21.Bölüm

11 6 4
                                    

Sabah uyandığımda telefonumu elime aldığımda ufak çaplı bir şok yaşadım.

Gelen bildirimler etiketlendigim tweetler ve fotoğraflar ve daha nicesiyle bu kadar çabuk karşılaşmayı aklımın ucundan bile gecirmiyordum.

Çıkış yaptığım parça çok iddialı olmasa bile bu kadar sevilmesi gerçekten etkileyiciydi.

Aslında bugün çıkış yaptığım mini albümünün diğer şarkılarının klibini çekmeye gidecektik.

Albümler aslında bütün şarkılarıyla piyasaya sürülür ama yeni çıkış yaptığım için sarkilarimin sıra ile ve hepsinin bir klibe ait olmasının daha mantıklı ve güzel olacağını düşündük.

Uzun süre telefonumda vakit geçirip bütün ama bütün bildirilere bakmistim.

Benimle ilgili olan güzel iltifatlar eleştiriler hatta kötü yorumlar bile çok güzel hissettiriyordu.

Ve insanlar beni gerçekten güzel bulmuştu.

Yüzümün güzelliği yeteneğim ve şarkı insanların odak noktasıydı.

İnstagrama girip oradan da herşeye baktım ve hesabıma girmek gibi bir gaflette bulundum.

Olağanüstü.

Gerçekten fazlasıyla olağanüstü.

Stajyerken olan takipçi sayım 945'ken şu an 92 bindi.

Ve yavaş yavaş 100 bine doğru ilerliyordu.

Bu durum böyle olunca twitterada bakma gereği duydum.

Twitterdaki takipçi sayım 1500den 120k olmuştu.

Ya bir anda nasıl bu kadar ünlü olmuştum.

Snapchat uygulamasindaki takipçi sayımında bir hayli arttığını farkettigimde kendimi toparlayıp her hesabıma da gönderi atmaya kadar verdim.

Bunun için kendimi toparlamalı insan içine çıkabilecek hale gelmeliydim.

Banyomu yapıp uzerimi giyindim ve  makyajımı yaptım.

İlk önce bir fotoğraf atıp herkese teşekkür etmeliydim.

(Fotoğraf attığını var sayın.)

Bu fotografimin altına şöylebir not düştüm:

Herkese çok ama çok teşekkür ederim şarkıyı beğendiğiniz ve beni sevdiğiniz için. Sizin yüzünüzü kara çıkarmayacağım ve elimden gelenin en iyisini yapacağım.albümümün 2. şarkısı yolda sadece biraz beklemeniz gerekiyor sizleri seviyorum💕💕

Fotoğrafı paylaştım ve çekimleri yapmak için stüdyoya doğru ilerledim.

Bu şarkı diğerine nazaran daha eğlenceli bir şarkı.

Aslında bu benim çıkış albümüm olduğu için eğlenceli bir albüm olmasını istedim.

Paylaştığım gibi anında beğeniler ve yorumlar gelmeye başlamıştı.

Twitter içinde heryere beraber gittiğimiz bisikletinin üzerinde bir fotoğraf çekip koydum.

Artık bir idol olduğuma göre çok aktif bir sosyal hayatım olmaliydi ve ben istesem de istemesemde bu olacaktı.

Snapchat icinde sette birkaç sey atarım diye düşünüp yoluma devam ettim.

Ne kadar yaşlılar beni tanimasa da gençler tanıyordu.

Hatta fotoğraf çekilmek isteyenler bile olmuştu.

Tabiiki hiçbirini kirmadim ve sevecen bir şekilde fotoğraf çekildim.

Bir yandan twitter bir yandan da instagram beğeni ve yorum bildirimleri geliyordu ve telefonundan çekilmez bir bildirim sesi geliyordu.

Bende bu sese dayanamadım ve bildirimleri sessize aldım.

Stüdyoya varınca hazırlandık ve dansçılarında hazırlığı bitince üzerinde çok çalıştığımız ve ezberledigimiz kareografiyi gözler önüne serdik.

Tabii ki klip çekimleri bir günde bitebilecek birşey değildi.

Çekimler bir hafta gibi bir süre zarfında olacak ve cb sovlarinin yapıldığı stüdyoda sarkimi seslendirecektim.

Hazırlık aşamasında ve diğer zamanlarda snapler atmaya başladım ve herkesin çok hoşuna gidiyor gibi görünüyordu.

Ama benim aklım hala namjoondaydı.

Dünden beri gorusememistik.

Uzun bir süre kısa kısa gorusecektik.

Çünkü su bir aylık süre zarfında ikimizde çok yoğun olacaktık.

Ama bir kaç ay sonra herşey biraz durulacak birbirimize vakit ayirabilecektik.

Uzun süren çekim gününden sonra yurda dönmek için stüdyodan  çıktım ve karşımda Namjoon vardı.

Çok özledim.

Gerçekten böyle bir zaman dilimi içerisinde bile özlüyorum.

Onu gördüğüm gibi boynuna atladım ve uzun bir süre boyunca sarıldıktan sonra sokak ortasında olduğumuz ve birine yakalanmamamız gerektiğini hatırladık.

Ayrıldık ve Namjoonun arabasına doğru ilerledik.

Yurda vardığımızda yemeğimizi yedik ve Namjoon benim odama geldi.

Birkaç saat oturduktan sonra yorgun olduğum için dinlenmem gerektiğini söyleyen Namjoona ne kadar itiraz etsem de dinlenmem için odasına gitti.

Birkaç ay.

Sadece birkaç ay sonra rahat rahat vakit gecirebileceğiz.

Banyoya dogru ilerledim ve sicak bir duş alıp rahat pjamalarimi giyip kendimi yatağa attım.

Saçlarımı kurutmaya gerek duymadan telefonumu alıp yorumlara begenilere ve etiketlendigim gonderilere baktım.

Hepsine bakmak biraz zor olsada bunu başardım ve bunu yapmak iyi hissettiriyor.

Bütün gonderilere baktıktan sonra telefonu kapattigim gibi derin bir uykuya daldım.

Hello guys!!!✌

Sanırım yazarken en cok eğlendiğim ve en uzun bölüm bu oldu.👌

Umarım sıkılmamışsınızdır💛

Bölümü nasıl buldunuz?👀

Voteleri eksik etmeyin💜

YalancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin