Végeztünk!

1K 86 13
                                    


/Yoongi/

Reggel sokkal előbb kaptunk szünetet, mint szoktunk.
Ennek egy oka volt, mégpedig: Én.

-Mi van veled? – kérdezte Jimin.

-Folyamatosan rontasz...Táncban is és még a dalszöveget is felcserélted néhol... - idegeskedett Jungkook.

-Bocs srácok....

-Alízékon kattogsz igaz? Nem lesz semmi gond. – közölte Namjoon.

-Úgy legyen...

Szünet után legalább egy órát táncoltunk, majd megcsörrent a telefonom.

-Egy perc. – álltam meg, majd megnéztem ki hív.

Kíra?...

-Yoongi azt hiszem ezt hallanod kell. – közölte amint felvettem.

-Mi a baj? – kérdeztem aggódva.

-Nem tudom, de Alíz és MinHee elvonult beszélgetni...Na most maradj csendben. – suttogta.

Most komolyan felhívott miközben kihallgatja őket?

Türelmetlenül vártam, majd meghallottam MinHee hangját.

-Nem vagyok hülye. Ennél jobb ötletet vártam tőled. De, azért aranyos vagy, hogy jót akarsz nekik. Sosem fog kiderülni az igazság. Mindenki jól fog járni. Mindenki boldog lesz. Ja, nem...Te és Hobi szomorúak lesztek. Hobi mert átvertem, te pedig, mert elvettem Yoongi-t. Küzdöttél, de nem eléggé. A helyedben feladnám és beletörődnénk. - közölte.

-Hogy lehetsz ilyen szemét? – akadt ki Alíz

-Szerelemben és háborúban mindent szabad. Kíra?!

-Vége van MinHee! – közölte Kíra.

-É-én...Nem úgy értettem... - mentegetőzött. – Hívásba vagy? Yoongi?.... Én megtudom magyarázni...

Mérgesen kinyomtam a hívást, majd zsebre vágtam a telefonom.

Ezt nem hiszem el.
Igaza volt Alíznak...
Jól mondta Kíra. Vége van
.

Egyenesen az ajtó felé mentem, majd Jin utánam szólt.

-Mégis hová mész?

-Lerendezek egy személyt. – közöltem. – Hobi... Lehet jönnöd kéne. A barátnőd nem bír magával.

-Tessék? – kérdezte mérgesen. – Hogy mondhatsz...?

-Akkor maradj. – közöltem, majd elindultam.

/Alíz/

-Tönkretettetek! – ordított MinHee.

-Nehogy már mi legyünk a rosszak... - kiáltott Kíra.

-Nem csak Yoongi lesz rád mérges, hanem még Hobi is... - feleltem.

-Kit érdekel Hoseok? Nekem sosem jelentett semmit! Mindent Yoongi miatt tettem. – közölte.

Ennyi kellett.
Betelt a pohár.
A következő pillanatban kezem az arcán landolt egy hatalmas csattanással.

Kikerekedett szemekkel kapott az arcához.

Kírán láttam, hogy nem sok kell neki és elneveti magát.

Kírát karjánál fogva levittem a nappaliba.

-Hová mentek? Még nincs vége! – kiáltott MinHee.

-De. Vége van. – közöltem vele.

Leültünk a kanapéra, majd megbeszéltük, hogy mindent elmondunk a fiúknak.

-Yoongi kinyomta a hívást...Vajon mit csinál most? – kérdezte Kíra.

-Nem tudom...

MinHee idegesen lejött, majd az ajtóhoz sietett. Felénk nézett, majd nyílt az ajtó, ám Ő ezt nem vette észre.

-Fogtok még hallani rólam ezt garantálom! – közölte.

-Rólam is fogsz még hallani. – közölte Yoongi.

Tényleg képes volt otthagyni a többieket?

-Yoongi?! – fagyott le a lány.

Yoongi becsukta az ajtót, majd idegesen nézett MinHee-re.

-Bánom, hogy nem hittem Alíznak. Bánom, hogy ezért veszekedtünk olyan sokat. Bánom, hogy Te és én valaha együtt voltunk. Tudod mit bánok még? Hogy Hoseok beléd szeretett. Helyette kérek bocsánatot. A tetted megbocsájthatatlan. Kihasználtad, míg Ő Szerelmeként tekintett rád. Eközben mindvégig az volt a terved, hogy engem megszerezz. Tehetsz bármit, de sosem foglak szeretni. Még valami: Elintézem, hogy kirúgjanak. Nem fogom tűrni, hogy velünk dolgozz a továbbiakban. Szerintem az ügynökségnek nincs szüksége egy ilyen emberre. Lehet, hogy senkinek sincs. Megtehetném, hogy elmondjak mindent rólad mindenkinek. Tudod mi történne akkor? Sehova sem vennének fel Téged többet. Sehova! Tudod mi a szerencséd? Hogy én nem vagyok olyan, mint Te. – közölte vele fagyosan.

-Sajnálom... - felelte MinHee.

-Nem sajnálod. Tudom, hogy nem. Tudom, hogy bármikor megtennéd még egyszer. Most megkérlek valamire. Addig menj el, míg Hobi haza nem ér. Kerüld el jó messziről. Végeztünk.

-Tudod mit sajnálok? Rájöttem valamire. – közölte MinHee.

-Mire? – húzta fel szemöldökét Yoongi.

-Túl sokat küzdöttem érted. Túl sok időt pocsékoltam rád. Egy senkire. Csak nekem teszel szívességet, ha elküldesz.

-Akkor szívességet teszek neked. Hagyd el a házunkat. Most.

MinHee kirontott a házból, majd Yoongi idegesen huppant le a fotelba.

-Idióta...Még, hogy egy senki...Ő a senki... - háborodott fel Kíra.

-Ez a legkevesebb. Ezzel ne törődj. – nevetett Yoongi.

-De igaza van. Ő ne senkizzen le Téged. – álltam ki Kíra mellett.

Yoongi felállt, majd leült mellém.

-Alíz. MinHee szavai nem érnek semmit a tieid ellen. Ha azt mondja, hogy egy senki vagyok. akkor nem vagyok. De, ha te mondanád, akkor az lennék. – felelte.

Yoongi ezután hosszasan megcsókolt, majd hárman nyugtattuk tovább egymást.

Már csak Hobi-t kell beavatni.
Már most sajnálom...

A cserediák 2: Lehetetlen ˢᵘᵍᵃ [✓]Where stories live. Discover now