Augusztusban járunk.
A nyár még mindig tart. Még mindig van időnk felejthetetlen emlékeket szerezni.Elvégre erre van a nyár nem?
Anyuék ragaszkodtak hozzá, hogy legalább csak addig, míg befejezem az iskolát náluk lakjak.
Jelen pillanatban közös erővel pakolunk ki a költöztető kocsiból.
Kírával és anyuval, hárman hordjuk be a dobozokat, míg a fiúk a bútorokat intézik.
Leraktuk Kírával az otthonról hozott dolgaimat, majd szomorúan néztem rá.-Hogy látjuk egymást így? - szomorkodtam.
-Nem szabadulsz meg egykönnyen tőlem ne aggódj. - mosolygott.
-Biztos nem érdekel téged azaz iskola? - kérdeztem tőle vagy huszadjára.
-Engem nem érdekel az, amit csinálni fogsz. Nem vonz... Fogalmam sincs mit fogok kezdeni magammal, de elvégzem az iskolát és amint tudok kijövök. Aztán itt keresek valamit.
-Siess. - öleltem át.
-Sietnék én. Csak teljen le az utolsó év. - mosolygott. - Egy év és újra találkozunk.
-Sőt...Félév...Cserediák program van. Itt leszel még fél évig. - jutott eszembe.
-Tényleg. - nevetett fel. - Akkor csak fél évet kell majd várnod.
-Lányok van még doboz! - kiáltott anyu.
Nevetve mentünk le, majd átvettük a többi dobozt.
***
Estére sikeresen elkészültünk. Mindenki vagy a kanapén vagy a földön fetrengett.
-Éhes vagyok. - szólalt meg Jin.
-Rendeljünk pizzát. - hozta fel az ötletet anyu.
Apu megrendelte a pizzákat, amit fél óra múlva már ki is hoztak.
Mindenki befoglalt egy doboz pizzát, majd úgy ettünk, mint a sáskák.-Yoongi. Nem akarok tolakodó lenni, de megismerkedhetünk a szüleiddel? - kérdezte anyu.
-Persze. Akár holnap is. - mosolygott.
-Rendben. Szólj a szüleidnek, hogy örömmel várjuk Őket ebédre. - mosolygott anyu.
Yoongi bólintott, majd eljött a búcsúzás ideje.
És nem Yoongi-tól.
A szüleimtől.
Mivel hivatalosan még nem járok az új iskolámba, ezért sikerült rábeszélnem a szüleimet, hogy az utolsó egy hónapot a BTS-sel töltsem, mint cserediák.-Rafinált vagy. - mosolygott Yoongi a kocsiban.
-Tudom. - nevettem.
-Mennyi mindent hagytunk már magunk mögött...És mennyi minden van még előttünk. - közölte. - Remélem nem szándékozol elhagyni.
-Hogy mondhatsz ilyet? - háborodtam fel.
-A szüleim várják az unokákat. - nevetett fel.
Arcom színe ismét megváltozott.
-A-az még messze van. - nevettem fel zavaromban.
-Repül az idő, ha jól mulatsz. - mosolygott.
-Ez igaz. - nevettem.
A múltunk tele van akadályokkal, a jelenünk helyre állt, a jövőnk ismeretlen, de biztos, hogy felejthetetlen lesz...
-------------------------------
Sziasztok! ❤
Elértünk a végére.
Nem mondok semmit, mert lesz egy köszönetnyilvánítás és ott szeretném közölni mondanivalómat.
Hamarosan találkozunk. 😄
YOU ARE READING
A cserediák 2: Lehetetlen ˢᵘᵍᵃ [✓]
FanfictionEgyütt leszünk az idők végezetéig és még tovább is. Ezt beszéltük meg. Beszélni és tervezni könnyű, de megvalósítani nehezebb. Sőt, lehetetlen. [2018]