→5←

1.1K 95 7
                                    


Trensapığı:
Üzgünüm ben
Sadece şaşırdım.
Kabus olarak bunu mu
Görüp bayılmıştın?
😂

Gulf
Ne yani
Küçümsüyor musun?


Trensapığı:
Hayır
Yanlış anladın.
Kabus deyince ben
Öldüğünü  gördüğünü düşünmüştüm.

Gulf

Öyle kabuslar gördüğümü
Nereden biliyorsun?

Trensapığı:
Sadece biliyorum
Gulf.
Senin hakkında senin
Şimdilik bilmediğin şeyleri
bile biliyorum.

Gulf
Korkutuyorsun beni.
Bari ismini söyle bana.
En azından bu bilmeliyim.

Trensapığı
Suppasit
Suppasit diye bil beni.
Bunun daha sanatsal olduğunu
Söylemişti biri.

Gulf
Suppasit
Suppasittt
Tanrımmmmmm
Dün gece kabusumda kabinde
Benimle sevişen adam
Onun adı.
Biz tanışıyoruz değil mi?
Seni tanıyorum.
Ben böyle birini
Hatırlamıyorum.
Kimsin sen?

Suppasit
Olmaz Gulf.
Ve kabuslarından korkma.
Biz onları yaşadık.
Eğer hatırlasaydın
Şimdiye her şeyi batırmış olurdum.
Lütfen sadece akışına bırak.
Trene ne için bindiysen
Sadece o amacınla ilgilen.

Gulf
O zaman bana mesaj atma
Tanrım ben meraklı bir
İnsanım ne yapabilirim yani?

Suppasit
Pekiii
Bir daha mesaj atmamaya çalışacağım
Kendine dikkat et.

▒▒▒▒▒▒▒▒▒

"Nasıl bir aptal ya? "Diye Gulf kabinden çıkmış dar koridora dönecekken tosladığı bedenle geriye sendelemiş, düşmeyi beklerken belinde hissettiği kollarla kapalı gözlerini hızlıca açmıştı.

"Mew? "

"Bir sorun mu var diye sana bakmaya çıkmıştım. İyi misin?"diye gülümseyip onu hala tutarken Gulf anımsadığı görüntülerle kalakalmıştı.


▒▒▒▒▒▒▒▒▒

💫Geçmiş💫

"Bırak kolumu! "


"Bırakmazsam ne olur ? "

"Bu olur! "

Gulf sinirle karşısındaki adamın bacak arasına tekmeyi geçirdikten sonra bilmiş bir tavırla sırıtarak iki büklüm olana eğildi.

"Suppasit bana umut vermeye kalkma. Beni size yaptığım her şeyden sonra kurtaracağını düşünmek istemiyorum şimdi tekrar uyuyacağım diğerleri fark etmeden  ve yolculuk boyunca sakın ama sakın bir daha bana yak-ıhmmm"

Gulf cümlesi dudaklarını saran sıcaklıkla bölündüğünde karşı koyacak gücü kendisinde bulamamış aksine ellerini saçlarına geçirerek özlemini çektiği dudaklara sarılmıştı. Adam onu vagonlar arasındaki geçiş kapısına yasladığında ses çıkarmamış aksine istekle alt bölgesini ona bastırarak ağzına inlemişti.

"Buna karşı koyamamak gerçekten saçmalık"diye nefes nefese geri çekildiğinde  kaşısındaki adamın  kızarmış dudakları  gördüğü tek görüntü olsada derince yutkunmasına neden olmuştu.


"Bakma öyle, yemin olsun ki burada tekrar benim olmanı sağlarım." diye adam tekrar kendi kızarttığı dudaklara eğilip dişleyerek çekiştirdiğinde Gulf istekle kıvranarak elini karşısındaki adamın uzunluğuna atmış sıkmıştı.

"Senin olmak istiyorum. Sadece geceleri bana böyle baksanda tüm gündüzüm ifadesiz yüzüne bakıp seni arzulamakla geçiyor. "Diye dilini karşısındaki adamın  boynundan köprücük kemiklerine doğru ıslak bir şekilde sürüklediğinde bu diğeri için son nokta olmuştu. Düşünmeden arkasındaki  vagonun kapısını açarak onu içeri itip kapıyı kapatarak ona dönmüştü.


"Madem tüm gün bunu düşündün o zaman soyun!" diye birleşik koltukların birine  bedeni ittiğinde Gulf sadece sırıtarak onu kravatından tutup üzerine çekmiş bacaklarının arasına almıştı.

"Sen soy. Tanrının her zerresini özenle yarattığı parmaklarını her yerimde hissetmek istiyorum. "Diyerek diliyle dudaklarını yaladığında uzun adam derince yutkunmuştu.

"Bunu istediğine pişman olacaksın Gulf Kanawut."diye boynuna dişlerini geçirdiğinde Gulf başını geriye yatırıp şehvetle inlemişti.

Kestikk  🎬🎬🎬

💕❤💞😘



Memories [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin