Ärkasin hommikul sünnipäeva lauluga. Ma ei osanud seda vanematelt üldse oodata. Tavaliselt laulsid nad mulle siis, kui torti sõime mitte voodi juures.
"Palju õnne, kullake."ütlesid nad, kui ma lõpuks silmad avasin ja mõlemale otsa vaatasin.
"Aitäh."
"Puhu küünlad ka ära. Ja ära unusta soovida."
Soovisin, et mina ja Matty saaksime veel pikka aega koos olla ning puhusin küünlad ära.
"Meil on sulle ka kink."sõnas isa. Ta ulatas mulle ümbriku.
Ümbrikus oli pisut raha ning kaks kinopiletit.
"Oh, te olete parimad."ütlesin ma ja kallistasin neid.
Sõime empsi tehtud salatit ja šokolaadi kooki, mis olid imehead.
"Ma hakkan minema. Ma jään muidu muusika tundi hiljaks."
"Muidugi."
***
Matty pidas mu söögi vahetunnil kinni ja vedas mind vaiksemasse nurka, kus keegi tavaliselt ei käinud.
"Palju õnne, kallis."sosistas ta.
Naeratasin. "Aitäh."
"Mul on sulle kingitus."
Ta võttis taskust välja väikse karbi ja ulatas selle mulle. Kaelakeel oli kujutatud kahte musta luike.
"Matty, see on imeilus."ütlesin ma.
"Las ma panen selle sulle kaela."
Keerasin talle selja ja tõstsin oma juuksed üles, et ta saaks selle mulle kaela panna. Pöörasin ennast ümber ning suudlesin teda tänutäheks.
"Üllatusi on veel tulemas, muide. See pole viimane."sõnas Matty.
"Sa ei peaks üldse."
"See meeldib sulle. Mul on linnast väljas väike majake kinni pandud. Ainult meile kahele."
"Oh."suutsin ma vaid öelda.
"Ma ootan sind täna kell kaheksa sinna."
"Eks ma mõtlen siis välja, mis ma vanematele ütlen."
"Just. Sa oled parim, Caterine. Ma ei jõua ära oodata."
"Mina samuti mitte."
***
Õhtul ütlesin vanematele, et lähen sõpradega välja ja tulen tagasi alles järgmisel päeval.
Autos sõites mõtlesin kõigest, mis seal majakeses juhtuda võib. Mu mõistus ütles mulle ikka veel, kuidas see kõik keelatud on, aga süda ütles teist. Ma olin nii kindel, et armastan Mattyt.
Kui ma kohale jõudsin, istus Matthew maja ees trepil ja tegi suitsu. Ma ei teadnudki, et ta suitsetas.
"Sa suitsetad?"küsisin ma esimese asjana, kui ma autost väljusin.
"Vahest. Sul mõni kott on kaasas? Ma viin selle sisse."
"Mul on see tagaistmel."
Matty võttis mu kotti ja läksime sisse. Esimese asjana nägime suurt elutuba. Seal oli suur nurgadiivan, mis mulle kohe meeldima hakkas. Ka köök oli suur. Külmkapist avastasime kaks pudelit šampust.
"Mulle juba meeldib siin."ütlesin Mattyle.
"Oota, kuni sa ülemist korrust näed."
"Lähme üles. Ma juba tahan näha."
Magamistoas vaatas mulle vastu suur voodi, mis oli kaetud roosiõitega. See oli parim üllatus, mis mulle kunagi tehtud oli.
"Oh, Matthew..."
"Ma ütlesin, et sulle meeldib."
"Ma armastan sind."sosistasin.
"Mina sind ka."