Niall pov
met tranen in mijn ogen lees ik de brief nog eens na, zo veel herinneringen. zulke leuken tijden. 'he bro, gaat het?' vraagt Zayn als hij de kamer binnen komt. langzaam schud ik mijn hoofd, 'het gaat nogal slecht met haar' zeg ik zacht. Zayn knikt en komt naast me zitten,'het komt wel goed bro' zegt hij. ik kijk hem dankbaar aan, hij kan me altijd troosten. hij knikt, staat op en trekt me omhoog. 'stuur haar ook een brief' zegt Zayn. ik haal mijn schouders op. 'dat wil ik wel, maar wat als een fan hem te pakken krijgt. 'ow, ja dat word moeilijk.....' zegt Zayn fronsend.
ik pak de brief die ik een tijdje geleden voor Rose geschreven heb, en lees hem nog eens door. Zyan heeft een top manier bedacht! hij zou Simon persoonlijk dwingen om iemand te sturen, die hem zou op komen halen en zo snel mogelijk bij Rose af zou geven.
lieve Rose
ik heb je brieven gelezen, het spijt me voor alles! ik weet dat het mijn schuld is.
je moet niet onzeker zijn! je bent perfect zoals je bent! je bent knap, leuk, lief, schattig en de beste vriendin die ik ooit gehad heb, het was niet mijn keus om je achter te laten, ik wou bij je blijven! vrienden zijn, en misschien zelfs meer.....ik vond je leuk, al heel lang. maar toen ik in de band kwam vond onze mannager dat het niet kon, dat mijn imago schattig en single moest blijven. ik was zo boos! ik heb dagen lang op mijn kamer gezeten, zonder ook maar een woord te zeggen. ik wou je sms'en, bellen, skypen wat dan ook! maarhet mocht niet. ik ving het verschrikkelijk te horen hoe jij je voelt! als ik de kans zou krijgen zou ik nu voor je deur staan, maar met al die fans zou ik je alleen maar dieper de put in werken. soms baal ik er echt enorm van, al die fans, maar ik hou van ze! ze zijn fantastisch. maar op dit moment zou ik ze voor een paar minutjes weg wensen, dat zou genoeg zijn, om naar je toe te rennen, rijden maakt me niet uit en mijn exuses aan te bieden.
nogmaals, je bent perfect zoals je bent! en ik hou van je, nog steeds.
liefs Naill.
JE LEEST
be strong
FanfictionRose en Niall waren altijd beste vrienden, Niall was zelfs verliefd op haar. Maar toen Naill in One Direction kwam moest hij Rose achter laten. Rose begint zich te snijden, en denkt zelfs aan zelfmoord, zal Niall Rose nog kunnen redden? Of is hij te...