစဉ်​ကြပြီးသည့်​နောက်​ jimin နှင့်အဆက်​အသွယ်​ပြန်​ရခဲ့ကြသည်​..
တစ်​​ယောက်​ထဲရုန်းကန်​​နေရ​သော jimin ကိုအမြဲလိုလို ကူညီ​ပေးခဲ့သူဖြစ်​သလို jimin ၏ အယုံကြည်​ရဆုံးသူဆိုလည်းမမှား​ပေ....

Korea ကို လက်​စား​ချေဖို့သွားမယ်​ဆို​သောကိစ္စကို jihyun တားခဲ့ဖူးသည်​..
ဒီတိုင်းထားလိုက်​​တော့..
အမုန်းမပွားပါနဲ့​တော့ ဟု ​ပြောခဲ့ဖူးသည်​...
သို့​သော်​လည်း...
Jimin ကား လက်​စား​ချေဖို့ကို ထက်​သန်​​နေခဲ့သည်​မို့ မတတ်​သာပဲ သူလွှတ်​ရလိုက်​ရခြင်း...
Korea ​ရောက်​တုန်းကဆို jimin အမြဲလိုလို ဖုန်းဆက်​ကာ သူ့အ​ခြေအ​နေ​တွေကို ​ပြောပြခဲ့​ပေမဲ့​နောက်​ပိုင်း​တော့ jimin က လက်​စား​ချေဖို့ကိစ္စက မှားများ​နေပြီလားဟု ​မေးလာသည်​..

ထိုကတည်းကပင်​ jimin တခုခုဖြစ်​​နေပြီဆိုတာကို သူနားလည်​လိုက်
​တာဖြစ်​သည်​...

​နောက်​ပိုင်း​တွေမှာ Jimin သည်​ Min yoongi ဆို​သောသူအားချစ်​မိသွားခဲ့​ကြောင်းနှင့် လက်​စား​ချေဖို့ကိစ္စကိုသိလျှင်​ သူ့ကိုမုန်းသွားမှာစိုးသည်​ဟု​ပြောကာ ငိုလျက်​ဖုန်းဆက်​ခဲ့ဖူးသည်​...

​ပြောရလျှင်​ စိတ်​​ဝေဒနာက jimin တွင်​ အရင်​ကတည်းကရှိ​နေခဲ့သည်​...
ငယ်​ငယ်​ရွယ်​ရွယ်​ နှင့် ဒုက္ခမျိုးစုံကို အ​မေရိကတွင်​ခါးစည်းခံခဲ့ရ​သော jimin သည်​ စိတ်​​ဝေဒနာ ကိုလဲခံစား​နေခဲ့ရသူဖြစ်​ခဲ့သည်​....

Jimin ပြန်​လာမည်​ဆိုတုန်းက သူ korea ကိုအလုပ်​ကိစ္စနှင်​​ရောက်​​နေခဲ့တာမို့ jimin နှင့်အတူပြန်​ရန်​ ​လေယာဉ်​ လက်​မှတ်​ကို ​နောက်​ဆုတ်​ကာဖြတ်​ခိုင်းလိုက်​သည်​..
ကံ​ကောင်းသည်​ဟု ဆိုရမည်​ပင်​လား.

Favorite Medicine//Yoonmin (Zawgyi/Unicode)Where stories live. Discover now