Kapitel 22
När jag följde efter Anton ledde han in mig till ett rum.. där såg jag Mattias och Dani.. woow.. när vi kom till nästa rum var det tomt.. han släppte in mig och låste dörren efter sig.
Han drog av mig klänningen och tog av sin tröja och jag fick ta av hans byxor.. först strulade vi sen slet han av mina underkläder och sedan hans egna..
Han tig det försiktigt först.. sen körde vi på!!
Efter att ha kört ett bra tag somnade vi.... typ klockan 02.23 så vaknade vi och shit alltså... båda 2 var bakis.. Och festen är inte ens över... Vi klädde på oss och fixade till oss och sen gick vi ut igen..
Jag mötte en full Carro på vägen som hade en okänd kille med sig och de tog rummet vi hade haft.
'Rebecca!!' skrek en bekant röst bakom mig.. Dani.. hon sprang och kramade mig bakifrån och vi båda vingla tills vi ramla på golvet..
'Har jag någonsin sagt hur jävla glad jag är att ha dig som vän eller! du är perfekt! och så sexy också!' sa hon och kollade in i min klänning på mina bröst och vi båda brast ut i skratt!
Jag var fortfarande full som fan och vinglade hela tiden.
Dani hängde på mig hela tiden och jag på henne.. vi dansade och tafsade och såg helt jävla störda ut!
Efter ett tag föll vi ihop på golvet.. Dani hade somnat och jag låg under henne. Anton och Mattias tog hand om oss..
Dani sov mot Mattias och jag satt i Anton's knä och hånglade nästan upp honom.
Jag tog ett till glas alkohol och sen tuppade jag av..
Klockan 04.50 så bar Anton ut mig i bilen och Mattias körde hem med den andra bilen och sovöver där..
Anton föll på sängen med mig i famnen.. han somnade direkt och jag låg och skedade med honom.
Morgon..
'Vaaaaaknaaaa!' skrek jag till alla som sov... av någon anledning var jag as pigg!
'Vafan skriker du för..' sa Anton och kysste mig godmorgon.
'Jag gjorde frukost!' sa jag glatt!
'Asså... hur kan du vara så pigg..?' frågade Anton.
'Vet inte men ät frukost så åker vi en sväng till stranden sen!' sa jag och gick och väckte Mattias.
'Jag har gjort frukost Mattias!!! vaknaaaaaaaa!!!' skrek jag i hans öra..
'Aaa vafan!' sa han.
'Frukost! nu!' sa jag bestämt och tog hans täcke så han skulle gå upp vilket han gjorde..
'Det finns chokladpudding också!' sa jag åt dom från köket.. Mattias satte so ner och vi väntade på Anton som snart kom..
Jag tog en sked och tog chokladpudding medan vi väntade på Anton och Mattias gjorde detsamma..
Precis när jag skulle ta det igen känner jag att Anton daskar till mig as hårt på rumpan och fyfan vad ont det gjorde! Mattias skrattade bara medan jag vände mig sakta med chokladpudding på skeden... jag stirrade arg på Anton som bara hånlog mot mig och då tryckte jag upp det jag hade på skeden i hans ansikte..
'Mm' mumlade han och sen tröck han mi mot väggen och kysste mig och kletade av sig på mig..
Säg förlåt!' sa jag och la armarna i kors.
'Ska jag säg förlåt!?' Sa han förvånat.
'Det var ju du som började!?' sa jag förvånat.
'Det var inte jag som väckte dig imorse!' sa han.
CITEȘTI
Kärlek för första ögonkastet
DragosteRebecca Jonsson och hennes pappa måste flytta p.g.a att hennes pappa har fått ett nytt jobb i Nacka och där stöter hon på en kille.. Anton Andersson! Läs och se vad som kommer att hända..