1.Bölüm

115 18 7
                                    

Sabah uyandım ve aynadan kendime baktım.İğrenç haldeydim.

Bu kadar çirkin gözükmemin bir sebebi vardı.Hala aklım almıyor ama 1,5 yıldır beraber olduğumuz sevgilimden ayrıldım.

Çünkü beni aldattığını öğrendim.Ne kadar muhteşem değil mi?Tamam kabul ediyorum ideal güzellikte bir kızım siyah düz saçlı beyaz solgun tenli klasik bir Koreli kızdım. (Kızımızın fotoğrafı medyada)

Aynayla kendi hücrelerimi görebilecek şekilde bakışırken annemin aşağıdan gelen sesini duydum.Ji-huna haydi kızım sofra hazır!Annemin sesi eşliğinde aşağıya indim ve güzel bir kahvaltı yaptım.

Bugün kendime ekstra dikkat etmeliydim çünkü seçmeler vardı...

Bighitin seçmeleri...

Kahvaltımı ettikten sonra düzelen cildim ama bozuk olan moralim ile hazırlanmaya başladım.

(Kızın giydiği kiyafetler)Genelde rahat giyinmeyi ve rahat yaşamayı sevdiğim için bu basit ama güzel kombini yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kızın giydiği kiyafetler)
Genelde rahat giyinmeyi ve rahat yaşamayı sevdiğim için bu basit ama güzel kombini yapmıştım.

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra aynaya baktım.

Hazırdım.Yani heyecanımı yatıştıramasam da hazır hissediyordum kendimi.

Yola çıktığımda heyecanım biraz olsun dinmişti.

Neden heyecanlı olduğumu bir türlü kestiremiyordum.

Bizim kızlar aslında bu şirket ve gruplarından bahsetmişti.BTS adında dünyaca ünlü bir grubun şirketi olduğunu söylediler. Açıkçası BTS adını birçok yerde duymuş ve görmüştüm ama bakma veya araştırma gereği duymamıştım.

Bighit gibi bir şirketin stajyeri olmanın zor olduğunu söylemişlerdi.Aslında bende bunun farkındaydım.

Ama kendime oldukça güveniyordum.

Şirketin kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kendi kendime "bunu yapabilirsin" dedim ve şirketten içeri kendimi attım.

Evet bildiğiniz attım.

Tabii bu hızlı girişle hızımı  alamayıp lobinin ortasına lak diye yapıştım.

Çok utanç vericiydi.

Üstüne üstlük neredeyse bütün şirket lobideydi.Tabii haliyle herkes başını bana çevirdi ve garip garip bakmaya başladı.

Biri dışında...

(Merhaba bu benim ilk hikayem umarım begenmissinizdir.Oy vermeyi unutmayın.)
(Nasıl bir bölüm olduğunu düşünüyorsunuz?)

YalancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin