→6←

1.1K 75 23
                                    

💫[3 Yıl Önce ]💫


Gulf  Kanawut şimdi küçük bir resim atölyesi  olsa da her şeyden çok önce sıradan bir  hukuk öğrencisiydi.

Yani o kendini sıradan, herkesten uzak görürdü.Üniversiteyi kazandığında ailesini Tayland da bırakmıştı ve okulu bitirip Avusturalya'ya yerleştikten bir yıl sonra onların trafik kazasında öldüğünü duyduğunda bile eve gitmeyerek baro sınavına girmişti.

Acımasızdı, duygusuzdu ve  savcı olmasıyla her şey daha da karışıklaşıp daha da nefessiz kalmasına neden olmuştu.

Buna rağmen dilinden tek bir şikayet duyulmamıştı.Ta ki bir gün önüne konulan dava dosyası ve  içeriğini görene kadar.



.
.
.


"Bu davaya bakmayacağım. Başkasına verin! "Diye dava dosyasını üstünün masasına bıraktığında kesinlikle  bunu yapmayacağını içinden tekrar edip durmuştu.


"Davayı almak zorundasın. Burada ki tek Taylandlı sensin ve dava tüm Asya'yı elinin altında tutan Taylandlı bir  şebekenin buraya bulaşması hakkında. Yani ya bu davayı alırsın yada cübbeni indirir çıkarsın. "


"Davada kaza olarak gösterilen ama aslında Tayland savcıları tarafından şüpheli ölüm diye gösterilen o iki kişi benim ailem. Bu davaya kişisel duygularımı karıştırıp, davayı çıkmaza sürükleyebilirim.Eminim bunun olmasını istemezsiniz."Demesiyle karşındaki adam ayağa kalkıp önünde durmuştu.

"Evet istemeyiz ve senin onlar öldüğünde cenazelerine  bile gitmediğini duydum. Duygularını bu davaya karıştırmayacağına adım gibi eminim. "


Ve öyle de olmuştu. Gulf sıradan bir dava gözüyle her şeyi ele almış, araştırmalar yapmış şebekenin arasına sızmıştı. Ve ne olduysa onların arasına karışıp onu gördüğünde olmuştu.

Kendisini sanat okuyan, paraya ihtiyacı olan bir öğrenci olarak tanıtmıştı. Şebekedeki beş adamla vakit geçirdikçe her şey değişmeye başlamıştı. Onlardan biri gibi hissetmeye başlamıştı.


En önemlisi artık gülüyordu. Savcılık bürosuna girdiğinde bile yüzündeki aptal gülümsemeyi bir türlü silemez hale gelmişti.

.
.
.

"Savcı Kanawut , keyfiniz yerinde uzun bir yalnızlıktan sonra artık sevgiliniz mi var? "Diye onunla aynı üniversiteyi okuyan savcı arkadaşı sorduğunda Gulf'un gülümsemesi  anında soldu.

Ne yaptığını, nasıl bu hale geldiğini fark ederken elindeki telefon masaya düşmüştü.

"Hayır" dese de izlediği beş kişiden biri olan  Suppasit yani şebekenin Avusturalya da ki kolunun başındaki adamla ne yaptığını yeni fark ediyordu.


.
.
.



Suppasit
Galf [Gulf]  nerdesin sen ?
Bugün hangi gün
biliyorsun deÄŸil mi?

Gulf okuduÄŸu mesajla yutkunduÄŸunda bir cevap vermesi gerektiÄŸini biliyordu.

Gardenyam:
Sup ben
Ben gelmiyorum.
Bir daha hiç bir şekilde gelmeyeceğim.
Gidin buradan.

Suppasit
Bu da ne demek? 
Galf saçmalama
bugün ikimiz için de önemli.
Abimden bizim için izin isteyecek
İlişkimizi söyleyecektik.



Gulf okuduğu her kelimede  hiç olmadığı kadar karışık duygularla boğuşuyordu.
Suppasiti seviyordu. Onunla vakit geçirmeyi en önemlisi onu dinleyen ve dinlediklerini anlayışla karşılayan ilk insandı ve bu Gulf için bir insanda aradığı ilk şeydi.

Gardenyam:
Hayır
Gelemem
Şimdi söyleyeceklerim
Seni hayal kırıklığına uğrayacaktır.
Ama beni anlamalısın.
Seninle geçirdiğim zaman gerçekten
Ben olduğum tek zamandı
Suppasit özür dilerim


Suppasit
Ne saçmalıyorsun ?

Gardenyam:
Oradan, o evden çıkmanız
İçin sadece üç saattiniz var.
Seni kandırdığım için üzgünüm.
Bu senin için yağacağım tek şey.
Seni seviyorum.

Suppasit
Polis misin?

Gardenyam:
Hayır hayır 
Ben sizin dosyanızdan sorumlu
Savcıyım.
Ama sen bunu biliyorsun zaten
DeÄŸil mi?
Polis olduğumu sorman saçma.

Suppasit
Yaşadıklarımızdan sonra
Bizi satmayacağını düşünmüştüm
Gulf.
Seni korumaya çalıştım.
Bizden biri olduÄŸuna
Abimi inandırmıştım.
Şimdi onlardan seni koruyamayacağımı
Biliyorsun değil mi? 
Bu iÅŸte isteyerek olmasamda
Ondan gidemediğim için ona bağlıyım
Ve ÅŸimdi sen...

Gardenyam:
Beni koruman gerekmiyor 
Sadece  kaç
Yakalanma

Suppasit
Kaçsam bile senin
Cezanı benim kesmemi
Ä°steyecekler.
Seni benim öldürmemi
Ä°steyecekler Gulf.
Bunu yapmak zorunda kalacağım.
Ve senin için geleceğim Gulf Kanawut
İstemesem de, o gün geldiğinde
Yine görüşeceğiz.
Hazırlıklı ol.
Bizimle ülkene sürüleceksin.

Memories [MEWGULF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin