Hey, mijn naam is Arabella Dyla Cingston maar mensen noemen me Ara, Bella of gup. Ik weet niet of ik zo blij moet zijn met de bijnaam gup maarja.
Ik ben 19 jaar, 1,67 cm en ik ben volgens mijn familie "de rebelse" van de 3. Ja je hoort het goed, 3. Ik heb ook nog (helaas) een broer genaamd Quentin (zijn bijnaam is Quen of dombo), en een broertje genaamd Eljoshua (zijn bijnaam is Ellie of josh).
Mijn broer is 21 jaar en me broertje is 16 jaar.
We wonen samen met me moeder en vader in een groot huis. Ik ben geboren in California.
Ik woon al heel me leven in dit huis, naast me beste vriend genaamd Elijah Frequez (zijn bijnaam is E of Eli) en me beste vriendin genaamd Celine Frequez (haar bijnaam is Cel of Lien)
Alleen is Elijah er nu al best lang niet meer ik denk ongeveer 2 jaar. Dat komt omdat die vast zit voor moord. Ja ik weet het, het klinkt heftiger dan dat het is. Ik leg het later wel uit.
Ik heb best wel een chill leven, ik heb leuke vrienden en familie, Ik mag doen wat ik wil en ik ben rijk. Ik zing graag en ik hou van sporten, vooral als ik daarmee jongens kan verslaan en van dansen. Ik heb nog geen een vriendje gehad want ik doe daar niet aan.
I'm not a hoe tho!
Ook hou ik van de natuur en ik heb een auto. Wat wil je nog meer!
Ik heb een vriendengroep die bestaat uit; mij, mijn broer, Elijah (20 jaar), Celine (19 jaar), Sanne (18 jaar), Dustin (20 jaar), Devon (19 jaar) en Floré (21 jaar).
We zijn allemaal heel close met elkaar en onze ouders zijn allemaal bevriend. Iets met vroeger te maken ofzo. Ik
ben blij dat jullie mijn "rebelse" leven mee willen maken.
Tot laterz!Playlist:
1.foto Personages:
Playlist Us Against Them:
1.
dit is alweer me 2de boek en ik hoop dat jullie het leuk vinden! Als je nog niet me 1ste boek heb gelezen kan je hem altijd lezen!
JE LEEST
Us Against Them
ChickLitHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?