Kapitel 17
Idag skulle jag flytta in till Anton helt och hållet så jag började med pappers arbetet så jag kunde skriva kontrakt o.s.v och efter det gick jag hem till Peter och packade en sista kartong som jag glömde på mitt gamla rum.
Efter en timmas fikande och prat med Peter åkte jag hem till Anton.. eller hem till Anton och mig.
När jag kom in såg jag att Anton satt i soffan och väntade på att spagettin skulle bli klar och spelade x-box samtidigt..
'Nerd..' Sa jag och han kollad på mig med stora ögon men sen log han.
Han gick till mig och drog in mig i vardags rummet och la sig på soffan med mig över sig och sen började han kyssa mig och det ledde till hångel!
'Det luktar gott..' viskade jag i hans öra.
'Du vet den grymma kocken är på G med spagetti!' sa han och satte sig upp och smekte sitt hår..
Jag tog tag i hans nacke och drog honom mot mig och kysste honom.
Han avbröt kyssen och sa att han skulle kolla spagettin.
'Hey kom och hit och ät nu babe!' ropade Anton.
Jag gick in i köket och såg att han hade gjort det hur mysigt som helst!
'Men Gud vad fint du har gjort det!' sa jag.
'Ja man måste ju göra det fint första dagen med sin blivande hustru i lägenheten!' sa han och småkysste mig på nacken..
'Du är bara för söt!' sa jag och kramade om honom.
Efter att vi hade ätit låg vi på soffan och myste tillsammans och såg på en film.
'Du..' sa Anton så jag skulle lyssna.
'Aa?' frågade jag.
'Tänkte att vi kunde ha en inflyttningsfest här om det är okej med dig?' sa han frågande.
'Sure! låter ju kul så why not!' sa jag och kollade upp på honom som log.
'Vad ska vi göra imorgon då?' frågade han.
'Vet inte... kommer snart..' sa jag och gick till sovrummet och kollade i garderoben efter lite myskläder.. jag tog ett par mjukisbyxor {Gråa} som jag måste erkänna satt enormt bra på mig.. som hade en smal silver kedja med silver björnar med diamanter på.. och en vit tröja med numret 48 på.. den slutade en bit ovanför naveln.
Efter att vi hade myst klart gick vi och la oss.. klockan var 00.57 på natten så vi var grymt trötta..
Morgon!
När jag vaknade var inte Anton i rummet så jag klev upp och tog på mi en tröja över min halvnakna kropp som bara gick till rumpan och eftersom jag bara har string trosor så såg man ganska mycket... tycker Anton om!! ;).
Jag gick till köket där Anton INTE stod men medan jag ändå var här så gjorde jag frukost! kokta ägg och mackor och frukostflingor! gott!
Efter att äggen hade kokat bred jag mackan tills jag kände två händer runt min midja och småkyssar på kinden och upp till örat.
'Good morning beautiful!' viskade han i mitt öra. (Anton alltså!).
'God morgon!' sa jag och vände mig om för att möta honom i en kyss.
'Gör din macka du.' viskade han mitt i kyssen.
Jag visste han bara vill det för min rumpan så jag bara fnissa lite..
YOU ARE READING
Kärlek för första ögonkastet
RomanceRebecca Jonsson och hennes pappa måste flytta p.g.a att hennes pappa har fått ett nytt jobb i Nacka och där stöter hon på en kille.. Anton Andersson! Läs och se vad som kommer att hända..