(Üst üste iki bölüm attım yazarımızın değerini bilin sjajdjd)
Sabah uyandım ve sadece öylece durdum.
Evet öylece.
Böyle durgun olmamın sebebi bugün kamp vardı ve ben kiminle denk geldiğimi çok merak ediyordum.
Benim şansıma kesin gıcık biri denk gelirdi.
Bunları düşündükten sonra banyoya gidip kendime çekidüzen verdim ve saçlarımı yapıp giyinip makyajla kusurlarını kapattıktan sonra hazırdım.
Sanırım hayatımda ilk kez kendimden memnundum.
Bu bir olayı ilk kez güzel olduğumu düşünmüştüm.
Bu düşüncenin verdiği özgüvenle saate baktım.
Şirkete gitmenin vakti gelmişti.
Bende kapımı kapattım ve dışarıya çıktım.
Dışarıya çıktığımda namjoon ve arkadaşlarıyla karsilasmam bir oldu.
Hepsi bana hayranlıkla bakıyordu ve bu çok hoşuma gitti çünkü güzel olduğumu düşündürüyordu.
En önlerinde namjoon vardı ve gözlerine bir perde inmiş gibi derin bakıyordu.
.
Açıkçası beni korkutacak kadar derin ve anlamlı bakmıştı.Hepimiz orada durmuş sadece birbirimize bakıyorduk.
Sessizliği bozan kişi adını jimin olduğunu öğrendiğim çocuk bozdu.
Evet bütün üyelerin ismini bir şekilde öğrenmiştim.
-Merhaba ben jimin.
Çok tatlı ve bir o kadar da yakiskli bir çocuktu.
Bana tatlı bir şekilde gülümserken bende ona-Bende ji-huna memnun oldum dedim ve tatlı bir gülümseme gönderdim.
Bu çocuktan iyi kanka olurdu. (Acaba jimin bey de öyle dusunuyormu öhöhöh snddjms)
Namjoon da rahatsız olmuş gibi aramıza girdi ve -ji-huna istersen sende bizimle gel dedi ve sıcacık bir gülümseme gönderdi.
Gamzeleriyle beraber...
Hemen toparlanıp -iyi olur aslında dedim.
Kendimden beklenmeyecek bir sekilde dün akşam bir karara varmıştım.
Kim Namjoonu kendime aşık edecektim.
Açıkçası imkansız aşklara hiç gelemem ve aşkını kalbine gömüp vazgeçen tiplerden de değildim.
Fazlasıyla disliydim.
Beraber yola koyulduk ve yolda diğer üyelerle de tanıştım.
Gerçekten hepsi o kadar tatliydi ki.
J hope etrafına resmen mutluluk saçıyor taehyung sürekli jungkooka bulaşıyor ve egleniyordu. (VkookbebegimVkook)
Jin bir anne edasıyla onlarla diyalog kuruyor Suga da havalı bir şekilde yürüyordu.
Namjoon yolda ben ve jiminin arasında yürüyordu.
Jimin sürekli çevremde pır dönüyordu.
Bu durum ilgimi çekmişti.
Aslında arkadaş olmaya da çalışıyor olabilirdi.
Ama ne bileyim...
Bu saçma düşünceyi kafamdan attım ve jiminin konuşmalarına o daklandim.
Biraz sonra şirkete varmistik.
Tam kapıyı atacakken bir çift eli belinde hissettim,
Namjoondu.
-istersen kapıyı ben açayım yine küçük bir facia olmasın dedi.
Aslında haklıydı ama o dokunuşu normal bir insanın arkadaşını uyarmak için olan bir dokunuş değildi.
Çok daha yakındı.
Etkilendiğimi belli etmeden haklısın dedim ve sıcak bir gülümseme gönderdim.
O da memnun bir şekilde bana gülümsedi.
Lobiye vardığımızda Pd-Bizde sizi bekliyorduk.Haydi artık yola koyulalim.dedi.
Herkes kamp alanına gideceğimiz otobüse ilerledi.
Bende özellikle Namjoonun yanına oturdum.
Hehehh.
Bir kaç dakika sonra onunla sohbet edebilmek için ortaya bir konu açtım.
Konserler.
Konserlerin nasıl geçtiğini sordum.
Çok mantikli bir yerden hamle yaptığı mı düşünüyordum.
Namjoon da sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi hevesle anlatmaya başladı ve bende onu dinledim.
Yol boyunca bu konu ile ilgili konuştuk.
Canım beynim benim seni sevirem.
Otobüsten indik ve herkesin toplandığı yere doğru ilerledik.
-evet şimdi herkes aynı çadırda kalacağı kişiyi bulsun ve kenardaki çadırları alıp kurmaya başlasın.
Pd böyle dedim te sonra herkes eşini yanına gitti.
Bir tek benim yanımda duran namjoon hareket etmedi.
Ben tabi salak-neden eşini yanına gitmiyorsun?dedim.
O da muzip muzip sırıtarak zaten o kişinin yanındayım dedi.
Küçük çaplı bir şok geçirdikten sonra memnun bir şekilde kendime geldim ve gülümseyerek-o zaman cacdirimizi kuralım.
-Nasıl istersen
Bu cevap üzerine ikimizdeçadırların olduğu yere gittik ve cadirimizi kurmaya koyulduk.
Çadırı kurduktan sonra ikimizde bitmiş haldeydik.
Gerçekten bir çadırı kurmak bu kadar zor olmamalıydı.
Biraz dinlendikten sonra etrafı gezmeye karar verdim.
Pd'ye haber verip oradan uzaklaşmaya başladık.
Yürüyüş boyunca hiç konuşmadık.
Ta ki Namjoonun yaptığı harekete kadar...
Herkese merhaba yine ben geldim
Artım bölümlere oy sınırı köy aya karar verdim ama bu sınırı diğer bölüme koyacağım haberiniz olsun
Yani attığınız her oy yeni bölüme bir adım daha yakinlastigimiz anlamına gelecek
Böyle birsey yapmamın sebebi okuma sayısıyla oy şey işini arası daki büyük uçurum.
Nasıl bir bölüm olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı
FanficO sadece saf ve temiz biri gibi görünen bi çocuktu.Aslında içindeki sır perdeleriyle beraber tam bir yabancıydı...