⇨11⇦

709 36 0
                                    

"Gulf ,bi dur!Hey delirdin mi, niye bu kadar içtin? "

"Dostlarım evlenmiş, tüm hepiniz burdasınız tabiki içerim. Zee ve Saint zaten evli hayatı yaşarken neden böyle saçma bir şeye gerek duyuyorsunuz bilmiyorum ama bende evlenmek istiyorum."Diye Gulf  kelimeleri yuvarlarken arkadaşları endişeyle onu izliyorlardı. Onu sarhoş olmayanlardan biliyorlardı.

"Hemde rüyalarımda benimle sevişen adamla, onu istiyorum. Şimdi burada biliyorum. " diye etrafında dönerek bağırmaya başlayınca Mew istemsizce  gülümseyip dirseğini masaya yaslayarak onu izlemeye devam etmişti.

"Heyy neredesinn, yüzünü göster. Mesaj atman sinir bozucu çocuk musun haaaa! Çabuk çık ortaya ve benimle seviş. "

"Tanrım!Senin için parti  burada biter, seni  şimdi otele  gönderiyorum. Sabah görüşürüz."Diye Tul ona yaklaşıp elindeki yarısı içilmiş bardağı aldığında Gulf  sinirle ayaklarını yere vurmuştu.

"Sen hiç konuşma! Beni huzursuz eden kabuslarımı daha da çekilmez kılan adamın sevdiğisin. Neden onunla oynuyorsun?O ayağındaki parangaları yok sayıp sana gelmişken haaa! Hem Tul sen Max ile birlikte değil misin? Nasıl ona umut verebiliyorsun?"Diye sağa sola sallanıp konuşmaya devam ederken Mew artık olaya müdahale etmeye karar vermiş Tul'a geri çekilmesini söylemişti.

"Ben onu otele bırakırım siz devam edin, dönünce yapacaklarımız hakkında konuşuruz. "Diyerek Gulf'un kolunu omuzuna atarken Max kendini durduramamıştı.

"Gece gelebileceğine inanalım mı Patron? Sarhoş bir Gulfun neler yaptığına bir kere şahit olmuştuk."Demesi ve Tul'un karnına dirseğini geçirmesiyle  Mew cevap verme gereği duymadan mekandan çıkmıştı.

.
.
.

"Eskiden bu kadar ağır değildin. "diye Mew sonunda onu yatağa yatırıp derin bir nefes alarak geri çekildiğinde Gulf hala sızlanmaya devam ediyordu.

"Suppasit  yapma!"

"Hayır, buna değmem. "

"Neden arkamdan geldin ?Bana söz vermiştin.Git!Lanet olsun defol buradan !"
Diye çığlık çığlığa ağlamaya başlamasıyla  Mew yatağın önüne çöküp elini tuttuğunda her saniye terden daha çok ıslanan saçları geriye iterek sakinleşene kadar yanında kalmaya karar vermişti.

"Keşke o zaman sarhoş olduğunda yaptıkalarını yapsaydın da şimdi bu kadar acı çekmeseydin Gulf.Sadece bir süre daha dayan Gerdanyam.Tuo bunları sana unutturacağım.

"Hayır,hayır hayırrr yapma,sözümü tuttum.Lütfen yapma!"

Mew her saniye  daha şiddetlenen kabus yüzünden şuan elinden sadece onu sarıp sarmalamak geldiğine lanet etmişti.

Yatağın diğer tarafına geçip onu kolları arasına çekerek saçları arasına küçük öpücüklerle onu yatıştırmaya çalışırken gömleğini avuçları içinde sıkan adam ruhunu her saniye daha çok yakıyordu.

"Her ne görüyorsan onlar gerçek değil Gulf, korkma.Artık buradayım. "





💫Geçmiş💫

"Ne yapıyorsun burak beni geri dönmem gerekiyor. Kaçtığımı düşünürlerse seninde peşine düşerler Mew, bırak beni! "

Mew kolunu ondan kurtaran adamı sertçe kolundan tekrar yakalayıp kendine çekmiş aralarında santimler bırakmıştı.

"Sana benimle geliyorsun dedim. Seni abime verdiğim an kafana sıkacak Gulf, gözümün önünde bunu yapacak. Çünkü bildiğimi biliyor. Bile bile sessiz kalıp sana izin verdiğimi. Bu  cezanın senin için olduğunu mu düşünüyorsun, değil,  bu benim cezam ve ben ceza falan almak istemiyorum. Yaptığım işten hoşlanmıyorum bu yüzden ilk andan beri sessiz kaldım. Şimdi sessiz ol ve benimle  bu lanet olası trenden atla. "Diyerek paslı demir bir kapıyı zorlukla araladığında   Gulf sessiz kalmıştı.


Mewin en baştan beri onu biliyor olduğunu tahmin etmişti ama bunu sevişecek birini buldu diye ortaya dökmeyip sıkılır sıkılmaz bir gün aniden hesabını keseceğini düşünüyordu. Ama şuan  o adam yaptığı işten rahatsız olduğu için ona izin verdiğini söylüyordu.

"Bana bak Gulf, gerçekten onu kendi ellerinle hapse tıkıp yok etmek istiyorsan sana yardım edeceğim. Ama şimdi güven bana ve belime sıkıca tutun. "

Diyerek onu kendine yasladığında Gulf yüzüne serçe çarpan rüzgarla kendine gelip hızla ellerini beline sarmıştı.

"Buradan atlarken bile ölme ihtimalimiz yine var biliyorsun değil mi? Suyun bizi kurtaracağını inanmıyorum."

"Gulf kulağıma doğru nefes alıp vermezsen bizi kurtaracağıma eminim. "Diyerek onu uyardığında Gulf gülümsemek üzereyken kendini rüzgarda savrulurken bulmuştu.

Saniyeler sonra soğuk su tüm bedenini kılıç gibi keserken belini saran eller daha da sıkılaşmıştı.

Memories [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin