7

885 39 1
                                    

lieve Niall

weet je nog die keer dat we gingen karten, jij verloor, rond ging rennen en riep 'I'AM A BIG FAT IDIOT" ik moet er de laatste tijd vaak aan denken......zo voelt het namelijk, alsof ik met mijn hoofd tegen een metale plaat geslagen heb.

https://www.youtube.com/watch?v=ZrpB0SPqhDQ
(filmpje)

ik heb geen idee hoeveel pijn jij toen had, het leek me in iedergeval nogal pijnlijk. maar jij rende gewoon door, ik wou dat ik gewoon door kon gaan, maar ik ben er klaar mee. ik denk steeds vaker aan zelfmoord. maar ergens, ergens denk ik dat jij mij ook mist, maar jij kanje mij waarschijnlijk helemaal niet meerherinneren............

toen ik op mezelf ging wonen, en mijn spullen ging pakken kwam ik allemaal oude foto's van ons tegen, toen bij de bios, toen bij het concert van Ed Sheran, toen met school kamp en van de eerste keer dat we elkaar zagen, jij met je gezicht in de taart en ik liggend op de grond omdat ik weer eens viel en je in je grote chocolade taart gebeukt had. ik mis dat, die onhandigheid vanmij, waardoor jij altijd eindinge of op de grond of met je gezicht ergens op of in.

het zit steeds dichterbij te komen..... ik wil dat mesje gewoon opmijn pols zetten. het mensje in mij blijft ook maar zeggen dat ik te dik ben, ik eet bijna niks meer en wat ik eet stuug ik weer uit. ik voel me niet eens hol van binnen, dat heb je toch normaal als je honger hebt? ik voel me van binnen alleen maar vet, zo vet als een varken. ik heb niet eens meer de puf om de sporten, weet je nog vroegen? iedere ochtend joggen, iedere avond joggen, bijna iedere middag kickboksen, en op school ook nog 5 uur gym. en het leukste was nog dat we dat altijd samen deden. altijd.


Rose.

be strongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu