chapter 18

11 6 0
                                    

Selepas waktu persekolahan.

"V!!!!"

"V!!!kau dgr tk aku pnggil ni!!!!"

"Yah Kim Taehyung!!!###ank alien sesat kat bumi org!!!!"

*Debukkkkk*

"Yahhhh!!!mesti ke kau hempuk kepala aku ngn gitar???!!"

V mengangkat lagi gitar hitam dia utk pukul kepala aku.

"Yahhhh berhentilah!!!aku insaf!!!" aku menahan gitar itu.

"Lain kali jgn kacau aku!aku tgh badmood ni mmg kena hempuk lah!"

V menjauhkan gitarnya dri kepala aku.

'Fuhhhh selamat'

Kitaorng snyap seketika.

"V~~~~" pnggil aku meleret

V memandang aku.

"Apa?"

"Kau syg aku tak?"
Baik kau jwb syg!

"Tak" jwb V mendatar.

"Kyu kyu kyu.V tk sayang aku~~~tkpe la cm tuu jgn harap kau jumpa aku lagi humphhh"

Bru aku nk angkat punggung, V dh menarik lengan aku duduk semula.

"Ape ni tarik²! Tdi kate tk syg aku!" aku buat muka merajuk.

"Aku syg kau la Rayeong"

"Hurm yelah tu" aku menarik muka.

"Betul~~"

"Hurmmm kau syg aku sbb muka aku sma dgn Chaeyeong kan? Kan?" aku menjeling V.

Muka V jelas bgitau dia rse serba salah.

Jgn tipu gua!gua thu lu tipu!

"Ehhh bukan cm Rayeong...cuma erghhh okay fine aku mmg syg sbb muka kau sme dgn Chaeyeong...tp..."

"Humphhhh aku tk sangka kau ni mcm ni! Aku mati² igt kau kwn dgn aku ni ikhlas tpi..." aku ketawa sinis "kau hnya ambil peduli ttg muka aku jer"

"Tkkk bkan cm tuu.Rayeong~~
Please dgr aku explain kay??"

Aku menjeling tajam.

Aku mengangguk kepala.

V tersengih.

"Kay dulu mmg aku suka kau sbb muka kau sme dgn kembar kau.Tpi tu dulu!skrg aku syg kau sbb sifat kau tu"

"Asl dgn sifat aku??"

"Sifat kau yg penyayang dan prihatin ttg org lain smpai kau snggup korbankan kebhagian kau sendiri buatkan aku sedar...aku tk sepatutnya simpan perasaan sebelum ni dkt kau..."

Aku hnya diam memikirkan kata² nya.

"Aku syg kau sgt² mcm aku syg Bts.Kwn baik aku yg snggup bersama aku."

"Aku minta maaf kalau sbb adik kau tu kau jadi sedih...smpai kau fikir kitaorang tk ikhlas berkwn dgn kau..."

"Please~~ jgn fikir mcm tuuu tskkk tskk cukuplah aku kehilangan org yg aku syg...tskkk aku tknk kau tinggalkan aku jugak...mcm adik kau...please~~"

V tetiba meletakkan gitarnya ketepi dan melutut dihadapan aku.Wajahnya yg bersih dh dibasahi oleh airmata.

'Teruk pulak dia ni menangiss.Teruk sgt ke aku main² dgn perasaan dia??Tk smpai hati pulak aku kyu kyu kyu'

"Dhlah V bgun la." aku menepuk bhu V supaya di bgun.

"Takk!" bentak V.

"Selagi kau tk maafkann aku...aku tkkn berhenti melutut kan sini"

Autumn In My HeartWhere stories live. Discover now