8.Bölüm |Bazıları Kalp Atışlarının Ritmini Değiştirir

36 9 0
                                    

-23.03.2012 Cuma

İki gündür yazamadım.Fevzinin dediğine göre komaya girmişim, ben pek bir şey hatırlamıyorum.İki gün komada kalmışım.Arada "yeterr! Artık tvde acun ılıcalıyı görmek istemiyorum" diye bağırdığım anlar olmuş.Saat şu an 10.00 civarı.Odamdayım,yine boş boş bakıyorum duvara...

Biraz dışarı çıksam iyi olucak.Bahçeyi özlediğimi hissediyorum.En iyisi bahçeye çıkmak.

Çıktım bahçeye baktım Melih, onu ilk gördüğüm yerde oturuyor.Sessizce izliyor eşini, eşine bir bakışı var ki en kral ressam gelse resmetmez fotoğraf çeker.Önce biraz izledim Melihi.Sonra gittim yanına usulca oturdum."Ya bu Morgan Freemanında oynamadığı film yok, yakında cennet mahallesindede karşımıza çıkacak diye korkuyorum." dedim.İrkildi fevzi geldiğimi farketti sonra hafiften güldü."Çok kral oyuncu, o oynasın cennet mahallesini bile izlerim" dedi.Biraz beni süzdü gözlerime felan baktı "tuvalete çok sık çıkıyor musun" dedi."Hayır sevda, biraz dekolte giydiği zamanlar çıkıyorum, çok sevmem tuvaleti" dedim.Bunu bana niye sordu anlayamadım ama çokta ilgilenmedim.Eşi tam karşımızdaydı "zor olmuyor mu böyle uzaktan sevmek" diye sordum."Alışkınım ben lisedede hep uzaktan bakardım ona, yanına gitmeye cesaret edemezdim.Yani benim için pek bir şey farketmiyor" dedi.Melih de benim gibiydi belli ki çok seviyordu."Yanına gitmek varken, niye uzaktan seviyordun ?"diye sordum."Babam engel oldu bize.Çok zengindi babam, banada arkadaşının kızını almak istiyordu.Bende yaklaşamadım Filize.Zor oldu anlayacağın, onu zor elde ettim, kolay kaybettim." dedi.İyice açılmıştı Melih, belliki içindekileri dökmek istiyordu.Bu sefer ben güldüm "Baban çok özgüven sahibi biriydi herhalde" dedim."Bilmem" diye cevap verdi."Küçük kardeşin var mı ?" diye sordum "Evet 2 tane" dedi."Senden sonra çocuk yapmaya devam ettiyse özgüveni yüksek biridir" dedim.Yine güldü biraz alınmış olacak ki cevap vermedi."Yahu ikidir yanına geliyorum, bir kez olsun adımı sormadın, hiçmi değerim yok gözünde" diyerek 10.Sınıf liseli kız tribi attım."Alfa ismini biliyorum zaten" dedi.Burada çok bir popüleritem yoktu nerde biliyordu ki ? İlgilenmiyormuş gibi yaptım cool görünmek her zaman hoşuma gitmiştir.Hiç cevap vermedim.

"İnsanlar hep beni yanlış tanımıştır.Erol Taşla aynı kaderi paylaşıyorum" dedim."Erol Taş ne alaka" der gibi gözümün içine baktı."Erol taş gerçekte eşini kaybetmiş, üç çocuğuna hem annelik hem babalık yapmış, Dünya iyisi bir adam ama insanlar onu yeşilçamın kötü adamı olarak tanır" dedim.Biz konuşurken yanımızdan jilet gibi takım elbise giymiş, yakışıklı biri geçti."Façan yansınn karşiimm" diye bağırdım hiç tepki vermedi.İki ihtimal vardi ya New Jerseyli bir avukattı yada çorumlu bir esnaf.Tepki vermemesi zoruma gitti ama yine pek umursamadım.

Şimdi pankek olsa ne güzel yerdik değil mi ? Neyse konumuz bu değil tekrar fevziye döndüm "ya sonuçta hepimizi bir kadın büyütmedi mi ? Onlar her halimizi biliyorlar o yüzden avuçlarında oynatıyorlar bizi" dedim."Kıvanç Tatlıtuğu, Brad pittide bir kadın büyüttü ama bak onlar kadınları ellerinde oynatıyorlar.İş sende bitiyor suçu başkalarına atma"dedi.Hani tam kumandayı, içi karpuz dolu tabağını yanına alır çekyata uzanırsın.Tam kolandan bir yudum içmeye hazırlanırken annen "oğlum ekmek al gel" der ya.O an ki gibi çok kötü hissettim kendimi.Fevziden beklemezdim bu çıkışı.Yine cool, hiçbir şeyi takmaz halime büründüm seviyorum coolluğu. Konuyu dağıtmak için uzaktaki 95 yaşındaki bahtiyar amcayı göstererek "yahu bu adamda ahirette yok yazılıyor, hala gelmiş sevdayı kesiyor."dedim cevap vermedi."Semih Sen şimdi tanımazsın Sevdayı, bizim danışmadaki kız" dedim yine cevap vermedi "Sevda çirkin olmasa güzel kız aslında" diye ısrarla çıkışımı sürdüm fakat yine cevap gelmedi.İyice ayar oldum kafası karışsın diye "Şu mementoda ne biçim bir filmmiş 5 kere izledim hala bir şey anlamadım.Nolan bu dünyadan olamaz" diyerek ayrıldım Fevzinin yanından umarım kafası karışmıştır.Aslında senin kuyruk sokumundaki olmayan damarlarına kan pompalayan kalbini s*key*m diyecektim ama küfür etmek bana yakışmazdı.Kalpsiz Melih elbet senle ödeşiriz.

4 Odalı YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin