12.Bölüm | Final | I'll Come Back For You

49 10 0
                                    

20.03.2012 Cuma

Nerdeyse bir aydır yazamadım "malum" bu sefer çok kötü dövdü.Dalgınlığıma geldi odadan para çalarken yakalandım, nerden bulduysa job bulmuş abartısız 2 saate yakın dövdü.Bir an bile usanmadı, belli ki beni dövmekten zevk alıyor.Doktorların dediğine göre kaburgam kırılmış akciğerlerimde ölümcül yaralar oluşmuş ama Allahtan ellerimde bir sorun yok.Yani merak etmeyin rahatça yazabiliyorum.Tek sorun geçen bunca sürede arkadaşlarıma sütleri verememiş olmam.Dün öğrendim "malum" babasını kaybetmiş geçen ay ondan baya bir sinirliymiş e haliyle sinirinide benden çıkartı.Ama kimseye kırgın yada kızgın değilim, herkese helal olsun hakkım.Yine dediklerine göre 15 gün hastahane bölümünde yoğun bakımda yatmışım.10 gündür de odamdayım bu 10 gün zarfında sadece yemek yiyebildim ne bahçe ne de hasan, nevzat, sedayı görebildim.Onlar da hiç gelmedi ziyaretime kimbilir belkide süt koymadım diye kırgınlar bana.Ne bilsinler durumu mu onlarda haklı.

Artık burada durmaya dayanamıyorum.Sanırım kaçıcağım odadan zor bela çıktım buraya gelene kadar çektiğim acıyı bir bilseniz sizinde canınız yanar.Ama yanmasın canınız.Hemşire çıkma yatağından dikişlerin patlar kan kaybından durumun ağırlaşır dedi fakat bu sefer dinlemedim zaten 10 gündür burada kapana kısılmış bir fare gibi kaldım artık yeter dayanacak halim kalmadı.Baya bir kan akıyor vücudumdan sanırım artık sona yaklaştık, son bir gücümle burdaki sütleri odaya koymayı deneyeceğim.Başarır mıyım bilmiyorum zaten başarıp başarmamak çokta umrumda değil.Elimden geleni yapayım sütleri koymaya çalışayım o bana yeter.Bu yazdıklarım annem yada babamın eline geçmez umarım.Onların okumasını istemiyorum ama dilerim Ebrunun eline geçer.Bu geçen 25 günde zihninde 4-5 sefer geldi sağolsun.Sürekli Ebruyu gösterdi bana sanki benimmiş gibi.Yeterince başınızı ağrıttığımı düşünüyorum, kırılmayın bana ne olur burdaki tek eğlencem buydu.İçimi döküp rahatlamak iyi geldi.Burda çok şey öğrendim en önemliside maviye boyanmış bu gökyüzünün artık üzerimde dolaşmıyacak olması canım sıkıyor.Ama şu da bir gerçek ki ölen hiç kimsenin geri dönmemesi belkide oranın daha güzel olduğunu gösteriyordur.

Fevziye;

Burda bulunduğum süre içinde bana yaptığın her iyilik her fedakarlık için Allah seni cennetine alsın diyen dua ettim.Senin hakkında çok konuşmayacağım buraya metiyelerde düzsem boş hakkını ödeyemem.Kendine iyi bak koca yürekli adam bu anlayışsız hastayıda yaptıkları için affet.

Maluma;

Biliyorum hepiniz "malum" diye isim mi olur deyip duruyorsunuzdur.Böyle isim mi olur ? Olmaz tabi zaten isimde değil onun isim Emre.Bu aynı zamanda Ebrunun beni bırakıp gittiği çocuğun ismi o yüzden o ismi söylemek gelmedi içimden.Ne zaman Emre desem bir acı saplanıp durdu kalbime şu an olduğu gibi.O yüzden bende malum dedim.Emre ismi benim ciğerimi yakıp yıkan "malum" isim.Ama artık ölüyorum acının pek bir önemi yok o yüzden doyasıya söylüyorum Emre Emre Emre....Neyse konumuz bu değil.

Malum yaptığım herşey için senden özür diliyorum.Bir kolunu yakıp kesilmesini sağlamam, gözünde sıcak su dökmem yada seni merdivenlerden aşağı yuvarlamam hepsi hastalığım yüzünden olan hatalar.Ama bence şimdi ödeştik, ben kolunu götürdüm sende ömrümü bak beni komaya soktuğun için ölüyorum.Benim senin üzerinde pek bir hakkım yok varsada helal olsun.Senin ise benim üzerimde epeyce bir hakkın var, attığın her dayak savurduğun her tekme bana babamı hatırlattı o yüzden şükran duyuyorum sana.Beni dövdükten sonra bir an olsun vicdanın sızlamaması ve arkana bile dönüp bakmadan beni öylece bırakıp gitmen bana hep ebruyu hatırlattı.Evet üzerimde hakkın çok ama senden helallik istemiyorum ister helal et ister etme pek umrumda değil.Babana üzüldüm Allah rahmet eylesin, babana ettiğim küfürler içinde affet ama inan elimde değildi birgün böyle bir hastalığa yakalanırsan beni çok daha iyi anlayacağını düşünüyorum.Son olarak malumun yaptıklarından dolayı ceza almamasını yada kovulmamasını rica ediyorum tüm hata ve suç benimdir.Sende kendine iyi bak müzik tarzını değiştir one öyle hep arabesk arabesk... Sigarayıda azalt öksürüklerin son günlerinde armıştı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 Odalı YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin