⇨14⇦

668 35 0
                                    

Sessizlik

Çatal sesleri

Sessizlik

Gulf derin bir nefes alıp çatal ve kaşığı tabağa  bırakarak sbeyaz gömlek ve siyah pantolon içinde tüm ciddiyeti ile önündeki tabakla ilgilenen adama baktı.

"Trendeyken  aynı  insanları tanıdığımızı neden söylemedin? "Demesiyle Mew de onun yaptığı gibi yemeği bırakıp ellerini çenesinin altında birleştirdi.

"Bilmiyordum. Seni orada,barda,görünce açıkçası sevindim. Trenden inerken vedalaşma şansımız olmamıştı. "

"Evet bir de o var, kaç gün boyunca birlikte takıldık ama beni umursamadan benden önce indin. "Diyerek Gulf neye sinirli olduğunu bilmeden konuşup geriye yaslandığında Mew yüksek bir kahkaha atmaktan kendini alamamıştı.

"Bu kadar komik olan ne? "

"Sevgilimi ortada bırakmışım gibi davranıyorsun."demesiyle Gulf söylediklerinin kulağa hesap sorar gibi geldiğini fark edip kendini toplamış ve hızla yemeğine geri dönmüştü.


"Özür dilerim. "Ağzı doluyken konuştuğunda Mew onu duymak için duraksamıştı.

"Ne? "

"Özür dilerim. Aslında yani insanlar konusunda tutucuyum. Böyle davranıyor olmam bana da tuhaf geliyor. Tanıdık hissettiriyorsun ama dokunmamam gereken yakıcı bir şeymişsin gibi  içimdeki ses senden uzak durmam söylüyor."
Gulf konuşurken Mew yemek dolu şişkin yanakları çekmemek için kendiyle boğuşmayı bir kenara bırakmış ciddiyetle onu dinlemeye çalışıyordu.

"Benimde farklı olduğum söylenemez.Dün gece Max ve Tulla birlikte seni gördüğümde gerçekten mutlu oldum ama bu bir şekilde  korkmama neden oldu. "

"Onları ,yani Max ve Tul'u nereden tanıyorsun? "

"Abim ikisini sekiz yaşında sokakta bulmuş ve aileye almıştı. O zamanlar ikisiyle hep kavga ederdim. "Demesiyle Gulf kendini gerçekten önemsiz bir eşya gibi hissetmişti. Dün geceden beri, Mew ve Tulu öyle  gördüğünden beri kendine itiraf edemediği bir kıskançlık hissediyordu.

"O zaman nefretten doğan bir aşk mı senin ki? "Demesiyle Mew ağzına attığı yemek yüzünde kısa boğulma tehlikesi atlatmıştı.

"Ne?...Hayır hayır, yanlış anladın sanırım.Sana bahsettiğim kişi aslında o değil. "Demesiyle Gulf kısa bir gülümseme vermiş merakla öne eğilmişti.

"Kim o zaman, arkadaşlarım arasında mı? "

"Neden bu kadar merak ediyorsun ?"diyerek Mew de aradaki mesafeyi en aza indirip onunla burun buruna geldiğinde Gulf  geri çekilmek istesede inat edip gözlerini ona dikerek devam etmişti.

"Rüyalarımdaki adama çok benziyorsun.Karşılamamızın kader oluğunu düşünmek saçma geliyor ama bilmiyorum anlamdıramıyorum."

"Ona o kadar benziyor olmam onunla aynı hissedeceğim ya da sana aynı hissettireceğim anlamına gelmiyor. "Diyerek bir eli Gulfun ensesinde dolaşıp saçlarının arasına girdiğinde Gulf beyaz gömleğin yakalarını hafifçe tutup bakışlarını dudaklarına indirmişti.

"İstersen bunu deneyelim. Aynı duyguları hissedip hissetmeyeceğimizi..."

İstekli olan daha cümlesini tamamlayamadan Mew aradaki mesafeyi kapatarak üst dudağını dudakları arasına hapsedip usulca emerken Gulf girdiği şoktan çıkıp yakalarındaki parmaklarını sıkılaştırarak öpücüğüne aynı hırsla karşılık vermişti.

Öpücüğe diller karışıp odada sesler yankılanmaya başladığında Gulf nefes nefese  hızla geri çekilerek başına giren ağrı yüzünden yüksek bir çığlık attığında Mew korkuyla geri çekilmişti.

"Gulf iyi misin? "

Memories [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin