11ο κεφάλαιο

500 33 0
                                    

Κέιτ
Ντριν ντριν ντριν (ήχος κινητού )
Κέιτ:Ναι?
Λιαμ:ακόμα κοιμάσαι?
Κέιτ:τώρα όχι
Είπα και έβαλα το κινητό σε ανοιχτή ακρόαση και το άφησα στο κομοδίνο.

Κέιτ:Τι έγινε Λιαμ στον ύπνο σου με έβλεπες?
Λιαμ:Καλά ρε ξέχασες ότι σε 3 ώρες πετάτε? Πήρα να δω αν είστε έτοιμη.
Μόλις το άκουσα πετάχτηκα από το κρεβάτι και λέγοντας του ότι πάω να ετοιμαστώ το έκλεισα και έτρεξα στο μπάνιο.

Αφού τελείωσα από το μπάνιο πήγα μπροστά στην ντουλάπα να δω τι θα βάλω.

Κατέληξα σε ένα μαύρο τζιν με σκίσιμο στα γόνατα μια άσπρη μπλούζα και τα μαύρα βανς μου.

Πήρα την βαλίτσα μου και βγήκα στον διάδρομο, πήγα χτύπησα την πόρτα του "συζύγου μου" δεν πήρα απαντήσει και υπέθεσα ότι θα κοιμάται οπότε μπήκα μέσα.

Κέιτ:Ιαν?
Είπα μπαίνοντας  μέσα αλλά δεν ήταν στο κρεβάτι του.

?:εμένα ψάχνεις μικρή.

Άκουσα την φωνή του να μου ψιθυρίζει στο αυτή κάνοντας με να τρομάξω.

Κέιτ:Με τρόμαξες.

Του είπα και αυτός αρχήσε να γελάει και μόνο  τότε παρατήρησα ότι μόλις είχε βγει από το μπάνιο και ήταν μόνο με μια πετσέτα.

Ιαν:βλέπεις τίποτα που να σου αρέσει μικρή?
Είπε έχοντας ένα πονηρό χαμόγελο.
Κέιτ:Σοβαρεψου λίγο γλυκό μου και ετοιμάσου πρέπει να φύγουμε
Ιαν:εδώ μπροστά σου? Κανένα πρόβλημα.

Είπε και πήγε να βγάλει την πετσέτα του.

Κέιτ:Περίμενε να φύγω πρώτα ρε ανώμαλο.
Ιαν:Δεν νομίζω να δεις κάτι που δεν έχεις ξανά δει.
Μου είπε κλείνοντας μου το μάτι του.
Κέιτ:Είσαι βλάκας αγόρι μου τέλειωνε γρήγορα θα χάσουμε το αεροπλάνο.
Είπα και έφυγα από το δωμάτιο του.

Το κινητό μου ξανά χτύπησε το σήκωσα.

Κέιτ:Ναι?
Μπα:Καλημέρα κορίτσι μου.
Κέιτ:Καλημέρα μπαμπά
Μπα:Πώς είσαι μετά την νύχτα του γάμου?
Κέιτ:Καλά τώρα θα κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας? Μπαμπά σοβαρά ξες πολύ καλά τον λόγο που έγινε αυτός ο γάμος.
Μπα:Απλά πίστευα ότι κάτι θα άλλαζε αυτές τις μερες που κάνατε τις προετοιμασίες του γάμου.
Κέιτ:Ούτε καν δεν υπάρχω περίπτωση να αλλαξη κάτι και πρέπει να κλείσω.

Είπα και το έκλεισα, ο Ιαν μόλις είχε κατέβη μαζί με την βαλίτσα του.

Ιαν:Όλα καλά?
Κειτ:Μια χαρά.
Ιαν:σίγουρα?
Κέιτ:Ναι.παμε.

Ο Ιαν πήρε την βαλίτσα του και άρπαξε και την δική μου και βγήκαμε από το σπίτι, δεν ξέρω αλλά τώρα τελευταία είναι πολύ καλός αυτός, θυμήσου τι σου είχε πει ο Λιαμ Κέιτ τα κάνει όλα για την εταιρία , μου υπενθύμισε μια φωνούλα  μέσα μου, τέλεια τώρα μιλάω και μόνη μου.

Με το ζόρι. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora