Capitolul 1. Incantat..

92 11 7
                                    

 -Poftim.Imi spune in timp ce ne ridicam amandoi.

  -Aaa..multumesc.Soptesc,inca adormita.

  -Ethan,incantat. Imi intinde mana,cred eu pentru a o da cu mine,dar raman masca cand el de fapt imi ia mana dreapta si mi-o saruta.Rosesc.

 -Isabella,la fel.Dar imi poti spune Issa.

 -Issa,imi spune el intinzandu-se confortabil pe canapeaua din fata,fata in fata cu mine. Destinatia?

  -Canada,am terminat primul an de facultate,iar acum ma intorc la iubitul meu,Erik.

   -Facultatea de..? Spune evitand ultima afirmatie.

   -Medicina,spun mandra de mine.

         Zambeste parca multumit si se uita pe geam.

   -Tot in Canada,la iubita mea,viitoarea,daca pot sa spun asa.

         Ma uit ciudat la el si incerc sa ma prefac ca nu am auzit.Ce vroia sa spuna prin viitoarea?O fi cunoscut-o pe internet?Sau erau prieteni si acum are alte ganduri? Sau poate doar glumeste? E nebun?

     -Am ajuns.Sunt smulsa din ganduri si ma uit.Trenul s-a oprit.

     -Lasa-ma sa te ajut.Imi ia si bagajul meu si iesim.Proaspat aer de Canada.Proaspat insemnand fum scos de masini,fum de tigara..

     -Huh,merci.Ei,imi pare bine ca ne-am cunoscut,Ethan,ai fost o companie placuta,incerc eu sa fiu politicoasa.

     -Stai,nu stai la adresa asta?Se apropie printr-o miscare de mine,spunand incet,dar jucaus si prinzandu-ma de talie.

       -Da,dar de unde s..

      -Pai atunci ar fi bine sa ne grabim,uite un taxi. Ma ia de mana si fugim,cam impiedicati ce-i drept,spre taxiul care a dat norocul peste noi..ne-a vazut.

        -Apropo,sunt vecinul tau.Ma priveste in ochi si pot observa ca ascunde ceva.

               Totul imi cade in cap si nu stiu ce sa mai cred cand ceva,ceva ce am incercat sa uit de-a lungul anilor,ceva care m-a distrus psihic si cu multa consiliere m-am linistit,chiar daca nu pe deplin,ceva sau mai bine cineva,imi aminteste de existenta lui.Oare el e..

          -Ne cunoastem?Intreb sfioasa,incercand sa-mi amintesc.Deaia m-am simtit ciudat cand l-am vazut,cand i-am vazut ochii verzi,parul,cand i-am aflat numele.Dar nu,nu are cum,e..el e.. e pur si simplu..

             -De ce?Iti amintesc de cineva?

                       Da..de el.

   Hei,stiu ca-i cam scurt capitolul,celalalt o sa fie mai lung.E compus din dialog,dar in urmatorul va fi mai mult povestit.

              

Confuzie FatalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum