⇨9⇦

755 37 0
                                    


Gecenin en karanlık saatinin şafak sökmeden önce olduğunu söylerlerdi ama Mew şuan gözlerini kapatmış, huzurlu görünen bedene gözlerini kırpmadan bakarken belkide hayatındaki o olaydan sonraki en aydınlık saatleri yaşıyordu.



"Tekrar senden ayrılacağımı bilmek beni kahrediyor Gulf. Ama belki de beni hatırlamaman senin için bu dünyadaki en iyi şeydir. "
Diye fısıldayarak biraz öne eğilip dokunmayı deli gibi özlediği saçlara parmaklarını  değdirdiğinde nefesini tutmuştu.

Şuan daha fazlası için yanıp tutuşan bedenine söz geçirmek ne kadar zor olsada Mew hızla kendini geri çekip  çantasını ve ceketini alarak vagondan çıkmak için yeltenmişken  uyuyan adamın sayıklamasıyla gözlerini sıkıca kapatıp derin bir nefes almıştı.

"Sadece gördüğü kabusu bitene kadar kalacağım. Sadece o kadar... Bu sefer yanındayım." diyerek  geri dönüp dizlerinin üzerine çöktüğünde az önceki huzurlu yüzü acıyla buruşmuş bulmak kendi canını da yakıyordu.

"Geçecek Gulf. Her şey geçecek."

.
.
.



💫Geçmiş💫




Gulf  eve girip sinirle ceketini  ve çantasını evin girişine atıp karanlık salona geçtiğinde burnuna dolan tanıdık parfüm kokuyla duraksayıp sinirle köpürmüştü.

"Neden buradasın, sana gitmeni söylemiştim. "

"Neden burada olduğumu biliyorsun Gulf. Seni öldürmek için geleceğimi söylemiştim. "

"Bunu yapmayacağını sende biliyorsun. Neden buradasın Suppasit? "


Gulf ,  ışığı açmayı es geçip  karanlıktaki bedenin tam karşısında durmasıyla karşısındaki adamın elleri her zerresini ezberlediği yüzüne ulaşıp  usulca okşadığında Gulf dik durmaya çalışsada böyle küçük dokunuşlara karşı zaafı olduğunu bilen adama boyun eğip yüzünü avucuna yaslamıştı.



"Haklısın...Seni son kez görmeye geldim. Son kez seninle olmak için buradayım. Bir sonraki karşılaşmamızda ikimizden sadece biri hayatta kalacak."Diyerek avuçlarındaki yüzde en sevdiği yere,dudaklara, eğildiğinde Gulf sertçe çarpan kalbinin artık nefssini kesmeye başladığını hissetmekle kalmamış dudaklarında her saniye daha sert hareket eden dudaklara kendini bırakmıştı.




Mew ellerindeki adamı şuan ortadan kaldırabileceğini biliyordu. Bunu biliyor olmasına  rağmen yapmak istediği tek şey sevdiği ilk insanın tenini teninde hissetmektir.



Öpüşmeleri sertleşirken Mew onu duvara yaslayıp üzerindeki  her bir parçayı yırtarcasına atarken Gulfta aynısını ona yaparak birbirlerini hissedene kadar soymuştu.

"Bundan sonra dur dersen bile duramam Gulf. Ne istiyorsun söyle bana. "Demesiyle Gulf bir an duraksamıştı. Tüm gecesini sadece onunla konuşup kollarını ona sararak aaçlarıyla oynamasını istiyordu.


"Mew dur bekle ben bunu istemiyorum. Tüm gecemi sadece seni izleyip yüzündeki her bir noktayı ezberlemekle geçirmek istiyorum. "Demesiyle Mew bir an bile düşünmeden ondan uzaklaşıp  elini tutarak yerini bildiği yatak odasına geçmişti.


"Kabul ediyor musun? "

"Sen ne istersen benim için o  emir Gulf. İstemiyorsan bende istemiyorumdur. Bu son gecemiz böyle geçirmek istiyorsan sana uyacağım. "Diyerek o çapkın gülüşü yüzüne yerleştirip beyaz çarşafların arasına uzandığında Gulf çocuk gibi  yatağa atlayıp çıplak göğsüne sıkıca sarılarak onu kendine çekmişti.



"Gerçekten bir daha hiç görüşemeyeceğiz değil mi? Ben yine aynı duygusuz insan olarak hayatıma devam edeceğim. Bunu  yapmak seninle tanıştıktan sonra çok daha zor oldu. "


"Öyle olman en iyisi. Boş yere milleti canından etmemiş olursun. Bende onları aradan çıkarmamış olurum."Diyerek Mew de kollarını Gulfun bedenine daha sıkı sararken sabahın ilk ışıklarıyla onu nasil bırakıp gideceğine emin değildi.



Memories [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin