be strong

1.7K 44 5
                                    

Heloow, mensen die al een boek van mij gelezen hebben weten dat ik een tijdje een probleempje met de spellingscontrole van mijn telefoon, de naam van Niall veranderde hij de HELE tijd in Naill, ik heb het uit kunnen zetten en proberen zo veel mogelijk weg te halen.



Lieve Niall.

ik weet niet of je dit leest, ik neem aan van niet..... maar toch wil ik je deze brieven sturen.

het word allemaal steeds erger, dit is mijn eerste brief, maar het meeste wat ik zal schrijven zal al wel even geleden zijn. ik heb namelijk net pas al mijn moed bij elkaar gesprokkeld om deze brief toch te maken, ik ga wel nog even met mezelf discusieeren of ik het wel ga versturen.........

back to the point! het word steeds erger, ik krijg steeds vaker de neiging om een mesje op mijn huid te zetten, het lijk me te roepen! sinds jij weg ging lijkt het me al te roepen. en ik geef er steeds vaker aan toe. mijn armen zitten vol met littekens en iedere keer kom ik weer iets dichter bij mijn polsen. ik mis je, ik weet dat het jou keus was om het contact te verbreken, maar ik heb soms het idee dat het niet echt jou idee was. ik dacht zo iets in je ogen te zien. maar toen ik er naar vroeg ontkende je het. dus zou ik je eigenlijk moeten geloven....... maar mijn gevoel blijft zeggen dat het niet zo is, dat jij het ook niet wou. dat jij mij ook mist............ ergens hoop ik dat ook.

Rose



hallooooow chica's

ik hoop dat jullie allemaal even dit boek checken:)

en dat jullie het lezen natuurlijk, als julie het willen dan.....

en misschien ook een vote of comment achter laten.

het is namelijk nog al een gevoelig boek........somige dingen zijn nogal hoe zeg je dat? pijnlijk.

maar ik schrijf graag boeken, en een gevoelig boek had ik niet echt, dus ik dacht, ik zal het eens wat anders doen, en zo iets proberen.

ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden, en het uit lezen!

lovies of meey:)

be strongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu