9

866 41 3
                                    

lieve Niall

je zit in New York, heb ik gehoord.

ik hoop dat je het fijn hebt. ik in ieder geval niet, ik ben gister naar zo'n praat mannetje, volgens mij heet dat een psicholoog ofzo, gestuurd, door een van mijn buren. "hoe gaat het?" vroeg hij, "nou meneer, hartstikke goed! leuk dat je het vraagt!" zei ik vol sarcasme.

dat mesje lijkt me ook steeds vaker te roepen, ik wil het echt niet. maar ik kan het niet laten. het voeld gewoon goed. als dat mesje mijn huid doorboord. dan kan ik pas na denken, als het bloed over mijn armen stroomt, besef ik hoe mooi het allemaal was, voor jij weg ging, voor mijn onzekerheid weet tevoorschijn kwam, voor ik begon met snijden. en voor het mensje in mijn hoofd begon te zeggen dat ik te dik ben.

het is ook nog zo......ik ben dik. ik wil gewoon 45 kilo wegen. dat is normaal voor mijn leeftijd, ik bedoel, ik ben net 19 nu en ik weeg wel 55 kilo. ik wil gewoon ook zo dun zijn als anderen meiden, ook korte broekjes kunnen dragen, shirtjes met korte mouwen kunnen dragen zonder dat je mijn littekens ziet.

ik wil gewoon normaal zijn.......... zoals alle andere mensen. gewoon normaal. is dat nou zo veel gevraagd? nee toch?

ik wil ook knap zijn, ik wil ook dun zijn.

weet je nog? onze bucket list,

1 be strong

2 get a pinguïn

3 be skinny

4 have a friend for live

die hadden we samen door gestreept..........

5 get a lovely man/woman

6 get married

7 rijde on a dolphin

8 have a million

9 love yourself

10 get thousand like's on facebook

11 stay together forever

12 win a fifa gam

dat ging me zoiezo al niet lukken.

ik mis die tijden echt Niall. ik mis jou, mijn ex beste vriend

veel plezier in New York in ieder geval

Rose

be strongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu