Μέσα στο αμάξι ο Λιαμ με ρώτησε πως τα πήγα με τον αδερφό του και αν έγινε τίποτα.
Του είπα όλα όσα εγινα εκτός από το χθεσινό βράδυ και το σημερινό πρωινό, επειδή δεν θέλω να αργήσει πάλι τα να προσέχεις και τα σχετικά αυτά που με λέει κάθε φορά ξέρετε.
Φτάσαμε στο στάδιο και καθίσαμε στις θέσης μας ο αγώνας θα άρχιζε σε 5 λεπτά και η οδηγοί ήταν ήδη στην γραμμή εκηνησεις και περιμένανε το πράσινο φανάρι.
Όταν άναψε όλοι τους αρχίσανε να τρέχουν γρήγορα, την προσοχή μου τράβηξε μια άσπρη φεραρι η οποία στην αρχή δεν πηγενε πολύ γρήγορα αλλά στον τελευταίο γύρο πάτησε γκάζι και τερμάτισε πρώτη.
Κέιτ:Λιαμ ποιος είναι στην φεραρι? Ρώτησα καθώς ο οδηγός δεν είχε βγει ακόμα από το αμάξι του.
Λιαμ:Δεν ξέρω Κέιτ αλλά ήταν στα αλήθεια πολύ καλός ο τύπος.
Κέιτ:Η η τύπισσα δεν ξες αν είναι άντρας η γυναίκα αφού δεν βγήκε ακόμα από το αμάξι.
Λιαμ:Σωστά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βγαίνει ακόμα? Και η δύο κοιτάζαμε προς το αμάξι,μετά από κατι δευτερόλεπτα από μέσα βγήκε ένας άντρας αλλά δεν είχε βγάλει το κράνος οπότε δεν μπορούσαμε να δούμε ποιος ήταν.ΜΕΡΙΑ ΟΔΗΓΟΎ ΦΕΡΑΡΙΣ
Μόλις είδα το πράσινο ξεκίνησα, στην αρχή αργά και μετά στο τέλος έβαλα γκάζι και πέρασα πρώτος, κάθησα για λίγο μέσα στο αμάξι και όταν βγήκα δεν έβγαλα το κράνος μέσα στο πλήθος είδα την Κέιτ και τον Λιαμ να με κοιτάνε εξεταστικά, δεν έδωσα σημασία και πήγα πήρα το βραβείο μου.
Μετά από λίγο μίλησε ο διοργανωτής του αγώνα.
Διοργανωτης:Κυρίες και κύριοι στον σημερινό αγώνα νίκησε ο γρήγορος συνφουνας
ΜΕΡΙΑ ΚΈΙΤ
Ο τύπος χωρίς να βγάλει το κράνος πήγε και πήρε το βραβείο του και μετά άρχισε να μιλάει ο διοργανωτής του σημερινού αγώνα.
Διοργανωτής:Κυρίες και κύριοι στον σημερινό αγώνα νίκησε ο γρήγορος συνφουνας.....
Ναι μπορούμε να έχουμε και παρατσούκλια αν δεν θέλουμε να ξέρουν το πραγματικό μας όνομα εγώ από τα 16 μέχρι τα 18 είχα το ΚΕΤζ τα αρχικά μου.Συνεχισε λοιπόν αυτό να λέει....Διοργανωτής:Αν και δήλωσε συμμετοχή την τελευταία στιγμή και φαινόταν σαν να μην έχει ελπίδα να νικήσει στον αγώνα έκανε την ανατροπή, σε λίγο καιρό όλοι ξέρουμε πως θα γίνει ο μεγάλος αγώνας όπου διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Νέα Υόρκη και θα συμμετάσχουν η Κορυφαίοι οδηγοί τις πολύς μας, ανάμεσα σε αυτός θα είναι και η πρωταθλήτρια Κέιτ Τζόνσον η οποία μας έκανε την τιμή να έρθει στον σημερινό αγώνα αν και σε πολύ μικρή ηλικία η Κέιτ κατάφερε να γίνει η μια από τις ποιο καλές στους αγώνες στην πολύ μας και σε πολλές άλλες τις Αμερικής αλλά και στο Λονδίνο...
Όπως επίσης μετά από 1 χρόνο αποχής θα συμμετάσχει και ο Λιαμ Σμιθ ο οποίος ήταν και είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς τις χώρας και καλός διοργανωτής και προπονητής αν σκέφτεται ότι αυτός είναι που προπονουσε την Κέιτ.....Όταν το άκουσα αυτό έσφιξα τις γροθιές μου από τον θυμό ο Λιαμ το κατάλαβε και μου έπιασε το χέρι τον κοίταξα και αυτός έκανε το ίδιο.
Λιαμ:Ηρέμησε Κέιτ ξέρουμε πως αυτό δεν ισχύει. Μου είπε τρυφερά και κάπως ηρέμησα.
Κειτ:Το ξέρω. Είπα εγώ ανακουφίζοντας τον.Εννοείτε πως δεν με προπονουσε ο Λιαμ η μαμα μου το έκανε χαρης αυτήν είμαι εδώ που είμαι.
Ο βλάκας ο Διοργανωτής συνέχισε λέγοντας.
Διοργανωτής:Και φέτος θα πάρει και μέρος και ο γρήγορος συνφουνας, όπου όσο καταλάβατε ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός για την πρωταθλήτρια μας Κέιτ.
Κοίταξα τον γρήγορο συνφουνα και απλά το μόνο που ήθελα είναι να μάθω ποιος είναι δεν τον έχω ξανά ακούσει κι όμως κατάφερε να φτάσει στον τελικό με τους καλύτερους.