Tren sonunda istasyonda durmuş yolcular inmeye başlamışken Gulf yükselen seslere kaşlarını çatarak uyanmış etrafına bakınmıştı,vagonda Mew'in olmayışıyla uyku mahmurluğundan sıyrılarak ayaklanmıştı.
Ağır hareketlerle kendi çantasını toplarken Mewin veda etmeden çoktan indiğine karar kılıp dalgın bir şekilde koridordan geçerken ona veda etmekle yükümlüymüş gibi kırgın hissediyordu.
Sonunda uzun koridoru geçip temiz havayı ciğerlerine çekerek trenden indiğinde boynuna dolanan kollarla gerçek dünyaya dönüp arkadaşına karşılık vermişti.
"Damat Zee, tek başına direk beni alacağını düşünmemiştim. "Diye sarılışına karşılık verip sırtını patpatlarken arkadan gelen diğer adamın sesiyle ondan ayrılmıştı.
"Bensiz tabi ki gelemezdi. Değerimi bil tüm hazırlıkları bırakıp kokuşmuş seni almaya geldim. "Diyerek Sainte ona gülerek kucak açtığında Gulf yüzünü buruşturarak çantasını sırtlatıp çıkışa ilerlerken onu sinir edecek şekilde bağırmıştı.
"Ne hazırlığı be, arkadaşlar arasında basit bir tören sadece ve o hazırlığın hepsini Tul'a yaptırdığına eminim."
"Şu lanet çatallı dilinden hiçbir şey kaybetmemiş" Saint göz devirip Zee'ye sarılarak ilerlerken Zee etrafına bakınıyor oluşuna sinir olmuş bir şekilde döndü.
"Kimi arıyorsun ya da boşver en iyisi gözlerini oymadan önüne bak! "
"Kıskançlığın sırası değil hayatım, Tul patronun onunla olduğunu söyledi ona bakınıyordum, sen gördün mü? "Diye konuşurken Saint şokla Zee'nin omuzuna sert bir tane geçirmişti.
"NE!!PATRON MU? SİKTİR YAŞIYOR MU? Nasıl bir pisliksin be bunu bana şimdi mi söylüyorsun? ... Ahhhhh sanırım şu evlilik işini tekrar düşünmeliyim. Hayır gidip önce Tul ile hesaplaşacağım.Böyle bir şeyi benden saklayacak kadar olan cesaretini göstermesini isteyeceğim."Diye Zee'yi öfkeyle arkasıda bırakıp yürürken Zee düğünden önce tam bir kaos çıkacağına emin olmuştu.
.
.
.Düğün Gecesi
Suppasit
Neden dostlarına katılmıyorsun
Buraya onlar için gelmiştin.Gulf
Yine mi sen?
Peşimi bırakman için illa polise falan mı
Gitmem gerekiyor?
Gerçekten bunaldım.Suppasit
Gidebilirsin.
Bulacakların senin için büyük bir
şok olur.
Bence gitmemen en iyisiGulf
Bu da ne demek?
Gitmem için beni
Yoldan çıkarmaya mı
çalışıyorsun?
Suppasit
Hayır
Ama arkadaşların seni
Çağırıyor.
Onlarla ilgilen.Gulf mesajdan sonra kafasını kaldırdığında ona seslenen Max 'e bakarken Max'in konuştuğu adamı görmesiyle elindeki telefon yere düşmüştü.
Aradaki masayı hızla geçip arkadaşlarının yanında durduğunda karşısındaki adama gözlerini dikmekten vazgeçip konuşmuştu.
"Sen... Senin ne işin var burada? " diye iki kelimeyi bir araya getiremeyişine sövmek istese de kendini daha da küçük düşürmek istemediği için daha fazla konuşmamıştı.
"Eski bir dost ziyareti. "Diye Mew kısaca açıklayıp gülümsediğinde Gulf'un dikkatini Mew'in elini tutan sıkıca tutan Tul'a kaydığında heyecanı toz olup o uçmuştu.
"Trende bahsettiğin yani özlediğin kişi Tul muydu? "Diye sorduğunda Tul şaşkınlıkla kaşları havalansada elini sıkan Mew ile duraksayıp gülümsemişti.
"Tabiki beni özleyecek hatta uzun zamandır ayrı kaldığımız için arayı nasıl kapatacağını bilemiyor."Diyerek Tul daha da samimi olup elini Mew'in omuzuna koyarak onu kendine yaslayıp sırtını patpatladığında Mew şuan onu yanlarındaki duvara yapıştırmak istiyordu.
"Abartma istersen!"diyerek sıkılı dişleri arasında mırıldanırken Gulf hayal kırıklığıyla yüzünü asmış sadece hımlayarak yerdeki telefonunu alıp bar bölmesine geçmişti.
"Çek şu elini yoksa kırıp Max'in eline vereceğim. "Diye Mew Gulf uzaklaştıktan sonra konuştuğunda Tul vakit kaybetmeden geri çekilip Max'in yanına sığınmıştı.
"Patron ona söylemeyecek misin? "
Saint ve Zee de üçlüye katıldığında Mew bakışlarını ondan ayırmadan olumsuzca başını sallamıştı.
"Hayır. Önce abimi tamamen etkisiz hale getirmem gerekiyor. Ona zarar gelmeyeceğine emin olduktan sonra hiçbir güç bir daha onu benden uzak tutamayacak. "Diye içki bardağını sıkarken Saint bardağı kırılmadan elinden almıştı.
"Bunca zaman neredeydin patron.O gece hepimiz senin Gulf için kendinden vazgeçişine şahit olduk. Nasıl olurda buradasın ?"
"Şuan sırası değil Saint.Daha sonra size anlatacağım. Her neyse sonunda sana tahammül edecek tek salağı kapmayı başarmışsın,tebrikler." diyerek sorulardan kaçındığında Zee surat asmıştı.
"Aranıza en son ben katılmış olabilirim ama hala beni adamdan saymıyor oluşunuza inanamıyorum. "Demesiyle Saint onu kollarına çekmiş
"Üzülme artık kimsenin seni geri plana atmasana izin vermeyeceğim. Benimle güvendesin."Diye bebek gibi pışpışlarken masadan kahkahalar yükselmiş Gulfun dikkatini çekmişti.
"Hıh!Benim arkadaşlarımla benden daha iyi anlaşıyor. Niye bu kadar kusursuz ve rahatsız edici bu herif? " diye geceyi fitilleyecek ilk bardağı kafasına dikmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories [MEWGULF]
Short StoryBir tren seni sadece ulaşmak istediğin noktadan başka nereye götürebilir? Yetişkin içerik 🔞