Αφού έκανα γυμναστική 1 ώρα έφυγα για το δωμάτιο. Μπήκα μέσα και είδα τον Ιαν να είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι.
Κέιτ:Μπορείς να μου δώσεις τα ρούχα μου? Των ρώτησα διχνοντας τα ρούχα που είναι από δίπλα του, γύρισε με κοίταξε και μετά κοίταξε τα ρούχα και ξανά εμένα.
Ιαν:Εγώ τι θα κερδίσω?
Κέιτ:Χμμμ γιανα σκεφτώ, ααα Ναι τίποτα τα περνώ μόνη μου.
Ιαν:Όπως θες. Και ξανά γύρισε την προσοχή του στο κινητό του.Πήρα τα ρούχα και πήγα να κάνω ένα μπάνιο.
Αφού τελείωσα και βγήκα έξω τον είδα να στεκετε ακριβός στην ίδια θέση που τον άφησα.
Φαινόταν να δίνει μεγάλη προσοχή σε αυτό που έβλεπε.Κειτ:Τι βλέπεις? Ρώτησα καθώς άρχισα να χτενιζω τα μαλλιά μου.
Ιαν:Βλέπω το τι γράφουν για τον αγονα σου. Άφησα την χτένα και γύρισα να τον κοιτάξω.Κειτ:Από πότε διαβάζεις για τους άγονες μου?
Ιαν:Από τότε που έχουν την φωτογραφία μου τα άρθρα.
Κειτ:Την φωτογραφία σου? Ρώτησα και πήγα έκατσα δίπλα του στο κρεβάτι.Ιαν:Βασικά έχουν μια φωτογραφία που σε αγκαλιάζω στο τέλος του αγώνα και μιλάνε για μας.
Κειτ:Για δώσε μου να διαβάσω.
Του είπα και μου έδωσε το κινητό του άρχισα να διαβάζω.Άρθρο.
Η Κέιτ Τζόνσον για ακόμα μια φορά κατεφερε και βγήκε πρώτη στον αγώνα αυτοκινήτων άλλωστε η νεαρή κοπέλα συμμετέχει από τα 17 τις σε αγώνες και είναι πράγματι πολύ καλή. Μαζί τις όμως ήταν και ο σύζυγός τις Ιαν Σμιθ,το φρέσκο παντρεμένο ζευγάρι βρίσκετε στο Λος Άντζελες για το ταξίδι του μέλιτος και μπορούμε να ομολογήσουμε πως αν και ήταν ξαφνικός και σύντομος ο γάμος τους το ζευγάρι δείχνει πολύ ερωτευμένο και αυτό μπορείτε να το καταλάβετε και από την φωτογραφία όπου ο Ιαν δίνει ένα τρυφερό φιλί στο μάγουλο τις Κέιτ.
Μπορώ να ομολογήσω πως η φωτογραφία ήταν όντως πολύ ωραία, κοίταξα τον Ιαν και αυτός εμένα.
Ιαν:Λες να μας είδαν και στο γυμναστήριο?
Κέιτ:Θα είχαν γράψει λογικά κάτι.
Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πήρα το τηλέφωνο στα χέρια μου.
Ιαν:Ναι αλλά και για τον αγώνα γράψανε αργότερα οπότε Μπόρι το ίδιο να κάνουν και με το γυμναστήριο.
Κέιτ:Εντάξει δεν έγινε και κάτι.
Ιαν:Ναι σωστά. Είπε κάπως αμήχανα γύρισα και τον κοίταξα.
Κειτ:Τι έκανες? Τον κοιτούσα με μισόκλειστα μάτια.
Ιαν:Τίποτα δεν έκανα απλά ανήσυχο μην με είδαν μόνο με την άλλην.
Κειτ:Μπα δεν θυμάσαι ούτε το όνομα τις?
Ιαν:Δεν πρόλαβα να ρωτήσω αφού ήρθες και έκατσες πάνω μου.
Κειτ:Ναι οκ τι να πω να μας φέρουν? Ρώτησα κρατώντας το τηλέφωνο στο χέρι.
Ιαν:Όχι δεν κατάλαβες σήμερα δεν θα κάτσουμε μέσα αλλά θα βγούμε έξω να φάμε.
Κέιτ:Και Γιατί αυτό?
Ιαν:Γιατί πρέπει να μας βλέπουν που και που μαζί αλλιώς τι σόι γάμος είναι?
Κειτ:Του καραγκιόζη. Είπα σιγανά γιανα μην ακούσει.
Ιαν:Είπες κάτι?
Κειτ:Όχι Όχι
Ιαν:Ωραία οπότε θα βγούμε έξω ετοιμάσου.ειπε και πήγε στο μπάνιο λογικά γιανα κάνει μπάνιο.