/Alíz/
Yoongi szüleinek a házához érve, Yoongi mosolyogva megfogta a kezem és kopogott az ajtón.
Hamarosan Jun nyitott ajtót.
-Fiam, Te mindig más lánnyal fogsz haza állítani? - játszotta el a mérges apukát. - Örülök, hogy látlak titeket. - mosolygott.
Követtük Jun-t, majd bementünk a konyhába.
-Kicsi fiam! - jött be SuBin, majd átölelte Yoongi-t.
Mosolyogva néztem őket, majd Yoongi elkapott és engem is bevont az ölelésbe.
-Együnk, mert kihűl a vacsora. - ült le az asztalhoz Jun.
Leültünk mi is, majd SuBin megszólalt.
-Yoongi. Örülök, hogy ismét Alízzal vagy. - mosolygott.
-Igen. Csak az unokáim meg ne tudják, hogy egyszer rosszul választottál.
Unokái?...
Éreztem, hogy arcom színe megváltozik, majd félve Yoongi-ra néztem.
-Nyugodj meg apu. Az unokáidnak elmesélem mindennap, hogy mennyire szeretem az anyukájukat. - mosolygott Yoongi.
Arcom sosem volt vörösebb, mint akkor. Szívem, majd kiugrott helyéről...
-Jól vagy Alíz? Kérsz egy pohár vizet? - kérdezte SuBin.
-Jól vagyok. - mosolyogtam.
Terelődött a téma, én pedig egyre nyugodtabb lettem.
Szeretem Yoongi-t és én lennék a legboldogabb, ha ezek mind megtörténnének, de még korai...A téma is korai...
Vacsora után SuBin rávette Yoongi-t, hogy aludjunk náluk.
Lefürödtünk, majd bementünk Yoongi szobájába.-Nem akarom elrontani az estét, de beszélnünk kell. - felelte Yoongi.
-Mondjad csak. - mosolyogtam, majd leültem az ágyra.
Yoongi leült mellém, majd megszólalt.
-Mi volt ez ma? Te és MinHee...
-Csak nem most meghallgatnál? - kérdeztem, miközben a szemébe néztem.
-Halljam.
-Mikor Hobi áthozta mondott nekem valamit...Yoongi minket szét akar választani...
-Miért akarna?
-Mert még szeret Téged. Hobi-t csak kihasználja...Te kellesz neki.
-Eleget hallottam. - közölte.
-Yoongi....
-Ez sok. Ismerem MinHee-t. Tudom, hogy követelőző néha, de erre nem lenne képes.
-Jimin is hallotta. - vágtam rá.
-Félre hallottátok.
-Ketten? Pont ugyan azt? Ez lehetetlen... - közöltem.
-Még valami?
-MinHee miatt jöttél fel hozzánk, igaz? - kérdeztem. - Ő bizonytalanított el...
-Ennek semmi köze az egészhez.
-Miért nem jössz rá Te is? Mikor látod be, hogy MinHee... - kezdtem el, de félbeszakított.
-Paranoiás vagy...
-Talán sikerül is neki. - feleltem halkan. - Már nem is hiszel nekem...
-Alíz. Nem fog tenni semmit. Ha meg mégis, nem hagyom.
Befeküdtem az ágyba, majd magamra húztam a takarót.
Yoongi is ugyanezt tette, majd átölelt.-Meg lesztek holnap? Próbánk lesz...Ne öljétek meg egymást rendben?
Aprót bólintottam, majd kis idő múlva elnyomott minket az álom.
***
Reggel, mikor felébredtem Yoongi már nem volt mellettem.
Rendbe szedtem magam, majd elköszöntem SuBin-éktől és visszamentem.A házban Kíra unott arccal hallgatta MinHee-t.
Csatlakoztam hozzájuk, majd vártam egy jelre, ami tényleg pontot tesz az ügyre.-Olyan szótlan van Alíz. Minden rendben? - kérdezte ártatlanul MinHee.
-Persze. - mosolyogtam.
Aztán eszembe jutott valami.
A telefonomon bekapcsoltam a hangrögzítőt, majd MinHee-re néztem.-Beszélhetnénk?
-Persze.
Felmentünk az emeletre, majd kérdőre vont.
-Miben sántikálsz?
-Én? Te miben sántikálsz? - kérdeztem. -Szereted Hobi-t igaz? - tértem a lényegre.
-Jimin?! Nem próbán kéne lenned? - nézett mögém.
Jimin? Itthon van?
Hátrafordultam, de nem volt ott senki.
MinHee kikapta a kezemből a telefont, majd leállította a hangrögzítőt.-Nem vagyok hülye. Ennél jobb ötletet vártam tőled. De, azért aranyos vagy, hogy jót akarsz nekik. Sosem fog kiderülni az igazság. Mindenki jól fog járni. Mindenki boldog lesz. Ja, nem...Te és Hobi szomorúak lesztek. Hobi mert átvertem, te pedig, mert elvettem Yoongi-t. Küzdöttél, de nem eléggé. A helyedben feladnám és beletörődnénk. - közölte.
-Hogy lehetsz ilyen szemét? - akadtam ki.
-Szerelemben és háborúban mindent szabad. - mosolygott, majd visszaindult. - Kíra?!
Elindultam, majd megláttam Kírát, aki gonoszul mosolygott.
-Vége van MinHee! - emelte fel telefonját.
Kíra hívásban volt, ráadásul Yoongi-val...
-----------------
Sziasztok! ❤
Lássátok, hogy mennyire szeretlek titeket, kaptok még egy részt. 😄Nos, egy pár infó pluszba:
Olyan izgalmas napom volt (el ne higgyétek 😂😂)
Egész nap írtam szinte.
Lesz még 2 rész plusz egy epilógus és a végére értünk.
Naponta teszem ki ezért a részeket, ha már ma megírtam végig. 😅
De, ha szeretnétek, akkor többet is kaphattok egy nap. 😄Ennyit szerettem volna.
Nem húzom tovább a drága időtöket.
Hamarosan jövök a folytatással. 😄
VOUS LISEZ
A cserediák 2: Lehetetlen ˢᵘᵍᵃ [✓]
FanfictionEgyütt leszünk az idők végezetéig és még tovább is. Ezt beszéltük meg. Beszélni és tervezni könnyű, de megvalósítani nehezebb. Sőt, lehetetlen. [2018]