/Yoongi/
1 éve történt minden.
1 éve mardos a bűntudat.
1 éve ugyanaz a kérdés játszódik le bennem: Jól döntöttem?Jól döntöttem, hogy bent maradtam a bandában?
Kiléptem volna, de Alíz nem engedte.A távolság teljesen tönkretett minket. Úgy véltük, hogy, ha szakítunk jobb lesz...Hát nem lett jobb.
Tae bízik benne, hogy minden a régi lesz, de én nem hiszek ebben.
Idolság mellett búcsút mondhatunk a régi időknek. Új életet kezdtünk, el kell fogadnunk.A többiek az elején aggódtak miattam. Nagyon rosszul viseltem, ezt az egészet. Aztán elkezdtem megjátszani magam. Megjátszottam, hogy minden rendben, még ha nem is.
Segítségképpen egy óriási nagy hibát követtem el....
Oh Alíz, ha tudtam volna, hogy pár nappal később megváltozik minden, akkor nem tettem volna meg...
-Yoongi! – jött be a szobámba Namjoon. – Jó lenne, ha felkelnél. Mindjárt kezdődik a fotózás. – állt meg az ágyam előtt.
-Megyek már! – sóhajtottam, majd elkezdtem készülődni.
1 év alatt sok minden történt.
Kiadtunk egy albumot. Túlestünk pár költözésen. Fotózások, koncertek száma az egekbe szökött. A próbákról ne is beszéljünk.
Viszont nem bántam meg.
Egy tehetséges banda rappere vagyok. És én büszke vagyok erre.
Élvezem csinálni, ráadásul Alízt is háttérbe szorítja, így kevesebbet gondolok rá.Tényleg, Alíz! Kezdődik a nyár... Én úgy emlékszem, hogy félévkor volt csere.
Vagyis Alíz Koreában volt, és én nem tudtam erről....-Yoongi minden rendben? – tette vállamra kezét Namjoon.
-Persze... - feleltem.
Mindennap ugyanaz a kérdés, ugyanaz a válasz...
-Gondoltam. – sóhajtott.
****
Big Hit-be érve megkerestük a termet, ahol lesz a fotózás.
Leültünk a székekbe, majd a sminkesek megkezdték a feladatukat.
Általában ilyenkor tör rá mindenkire a lelkizés...
Szinte már felváltva lelkiznek a többiek. Egyik nap Jungkook, másnap Jimin és ez így folytatódik.-Yoongi ma te vagy a soron. – mosolygott Tae.
-Passzolom. – feleltem.
-Ne már! Mindig passzolsz! – akadt ki Jimin.
-Éppen azért. Tartom magam az eddigiekhez. – álltam fel, otthagyva a sminkest.
-S-Suga...Még nem vagy kész... - közölte félénken a sminkes.
Vállrándítással jeleztem, hogy most pont leszarom.
-Jó...Akkor rám már nincs szükség. – felelte a lány, majd kiment a teremből.
A lány után a menedzser lépett be, körbenézett, majd megakadt a tekintete rajtam.
-Yoongi. Miért állsz ott, mint aki készen van? – húzta fel szemöldökét. – Hová ment a sminkes? Mindegy! – legyintett. – Új sminkes kerül köreinkbe. Yoongi ülj vissza, kérlek.
Sóhajtva visszaültem a székre, majd egy ajtónyitódás kíséretében egy csapódást hallottam.
-MinHee, ez aztán a tökéletes kezdés. – nevetett a menedzser. – Yoongi-t fejezd be, kérlek. – utasította, majd kiment.
-Sziasztok! MinHee vagyok. Yoongi sminkese. – mutatkozott be a lány.
Háttal ülve neki, fejemet rázva megszólaltam.
-Nem vagyunk mi olyan viszonyban, hogy Yoongi-nak szólíts. – közöltem vele.
-Valóban? – döbbent meg. – Legyen.
Pár perc múlva a lány elém került, majd mosolyogva hajolt felém egyre közelebb.
A lány tette meglepett. Szemügyre vettem és arra a döntésre jutottam, hogy Ő a legszebb a sminkesek közül.
Várjunk...E-ezt ki kell vernem a fejemből, de gyorsan!
-Szóval Suga... - húzta mosolyra száját. – Remélem jól kifogunk jönni, annak ellenére, hogy kicsit száraz volt a megismerkedésünk. Ne haragudj, tényleg nem illett volna, így szólítanom téged, de elvégre mindennap látni fogjuk egymást, gondoltam kezdhetnénk eggyel magasabb szinten, és barátként tekintenénk egymásra. – mosolygott, majd beletúrt a hajamba.
-Mégis mit művelsz? – húztam fel a szemöldökömet.
-Egy sminkes a hajatokkal is törődik, kedves Suga. – felelte, majd a hajam beállítása után, befejezte a sminkelésem.
Majd, amit tettem, megváltoztatott mindent.
Alíz, sajnálom....
YOU ARE READING
A cserediák 2: Lehetetlen ˢᵘᵍᵃ [✓]
FanfictionEgyütt leszünk az idők végezetéig és még tovább is. Ezt beszéltük meg. Beszélni és tervezni könnyű, de megvalósítani nehezebb. Sőt, lehetetlen. [2018]