Το ξυπνητήρι χτύπησε και σηκώθηκα από το κρεβάτι για να ετοιμαστώ. Σήμερα θα πήγαινα στην εταιρία του πατέρα μου γιατί ήθελε να μας πει κάτι σημαντικό. Βλέπετε ειμαι η μοναχοκόρη του δεν έχω αδέρφια και η εταιρία του θα γίνει δική μου οπότε θέλει πάντα να με ενημερώνει για το πώς πάει, ακόμα και αν δεν με ενδιαφέρει. Εγώ έχω αλλά ενδιαφέροντα μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και να τρέχω σε άγονες κάθε βράδυ σχεδόν τρέχω σε έναν άγονα ειμαι μια από τις Ποιο καλές ποτέ δεν έχω χαση σε άγονα και έχω πολλά βραβεία.
Ετοιμάστηκα και έπιασα τα μακριά ξανθα ίσια μαλλιά μου μια αλογοουρά είχα φορέσει αυτα:Και έφυγα για την εταιρία.
Στην εταιρία!
Μπήκα μέσα στην εταιρία και χαιρέτησα τον άντρα που ήταν στην είσοδο και πήγα στο ασανσέρ πάτησα το 4 και ανέβηκα στον τελευταίο όροφο όπου και ήταν η αίθουσα που γίνονται τα μίτινγκ. Χτύπησα την πόρτα και άκουσα τον πατέρα μου να λέει ένα απλό περάστε, πέρασα μέσα και είδα τον μπαμπά μου την μαμα μου και τους γονείς του κολλητού μου και σκέφτηκα ότι κάτι τρέχει εδώ.
Μμα(μπας):Kate έλα κάθησε. Μου είπε δείχνοντας με το χέρι του μια θέση δίπλα του που ήταν κενή αλλά παρατήρησα ότι δίπλα από την θέση που θα καθόμουν είχε και μια άλλη κενή καρέκλα αλλά δεν έδωσα σημασία και κάθησα.
Kate: Λοιπόν τι ήθελες να μου πεις μπαμπά? Τον ρώτησα γιατί ήθελα να μάθω για ποιον λόγο ήταν εδώ ο μπαμπας και η μαμά του Liam(Ο κολλητός μου)
Μπα:Θα σε πω μόλις έρθει και ο Ian. Μόλις άκουσα το όνομα του τον κοίταξα παράξενα. Ο Ian ήταν ο μικρότερος αδελφός του Liam και ένα χρόνο μεγαλύτερος από μένα εγώ είμαι 20 και αυτός 21 ο Liam είναι 25.
Kate:Και τι είναι αυτό που θες να μας πεις και πρέπει να είναι εδώ και ο Ian ρώτησα χωρίς να δώσω και πολύ σημασία στο βλέμμα τις μαμας μου,που μου έλεγα να προσέχω τι θα πω γιατί είναι η γονεις του δίπλα μου.
Μπα:Οπος είπα....τον διέκοψε η πόρτα που άνοιξε και μέσα μπήκε το άτομο που με έχει κάνει να πονέσω Ποιο πολυ από τον καθένα και Ναι αυτό το άτομο είναι ο περιβόητος Ian.
Ian:Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση αλλά δεν χτύπησε το ξυπνητήρι μου. Τι βλάκας καλύτερη δικαιολογία δεν είχε?
Μπα:Δεν πειράζει αγόρι μου έλα κάθησε.του είπε και του έδειξε την θέση δίπλα μου και έκατσε.
Μπαμπάς Ian: Λοιπόν παιδιά αυτό που θέλουμε να σας πούμε είναι πως η εταιρείες μας θα συνεργαστούν.
Μπα:Και για να γίνει αυτό εσείς η δύο θα πρέπει να....
Μπα Ian:Να παντρευτείτε. Είπε και γουρλοσα τα μάτια μου το ίδιο και ο πανιβλακας δίπλα μου.
Kate Ian:Τι πράγμα? Είπαμε ταυτόχρονα και κοιταχτήκαμε μετάξι μας την ίδια στιγμή.
Μαμά Ian:Αχ πόσο πολύ ταιριάζετε. Αχ δεν πάει καλά ο κόσμος τι λέει αυτή ρε? Μα καλά εγώ με αυτόν? Ούτε με σφαίρες......
Συνεχίζεται....