◇◇◇◇◇
"İyi misin? "
Gulf ağırlaşmış göz kapaklarını açarken rayların gürültüsünü, derin nefesleri ve çarpışan bendelerin yanıp sönen ışıklar altında bir görünüp bir kaybolmasının etkisinden çıkmak için gözlerini sıkıca üst üste kapatıp baştan açmıştı ki tepesindeki bedenle ürkerek yerinden doğrulmuştu.
"Mew?" diye hafızasını ne olduğunu hatırlamak için zorladığında Mew sadece kabus gördüğünü ve bayıldığını söyleyerek karşıya, kendi yerine, geçip çantasından bir kaç şey alıp dışarı çıktığında Gulf kabus konusuna aşina olduğu için konuyu deşmeden uçurumun kenarından akıp giden suya bakarken gelen bildirim sesiyle tren koltuğunun altına düşmüş telefonunu almıştı.
Xxx-704
Kabusların seni
korkutmasına izin verme!Mesaja kaşları çatılı bakmayı bırakıp ayaklanarak etrafına bakarken kimseyi görmeyip tekrar yerine oturmuş.
Xxx-704
Korkma, sadece iyi olduğuna
Emin olmak istiyorum Gerdanyam.
Benden de kabuslarından da
Dokunuşlarımdan da korkma.Gulf
Kimsin?
Tren de misin?
Kabuslarımı nasıl biliyorsun?
Cevap ver bana!◆◆
"Beni mi çizdin? "
Gulf duyduğu sesle dakikalardır elindeki telefona dalmış olduğunu fark ettiğinde Mew'in küçük masanının üzerindeki kağıdı incelediğini fark etmesiyle gerginlikle yutkunmuştu.
"Şey ben, sadece uyuyamadığım için sıkılmıştım.Rahatsız olduysan yırtabilirsin,izinsiz çizmemeliydim özür dilerim. " diye mahçubiyetle ensesini kaşıdığında Mew bir süre sessizce sadece izlemişti.
"Sadece.... çok güzel..."
Kelimeler Mew'in dilinden hala ona bakarken döküldüğünde Gulf rahatlamış bir şekilde geriye yaslanmıştı.
Ama iltifatın karaladığı potreye değil de kendisine olduğunu bilseydi vagon değiştirmeyi bile düşünebilirdi.Çünkü Mew gözünde pek tekin olmayan bir görüntü çiziyordu. Ya da bilinmezliğin verdiği korku bunu tetikliyordu.
▓▓▓▓
Gardenya çiçeğinin hikayesi cidden bu kurguya uyuyor bence. 😥
Gardenya çok fazla sevgiyi temsil eder. Bunun hikâyesi ise sevgi bağlarının en güçlüsü. Bir yandan da bir birini hiç anlamayan ve anlamak istemeyen kişilerin hikâyesini anlatır. Çok büyük sevgi ve arada çok büyük anlaşmazlıkların hikâyesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories [MEWGULF]
Short StoryBir tren seni sadece ulaşmak istediğin noktadan başka nereye götürebilir? Yetişkin içerik 🔞