10.Bölüm

174 2 0
                                    

   "Geldi yine şu pezevenk. Zeynep Allah aşkına kim bu?" Dedi Kerem. "Ya bilmiyorum hiç görmedim. Yeni tanıştılar galiba." "Başka birşey var bu oglanda. Dikkat edin ve su aptalı uzaklaştır Esiladan." "Esila bildigini okur Kerem ogren bunu."       "Çalış iste."
       "Hey nasılsın bakalım. Dur soyleme iyisin." Dedi Bugra gulumseyerek. "Otopsinin ardindan cenaze islemlerine baslanacak Esila. Son bir kez gormeni saglayabilirim. "
         "Dayanamam Bugra istemiyorum." Ve bir hıçkırık. "Tahminimce pazartesi olur defin. " "Yeter konusmayalım Bugra. Onu o sekilde gormek... Ne hissedecegimi bilmiyorum. Guluyorum agliyorum dusunemiyorum. Ne aci sevdigini topraga verecek olmak. Bir daha donmeyecegi gercegiyle yasamak ki buna yasamak denirse. Dua edebiliyorum. Allahim." "Şşş tamam gel buraya." Keskin parfümü beni sakinlestiriyordu. Cok iyi bir cocuktu. Herseyle ilgilenmeye calisiyordu. "Esila yemek... Ne isin var ya senin yine! " "Bugra yarın görüşürüz sen git." Alnımdan opmek icin egildi ama onu kibarca ittim. "Sonra görüşürüz" dedi.
"Senin derdin ne he! Benim arkadasima boyle mudahale edecekcen burada kalmamayi dusunmek zorundayim."
"Bu herifin seninle bu kadar kisa bir zamanda bh kadar samimi olmasi normal degil sen goremiyor musun bunu. Uzuleceksin Esila. Bugün uzuldugunun iki katı hemde. Yoksa aşık mısın. Bu yeni bir sey degil mi. Yahu mantik ariyorum. Neresinden tutsam bi yeri yıkılıyor senin bu durumunun." "Sen niye bu kadar ilgileniyorsun sana ne be sana ne ben burada bunu düsünecek durumda miyim. Pazartesi cenaze varmıs onu söylemeye geldi." "Telefon diye birsey var Esila. O seninle benden daha cok ilgileniyor ama ona bu tepkiyi vermiyorsun. Soylesene he derdin ne. Madem o kadar dusunemeyecek durumdasin o zaman dusunebilenleri elestirmeyi kes ve sorgulamadan bir kere de uy. Sürekli aykiri olmak ne katiyor sana. Bu ciddi soguk ve bi o kadarda ciddi olmayan sacma tavirlar. Seni ve acini cok iyi anliyorum Esila ama yasemin feci sekilde oleli 4 5 gun oldu ve sen bi barda sarhos oldun iki saat bile tanimadigin adamla bilmedigin yerde oturup herseyini anlacak seviyeye geldin. Normal degil bu. Madem uzgunsun Bugrayla da konusma. Seni anlamiyorum ben. Ne dersen de simdi. Ama senin yaninda olmaya ve seni ne kadarda istemesende korumaya en azindan calismaya devam edicem bunu bil. O oglan kotu dediysem kotudur. Ve her gordugumde o oglani uzaklastiricam." "Yeter tamam yalniz birak beni cık odadan. " ne saniyordu bu kendini. Bu kadar sahiplenmenin nedeni neydi ki. Hergun kizlarla gonul eglendiren biri bana ciddiyet dersi veriyor. Saçmalık!
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin