Πήγαμε στην εταιρία ανεβήκαμε πάνω και πήγαμε στην αίθουσα τον μίτινγκ όπου ήταν ο πατέρας μου και ο πατέρας του Ίαν μόνο.
Κέιτ:Καλημέρα Γιατί ήμαστε μόνο εμείς?
Μπα:Καλημέρα κορίτσι μου κάτσε και θα σας πούμε άμεσος.
Είπε και καθίσαμε στις θέσεις μας ο μπαμπάς είπε την γραμματέα του να μην μας ενοχλήσει κανείς.Ιαν:Λοιπόν σας ακούμε. Είπε και κοίταξε τον πατέρα μου.
Μπα:Λοιπόν παιδιά μου όπως ήδη ξέρετε εσείς θα αναλάβετε τις εταιρίες μας. Και όπως επίσης ξέρετε ή δική μας Κέιτ ήταν έτοιμη να κλήση και για αυτο έγιναν όλα όσα έγιναν.
Κειτ:Που μας παντρεψατε εννοείς.
Μπα Ίαν:Ναι αυτο εννοεί και απλά αφού έγινε αυτό και θα αναλάβετε εσείς κάποια στιγμή σκεφτήκαμε...
Ιαν:Τι? Είπε αφού μας είχαν τρελάνει στον πρόλογο.
Μπα:Να απορσιθουμε από τα καθήκοντά μας και να αναλάβετε εσείς.Κειτ:Τι? Μα εγώ δεν έχω τελειώσει ακόμα τις σπουδές μου πως θα μπορέσω να εργαστώ?
Μπα:Εσύ δεν τελείωσες ακόμα αλλά ο Ίαν από όσο ξέρω είναι στο μεταπτυχιακο οπότε μπορεί να αναλάβει.
Κέιτ:Ναι αλλά ο Ίαν θα είναι στην στεριά τους Όχι στην δική μας.
Μπα Ίαν :Κι όμως Όχι αφού συχνονευτικαν ο Ίαν θα αναλάβει και τις δύο εταιρίες. Μέχρι να πάρεις το πτυχίο σου.
Κειτ:Τι? Μπαμπά εσύ συμφωνείς με αυτό? Θα βάλουμε έναν ξένο στην εταιρία? Είπα με νεύρα.Μπα:Δεν είναι ξένος Κέιτ πρόσεχε τι λες, είναι ο άντρας σου και του έχουμε εμπιστοσύνη.
Κειτ:Ελπίζω να μην το μετανιώσεις.
Είπα και έφυγα από την αίθουσα.Αλλά όπως και τις προάλλες με ακολουθεί σε ο Ίαν με νεύρα αυτήν την φορά, με έπιασε από τον αγκώνα και με γύρισε από την μεριά του, προσπαθώ να ξεφύγω αλλά δεν με αφήνει.
Κειτ:Άφησε με
Ιαν:Όχι αυτήν την φορά θα με ακούσεις.
Κειτ:Να ακούσω τι?Ο Ίαν γέλασε ειρωνικά και με κοίταξε το ίδιο ειρωνικά.
Ιαν:Απλά κόψε με το παρελθόν.
Σταματά να μου το χτυπάς ξέρω ότι αυτό για την εμπιστοσύνη ήταν σπόντα για το παρελθόν και πίστεψε με κουραστικά με αυτό το θέμα.Οποτε απλά ξεπέρασε το πέρασαν χρόνια από τότε.
Κειτ:Μπορεί να πέρασαν χρόνια αλλά ακόμα πονάει... είπα ψιθυριστά και αυτός μαλακοσε το άγγιγμα του.
Ιαν:Το ξες ότι δεν θέλω να είμαστε έτσι Κέιτ. Εγώ...Τον διέκοψε η πόρτα του ασανσέρ που άνοιξε και από μέσα βγήκε ο Λιαμ μόλις είδε τον Ίαν να με κρατάει έτσι τα μάτια του σκωτινιασαν και ήρθε κατευθείαν δίπλα μου με τράβηξε από το άγγιγμα του Ίαν.
Λιαμ:Πας καλά ρε?
Ιαν:Τι θες ρε αγόρι μου?
Λιαμ:Ποιό είναι το πρόβλημα σου? Και Γιατί την κρατούσες έτσι?
Ιαν:Δεν θα σου δώσω αναφορά στο τι κάνω με την γυναίκα μου..
Κειτ:Φτάνει φώναξα
Κειτ:μην φωνάζετε θα μαζευτεί κόσμος.Εκεί ήταν που σταμάτησαν και κοιτάχτηκαν δολοφονικά και η δύο.
Ιαν:Πάνε σπίτι κειτ.
Λιαμ:Λυπάμαι αδερφέ αλλά ήρθα για να πάρω την κολλητή μου για να πάμε βόλτα.
Ιαν:Τι? Για να σου....
Κειτ:Σκασμός ρε και η δύο.
Με κοίταξαν και η δύο κατευθείαν
Κειτ:Δεν έχω να πάω πουθενά με κανέναν από τους δύο σας οκ? Πάω σπίτι μου και δεν θέλω να με ενοχλήσει κανένας από τους δύο σας.Λιαμ-Ιαν:Μα....
Δεν πρόλαβαν να πουν τίποτα και έφυγα.