"Mew gerçekten çok üzgünüm az önceki davranışım hiçte hoş karşılanacak bir şey değildi."
Gulf mahçup bir ifadeyle karşısında oturan adama bakarken Mew anlaşıyla gülümsemişti
"Önemli değil Gulf ,eğer rahatsız hissedeceksen başka bir yer bulabilirim. "Diyerek istemese de öneride bulunduğunda Gulf panikle reddetmişti
"Hayır,hayır sadece kafam karışık yaşamadığım şeyler hayal ediyorum yada yaşadım mı onu bile bilmiyorum "diyerek ensesini kaşıdığında Mew kaşlarını çatarak
"Kaza mı geçirdin?"diye sormuştu."Hayır,o kadar ciddi bir kaza geçirmedim yani emin değilim hiç hastanelik bir durumum olduğunu hatırlamıyorum ama hafızamda boşluklar var gibi
Bu da yolculuğun başından beri beni geriyor. Tekrar üzgünüm seni de rahatsız ettim. ""Sorun değil özür dileme artık. Zaten yolculuğun bitmesine bir günden az kaldı sayılır.
İyi geçinelim sonuçta bu trenden indiğimizde birbirimizi bir daha hiç göremeyeceğiz. " derken içindeki fırtınalar boğazına koca bir yumru gibi oturmaya başlamıştı."Belkide. Ben arkadaşlarımın düğününden sonra
Tayland'a dönmeyi düşünüyorum belki orada karşılaşırız. Neden bilmiyorum ama oraya gitmem gerektiğini hissediyorum. ""Dönme! "
"Ne? ...Neden? " Gulf anlamaz gözlerle ona baktığında Mew ani ve sert çıkışını açıklayamayacağı için ensesini beceriksizce kaşıyıp;
"Hiç, hiçbir neden yok. Yanlış anlama. " diyerek devam edip "... ceketimi dışarda unuttum. Onu alıp geliyorum. " diyerek hızla çıkıp yan taraftaki vagona girdiğinde sinirle Jack'e bağırmıştı.
"Bana hemen Tul'un numarasını bul!"
Dediğinde koruması bir kaç adım geri çekilip telefon görüşmesi yaptıktan sonra elindeki telefonu Mew'e uzatmıştı.
"Tul."
"Mew ...siktir yani patron sen misin? Gerçekten sen misin? "
"Evet Tul,Gulf ile ilgili bir sorun var. "
"Gulf mu?Merak etme Patron o güvende bizi arkadaşları olarak biliyor. Ve sen... Tanrım sen ölmüştün. "
"Tul bunu başka zaman konuşuruz, Gulf Tayland'a dönmek istiyor. Oraya geldiğinde ne olursa olsun bunu engellemelisiniz.Oraya dönerse onu bulup yarım kalan işi ya savcılar halleder yada o piç.İkinci kez onu kaybedemem."
"Şimdi onunla mısın?"
Tul'un sorusuyla Mew gözünün önünde kayıp giden görüntülere dalmış bir süre sonra cevap vermişti.
"Evet, ama her ne yapmışsanız beni hatırlamıyor ve kendini ressam sanıyor.Aramıza ilk sızdığı gibi davranıyor."
"Üzgünüz patron biz en iyi yolun bu olduğunu düşündük. Anılarının bir kısmı gitmişti.Gulf o gece kafasını çarptığında uzun süre uyanmadı ve uyandığında normalde ruhsuz duygusuz da olsa senin öldüğünü öğrenince darmaduman olmuştu. Kendini öldüreceğinden korktuk ve hipnoz yöntemiyle seninle olan anıları silebileceğimizi öğrendik.Bu yüzden neredeyse bize dair ya da öncedeki hayatına dair çok az şey hatırlıyor.Onu ancak böyle güvende tutabilirdik."
"Önemli değil Tul, en doğrusunu yaptınız. Yolculuk bitince ondan ayrılacağım. Sizde hiçbir şey söylemeyin eskisi gibi davranın."
"Emin misin, ondan ayrılabilecek misin patron ya da Çin'e geleceksen bunları yüz yüze görüşelim. Max'in mekanı hala var. Bazen orada toplanıyoruz.İki gün sonra bizim iki salağın düğünü de var.Gelirsen eski günlerdeki gibi eğleniriz."
"Sizi de tehlikeye atmak istemiyorum Tul. Ama güvenli olduğuna emin olduğum bir anda oraya uğrayacağım. Diğerlerine bir şey söyleme şimdilik. Saint ve Zee'nin dırdırlarını ekleme. "Dedikten sonra karşısındaki adamın şikayetlere başlayacağına emin olduğu için telefonu kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories [MEWGULF]
Short StoryBir tren seni sadece ulaşmak istediğin noktadan başka nereye götürebilir? Yetişkin içerik 🔞