Még mindig szeretsz?

1K 98 21
                                    


/Alíz/

Pár perc múlva, már a házban voltunk. A folyosón menve beszélgettünk, amit a bent tartózkodó fiúk is hallották.

-Tae milyen lányokat szedtél fel megint? – kérdezte Jimin, majd mikor meglátott minket lefagyott.

-Megint? – akadt ki Kíra.

-El ne hidd, csak vicceltem. – nevetett Jimin. – De jó újra látni titeket. – ölelt meg minket.

A többiek is csatlakoztak, majd mosolyogva leültünk beszélgetni a kanapéra.

-Most van a csere? – kérdezte Namjoon.

-Igen. El lett tolva. – felelte Kíra.

Mindenki a nappaliban volt, kivéve egyet...

-Yoongi? – kérdeztem rá óvatosan.

-Alíz...Hogy mondjuk ezt el neked? – kapott a fejéhez Jungkook.

-Tudok a barátnőjéről... - közöltem.

-Jó lesz, ha összekapjátok magatokat... - közölte Jin.

-Miért? – húztam fel a szemöldökömet.

-Nem tetszik a kapcsolatuk...Yoongi nagyon furcsán viselkedik...Nem tűnik olyan boldognak...Veled sokkal boldogabb volt. – közölte Namjoon.

-Nem tudok mit tenni. – tártam ki kezeimet.

-Szereted még? – kérdezte Tae.

Zavartan a fejemhez kaptam, majd megszólaltam.

-Igen... - feleltem halkan.

-Megoldjuk. – mosolygott Hoseok.

-Hogyan? Yoongi-ék bejelentették, hogy együtt vannak...Nem...Fiúk én ebbe nem fogok beleavatkozni.

Negyed órával később Tae elvitte körbevezetni a városban Kírát, majd egyedül maradtam fiúkkal.

-Azt hiszem én is megyek... - álltam fel.

-Maradj még! – kérlelte Jungkook.

-Nincs kedvem találkozni Yoongi-val. – közöltem.

-Barátok vagyunk...Ne már, hogy Yoongi miatt elmész... - sóhajtott Hoseok.

-Igazatok van... Erősnek kell lennem és el kell felejtenem Őt.

-Azért ne mondj le róla. – nevetett fel Namjoon.

Mosolyogva a fejemet fogtam, majd hátradőltem a kanapén.

-Milyen Szöul? – kérdezte témát váltva Jin.

-Nagyon nem néztem még körbe.. – feleltem.

-Itt az ideje. – mosolygott Jungkook.

-Majd Yoongi körbevezet. – mosolygott Jimin.

-Na jó, tényleg hagyjátok már szegényt. Biztos nehéz neki így is... - felelte Namjoon.

-Bocsi Alíz... - mondta Jimin, majd mosolyra húztam a számat.

-Ugyan. – legyintettem. - Amúgy nagyon szuperek vagytok. – mosolyogtam rájuk. – Minden számotokat imádom.

-Ennek örülünk. – mosolygott Namjoon.

A következő egy órában rengeteget beszélgettünk, majd egy ajtónyitódást hallottunk. Hamarosan egy lány hangjára figyeltünk fel.

-MinHee... - forgatta a szemét Jimin.

Mikor MinHee elért a nappali bejáratáig Jimin boldogan köszönt neki elsőnek egy hatalmas mosollyal az arcán. Ennek következtében elnevettem magam, majd a többiek is. Nevetésem abba maradt, mikor Yoongi is belépett a nappaliba.

Meglepődve nézett a szemembe, majd mosolyra húzta a száját.

-Megmondtam, hogy hamarosan találkozunk. – mosolygott.

-Te mit keresel itt? – kérdezte tőlem a lány.

/Yoongi/

MinHee kérdésén Alíz szemei kikerekedtek, de még az enyémek is.

-Alíz a barátunk, akkor jön ide, amikor csak szeretne. – közölte Jimin.

-Bánom is én. – sóhajtott. – Gyere menjünk fel. – fogta meg kezemet MinHee, de nem mozdultam.

-Maradjunk lent. Ismerkedj meg Alízzal. Biztosan jóban lesztek. – mondtam.

MinHee duzzogva leült a kanapéra, majd leültem én is mellé.

-Azt hiszem én inkább megyek. – felelte Alíz, majd felállt.

-Jól teszed. – közölte halkan MinHee.

Alíz ránézett, majd kiadott magából mindent.

-Na jó. MinHee tisztázzunk pár dolgot. – kezdte el. – Nem érdekel, hogy ki vagy Te. Nem érdekel, hogy Yoongi-val vagy. Nem érdekel egyikőtök sem. De örülnék neki, ha befejeznéd ezt a viselkedést. Elég nagyok vagyunk már ehhez nem? Amúgy is a fiúk a barátaim. Ha tetszik ha nem, de nem mondok le a barátaimról miattad. Nem hagyom, hogy ismét elvegyél valakit. – kiáltott már a végére.

Amint kimondta utolsó mondatát mindenki döbbenten nézett rá, majd zavarba jött.

/Alíz/

Te jó ég...Én ezt nem gondoltam át...

Zavartan kezdtem el a padlót nézni.

-É-én ezt nem így gondoltam. – próbáltam menteni magam. – Az idegességtől összevissza beszélek. – nevettem fel kínosan.

Yoongi mosolyra húzta a száját, majd felállt Ő is.

-Azt hiszem tényleg megyek már. – feleltem, majd elindultam, de Yoongi karon ragadott.

-Alíz...E-ez úgy hangzott... - mondta akadozva. – Te még mindig szeretsz?

Most mit csináljak?....

A cserediák 2: Lehetetlen ˢᵘᵍᵃ [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora