Julia pov
"Mne diorang ni?!" Aku hentak² kaki berkali-kali sbb marah.
Yes!!!aku tgh marah!!
Sbb aku rse aku yg terlebih semangat nk satukan diorang!!!tpi diorang tk smpai²!!!
Ni lh lumrah hidup seorang 'doktor cinta'!!!
"Lagi 5 minit korang bertiga tk dtg!aku make sure korang menyesal pernah berjanji dgn aku!!!!!" aku menjerit kecil utk lepaskan amarah.
Sejam yg kemudian,
'Serius??'
Dh sejam kot aku tunggu!!!!mne diorang nih?!!!!
"YAHHHHHHHHHHH...AKU BENCI KORANG!!!!"
"PERGI MAMPUS DGN JANJI KORANG!!!!!"
"Wei!!perempuan gilee!!!diamlah!!MEMEKAK JEE KEJE!!!!" sampuk Haikal yg tgh menghampiri aku.
"Aku tkkn diam!!!dan aku tkkn bising kalau kau!!!dgn yg lain dtg awl³!!!!!!"
Haikal menayangkan muka selambanya tnpa rse serba salah.
"Aku rase kau ni dh skit mental!and plus sawang gila bab1!!!"
Menyirap darah aku bila Haikal mencarut pasal Bab1
"KAU YG MENTAL!!!!!GILER!!!!"
"LANTAK KAU LAH PEREMPUAN!!!!YG PENTING AKU DTG TEPAT PDA WAKTUNYA!!!!"
WHUT?!!!WAIT???TEPAT???KEGILAAN APAKAH YINI??!!!
"KAU??TEPAT???SAH OTAK KAU MERENG!!!" aku mengimbas muka aku dgn tangan sbb panas.
"Tepat la bangang!!!!tepat pukul 9:15 aku dkt sini!!!!!tengok jam aku nih!!!" Haikal mendekatkan jam tangannya ke muka aku.
Aku dgn mlas tgk jam dia tu.
'9:16 am'
Whut?!asl????aku slah tgk jam ke tadi??!!!
Aku melihat jam dipergelangan tgn.
'12:00' bab1 betul lah!!! Jahanam kau jam!!!kau mendustai tuan mu!!!
"Dah tkyah nk buat muka tk puas hati dkt jam kau tu!!!!kau yg bersalah sbb hempas jam tu byk kali dkt buku addmath!!!!"
"Humpphhhh" aku memeluk tubuh dan menjeling tajam Haikal.
"Kau pikir kau comel ke buat muka cm gitu???beruk pun lagi comel dri kau" kutuk Haikal tanpa perasaan.
"Ewah²!sedap mulut kau mengata kan???kau tu lebih hodoh drpde lembu tk kira pulak?!!dah la perangai cm syaitan!!!" balas Aku.
Ni Julia kay!tkkn mengalah kalau psl muka nih!!
"Elehhhh.Muka cm lembu perangai cm syaitan ni jugak la kau suka kan??!"
Whut?!!suka??Mamat ni perasan lebih betul lah!!
"Tkde kije betul aku nk suka mamat cm kau!"
"Kije la tu!kerja mencintai aku"
Haikal ketawa terkekeh-kekeh dpt mengenakan aku."Kau gila!"
"Ya aku mmg gila"
'Thu pulak nk sedar diri'
"Gila sbb jatuh cinta wanita gila mcm kau" kata Haikal dgn nada yg lembut.
Aiyokkkk!!!Haikal mengayat weh!!!aku igt manusia ni gay!!BHAHHAHAHHAHA
"Tkyah nk maniskan mulut kau dgn 'garam' la!sakit teliga aku dengar!"
Haikal merenung aku tajam.
YOU ARE READING
Autumn In My Heart
Teen FictionKisah Eleeya dan Iman. Eleeya terpksa meninggalkan Iman kerana keluarga. Iman sentiasa menunggu Eleeya balik ke dlm hidupnya kerana janji dia tkkn pernah menduakan Eleeya. Sakit perlu dirasa.Bhgia perlu diketepikan kerana org tercinta. Tpi,,,,bahagi...