"Whut??!!!!!!!!!mcm mne dia boleh hilang?!!!!! Kau ni buat kerja mcm mne hah?!!!!"
Terpekik Si Chaeyoung bila thu Rayeong dh tkde dkt hospital tuh.
"Aku tk kira... Aku nk kau cari smpai jumpa!!! Kalau tk keluarga kau jdi taruhan!! "
Chae matikan talian dkt kasar.
"Arghhhhhh!!!!" Tnpa fikir pjng chae lempar phone dia ke dinding kelas.
Nsib baik time tu org rehat.
"Kau mmg menyusahkan aku Rayeong!!!! Kau patut mampus!!"
Chae menendang meja dihadapannya.
Sifat psiko dia dh keluar~~~
Chae menyerabutkan rambutnyq smpai berserabai.
"Hoi!!!!!kau buat ape dgn meja aku?!!!!!"
Chae mencari suara yg menjerit dkt dia.
Haera
Chae senyum sinis.
'Ade mngsa dtg'"Urmmm meja kau tk tersusun la..." Keluar sudah suara menjengkelkan si Chae.
"So aku nk buatkan meja kau lagi 'cantik"
"Kau ni mmg menyusahkan betul!!!dh tkde meja lain ke kau nk tendang?!!kau mmg cri pasal kan!"
Haera and the geng mendekati Si Chae.
"Tch tch tch" Chae mengeleng kepala.
"Org dh tolong susun tuh.. Berterima kasih la... Ni tk marah² pulak" Chae ketawa sinis bgi menaik amarah dlm hati Haera.
"Kau ni kan" Haera mengangkat tgn nk tmpar muka si Chae tpi
Chae memegang tgn Haera terlebih dahulu.Chae mencengkam kuat tgn Haera smpai berkerut muka Haera menahan sakit.
"LEPASLAH!!!! " Haera menolak kasar tubuh Chae smpai Chae jatuh ke lantai.
"Kau igt kau spe?!!!!! Kau tk lyk sentuh aku!!!!"
"Heheehheheheh tk layak?? " Chae ketawa mcm org gila wlaupun hakikatnya dia mmg org gila.
Chae bgun dgn muka yg psiko.
"Abistu kau layak nk tmpar aku?! KAU TU LAGI TK LAYAK!!!! KAU TU PERANGAI MCM BINATANG!!!!"
Haera and the geng terkejut bila Chae tetiba menempik mcm tu.
"Haera... Baik kita pergi weh! Si Raeyeong nih dh tk terkwl aku rase! Jom lah!! " shbat rapat Haera cuba tarik Haera pergi dri situ tpi Haera msih berkeras.
"KALAU KAU TKUT KAU PEGI!! AKU TK PUAS HATI LGI DGN MINAH NIH!"
Melihatkan Haera tknk pergi. Kawan² dia meninggalkan dia dgn Chae.
Diorang tkut benda lama jadi balik.
Mne thu Si Rayeong still gila.Kan?
"KAU NI MMG DRI DULU SMPAI SKRG TK HBIS² DGN PERANGAI GILA KAU TUH!!!KAU YG PATUT MATI!!! BUKANNYA JUNMIN!!!"
Tetiba Si Haera ungkit kembali kisah lama.
Air muka Chae berubah.
Sbb bende tu lah dia jadi mcm nih. Jadi org yg psiko.Org yg penuh dgn kegelapan.
"BEBERAPA KALI AKU CKP BUKAN AKU!!AKU TK BUNUH DIA!!AKU SYG DIA TKKN LA AKU NK BUNUH DIA!!!"
"AHH!!! ALASAN KAU TKLEH GUNA LAH!!! MMG JELAS KAU BUNUH DIA!!! ADE SAKSI!"
Sebb Chae rse tertekan dia menutup teliga.
Suara Si Haera cuba ditolak ke tepi.
"AKU AKN PSTIKAN KAU MENYESAL BUNUH ORG YG PALING AKU SYG!!KAU AKN BALIK KE HOSPITAL GILA TU!
KAU MMG LAYAK DKT SITU!"
YOU ARE READING
Autumn In My Heart
Teen FictionKisah Eleeya dan Iman. Eleeya terpksa meninggalkan Iman kerana keluarga. Iman sentiasa menunggu Eleeya balik ke dlm hidupnya kerana janji dia tkkn pernah menduakan Eleeya. Sakit perlu dirasa.Bhgia perlu diketepikan kerana org tercinta. Tpi,,,,bahagi...