5

936 40 1
                                    

Niall pov

fronsend kijk ik naar de brief, het klinkt nogal gay, maar mijn gevoelens staan er in, mijn gevoelens die ik al bijna een jaar weg prop, ver in mijn achter hoofd. zal ik hem wel sturen? zometeen krijgt een fan hem te pakken! of leest een van de jongens hem, dat zou echt gênant zijn.

'Niall weer een brief voor je!' ik snel naar de kamer en pak de brief uit de handen van Zayn. "zo nieuwe liefde ofzo?' vraagt hij lachend. ik negeer hem en ren terug naar de bank. ik kijk naar de enveloppe in mijn handen. het sierlijke handschrift van Rose. ik trek de brief open en begin te lezen.

lieve Niall,

dit is mijn tweede brief, ik ga er natuurlijk niet vanuit de je ze leest, maar het lucht op om te schrijven, om mijn gevoelens op papier te schrijven en naar mijn, inmiddels ex bestefriend te sturen. ik heb gisteren al mijn moed bij elkaar gehaald en de eerste brief gepost.

het mesje riep me net weer, ik probeerde het te negeren, maar toch zette ik het net weer tegen mijn pols. er zitten nog meer krassen op mijn armen nu. ik kan er echt niks aan doen! het voelt fijn, als het bloed langs mijn armen stroomt, als ik het mesje schoon spoel, als ik het bloed wat op de grond gedrupt is op veeg. ik probeer er mee te stoppen Niall, echt. maar het lukt me gewoon niet...

ik eet nu ook steeds minder, de stem in mijn hoofd blijft maar zeggen dat ik moet afvallen en dat ik te dik ben. "kinderachtig" denk je nu vast, "ze is gek" als of ik je gedachte lees, niet? maar voor mijn is het niert kinderachtig, voor mij is het een irrietand iets wat voor een deel bij me hoort, die onzekerheid is er altijd al geweest, jij drukte het alleen weg. maar toen jij wegging, kwam de onzekerheid weer terug.

Rose

be strongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu