"Hazır mısın?"
Mew hemen yanındaki bedene döndüğünde ellerini sıkıca saran parmaklarla cevabını almıştı.
"Evet.Biz girelim,diğerleri birazdan burada olur."demesiyle Mew kaşlarını çatmıştı.
"Onları neden çağırdın?"
"Seni gerçekten yalnız gönderip gözden çıkardığımızı düşünüyorsun değil mi ?"diye sırıtıp girişe ilerleyerek korumaya yumruğunu geçirmişti.
"Seni sevenlere sahip çıktığın gibi onlarda senin için aynısı yapmaktan çekinmiyorlar.Patronları kılıklı hepsi."diyerek kapıyı açıp ikinci korumayıda yere serdiğinde Mew işin duygusal boyutundan sıyrılıp ona destek olmak yanında yer almıştı.
"Sağdakiler senin,soldaki kalabalık grup benim."
Mew söyleyip ilerdeki kalabalığa daldığında alarmın çalmasıyla daha fazla koruma karışıklığın olduğu alana doluşmaya başladığında Mew duraksayıp bağırmıştı aksi taktirde bir kurşunla her şey bitebilirdi.
"Cris ,buradayım.Öldürdüğün kardeşine merhaba demeyecek misin ?"diye konuşurken Gulf sırtına yaslanmış 'iyi fikir' diyerek etrafına temkinli bakarken evin terasına çıkan adamla korumalar geri çekilip yolu açmıştı.
"Ölmediğini ,hayalet gibi etrafımda dolaştığını biliyordum Mew,çok kıymetli sevgilinide alıp gel içeri."diyerek onu davet ettiğinde Mew,Gulfun elini tutup kendiyle eve sürüklemişti.
.
.
."Oturmayacak mısın?"
Cris durgun bir ifadeyle karşında ayırdığını düşündüğü iki adamın kenetli ellerine bakarken Gulf elini geri çekmiş iki adım ötesinde koltuğa oturmuş adamın yakasına yapışmıştı.
"Bu sefer kaçamayacaksın,biliyorsun değil mi?" diye öfkesine hakim olamayıp yumruğu yüzüne geçirdiğinde Mew onu geri çekmişti.
"Evet ve bende kaçmaktan yoruldum artık.Kardeşimi öldüren bir pislik olmak beni yıprattı."diye küçümseyerek konuşurken Mew tuhaf hissediyordu.Düşündüğü karşılaşma bu değildi.Kesinlikle bu değild.
"Geleceğimi biliypr muydun?"diye Gulfu kendisine iyice yaslayıp sorduğunda Cris ayağa kalkıp tam kardeşinin önünde durmuştı.
"Evet...Sizin için ufak bir kaşılama töreni bile hazırladım." diyerek ceketinin düğmelerini açtığında iki aşık şok olmuş ve geri çekilmişti.
"Bu sefer üçümüzün birlikte gittiğinden emin olmak istiyorum.Geçen bunca zaman boyunca çok fazla kötülük yaptım ve sürekli senin hayaletinle boğuştum Mew.Bazı geceler yaşamanı dileyecek kadar delirdim ama yaşadığını öğrendiğimden beri senden hala ölümüne nefret ediyor olduğumu fark ettim."
"Ve bu nefretin son bulması için ikimizinde bu dünyadan silinmesi gerektiğini düşünüyorum."diyerek ondan uzaklaşmış ikilinin üzerine gittikçe Gulf üzerindeki bombayı etkisiz hale getirebilecek bir şeyler düşünmeye çalışıyordu.
"Mew bomba...o zaman ayarlı ve sadece on dakikamız var ." diye gözü geriye akıp giden saniyelere odakladığında Cris, Gulfa dönmüş onu hızla yakasından tutarak kendi yanına çekerken Gulf hazırlıksız yakalndığı için karşı koyamamıştı.
"Seni on dakika bu sürtüğünle oyalayabilirim sanırım."diyerek cebindeki bıcağı çıkarıp Gulfun yüzüne yasladığında Mew korkuyla öne atılmış Gulfun acı sızlanışıyla duraksamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories [MEWGULF]
Short StoryBir tren seni sadece ulaşmak istediğin noktadan başka nereye götürebilir? Yetişkin içerik 🔞