ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΜΕΤΑ ΑΓΏΝΑ ΤΙΣ ΚΈΙΤ
ΜΕΡΙΑ ΙΑΝ
Κατεβενω στην κουζίνα και για μια ακόμα φορά δεν βλέπω την Κειτ, δεν μου μιλάει εδώ και μια εβδομάδα. Πήγα πάνω να δω αν είναι στο δωμάτιο τις, αλλά δεν ήταν.Ακόμα ένα βραδυ που κοιμήθηκε στου Λιαμ, έχει θυμώσει πολύ μαζί μου αλλά ότι έκανα το έκανα για το καλό τις. Ντύθηκα και έφυγα για την εταιρία τουλάχιστον θα την δω εκεί.
ΜΕΡΙΑ ΚΕΙΤ
Ξύπνησα το πρωί και αφού είδα την ώρα είπα να πάω σπίτι να αλλάξω και να πάω στην εταιρία.
Αφού σιγουρευτεικα ότι το αμάξι του Ιαν λείπει μπήκα μέσα στο σπίτι και άλλαξα ρούχα έπιασα τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα και έφυγα. Τώρα όλοι θα αναρωτιέστε γιατί δεν μιλάω με τον Ιαν και Γιατί δεν μένω σπίτι και φεύγω και κοιμάμαι στον Λιαμ. Θα σας πω τώρα άμεσος.Flashback ΗΜΕΡΑ ΑΓΏΝΑ
Παρουσιαστής:Κυρίες και κύριοι ήρθε η μεγάλη μέρα του διαγωνισμού, η μέρα που όλοι περιμέναμε, η μέρα που η Κειτ Τζόνσον, Θα αντιμετώπιση τον γρήγορο σίφουνα άραγε θα κρατήσει τον τίτλο τις και θα είναι πάλι και φέτος η νικήτρια η ο γρήγορος σίφουνας θα κάνει την διαφορά?
Κειτ:Αυτόν αρχήσα να μην τον χωνεύω είπα στον Λιαμ.
Λιαμ:Και εγώ. Δεν είπε κάτι για μένα. Είπε κάπως χιουμοριστικά
Κέιτ:Δεν γελαω Λιαμ. Είπα σοβαρά και ο Λιαμ σοβαρεψε
Λιαμ:Ξες μπορεί να νικήσω και εγώ. Είπε αλλά ξέραμε και η δύο ότι μπορώ να τον νικήσω.
Κέιτ:Ναι Λιαμ Ναι είπα και γελάσαμε.?:Μπορώ να σας διακόψω? Γύρισα και είδα τον γρήγορο σίφουνα ο οποίος φορούσε το κράνος του. Τι φάση ο τύπος? Δεν έχουμε δει καν το πρόσωπο του και το κράνος του αλιονη την φωνή και δεν μπορώ να καταλάβω αν τον ξέρουμε η Όχι.
Κειτ:Εμμ Ναι.
ΓρΣιφ:Ήθελα να σου κάνω μια μικρή πρόταση.
Κειτ:Εννοείς ότι θες να βάλεις ατύχημα? Ναι σε κάτι τέτοιους αγώνες όλοι όσοι διαγωνίζονται βάζουν στοιχήματα μετάξι τους συνήθως είναι τα αμάξια μας.
ΓρΣιφ:Ναι!
Κειτ:Σε ακούω.
ΓρΣιφ:Λοιπόν αν νικήσεις θα σου δώσω το αμάξι μου και θα σταματήσω να αγωνίζομαι. Κοίταξα το αμάξι που έχει καλή φαίνεται.
Κειτ:Και αν χάσω? Που δεν θα χάσω αλλά λέμε τώρα.
ΓρΣιφ:Δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος στην θέση σου.
Κειτ:ΑΧ απλά πες το.
ΓρΣιφ:Δεν θα ξανά τρέξεις σε κανέναν αγώνα.
Κειτ:Τι?
Λιαμ:Μην δεχτείς Κειτ.
ΓρΣιφ:Τι τόσο κότα είσαι? Τι θα έλεγε η μητέρα σου Κειτ αν αρνιοσουν?
Κειτ:Μέσα.
ΓρΣιφ:Θέλω τον λόγο σου ότι θα το κάνεις.
Κειτ:Έχεις τον λόγο μου. Είπα και δώσαμε τα χέρια. Και έφυγα να ετοιμαστώ.Λιαμ:Πας καλά Κειτ? Αν χάσεις?
Κειτ:Δεν θα χάσω Λιαμ.
Είπα και μπήκα μέσα στο αμάξι μου. Ο αγώνας άρχισε και ήμουν στην πρώτη θέση αχα άλλη μια στροφή και θα ήμουν νικήτρια αλλά έγινε κάτι που δεν περίμενα ο γρήγορος σίφουνας με προς πέρασε και με νίκησε, έχασα στον αγώνα και βγήκα δεύτερη.Με πλησίασε.
ΓρΣιφ:Ελπίζω να κρατήσεις τον λόγο σου.
Κειτ:Θα τον κρατήσω είπα και έφυγα για το σπίτι.Μπήκα μέσα και αρχήσα να ψάχνω για τον Ιαν αλλά δεν τον είδα οπότε πήγα στο δωμάτιο μου πήγα άλλαξα και άκουσα την πόρτα του δωματίου του, αφού έδεσα τα μαλλιά μου και έβαλα την μπλούζα μου βγήκα και πήγα προς το δωμάτιο του άκουσα από το μπάνιο να τρέχει νερό και είδα πάνω στο γραφείο του το κράνος του γρήγορου σίφουνα? Τι φάση? Αυτός είναι?
Ο Ιαν βγήκε από το μπάνιο και με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
Κειτ:Εσύ είσαι? Σοβαρά τώρα Ιαν? Γιατί? Γιατί το εκανες αυτό? Είπα όλο θυμό.
Ιαν:Κειτ να σου εξηγήσω.
Κειτ:Τι να μου εξηγήσεις? Ότι το έκανες για μένα? Με έκανες να σταματήσω τους αγώνες.
Ιαν:Στο ξανά λέω είναι για το καλό σου.
Κειτ:Για αυτό υπέγραψα ότι δεν θα ξανα πάρω μέρος? Με έβαλες να υπογράψω ενώ ξες τι συμενουν η αγώνες για μένα Ιαν.
Δεν μίλησε πήρα τα πράγματά μου και έφυγα.Τέλος flashback
Και φτάσαμε κάπου εδώ στο να μην του μιλάω για μια εβδομάδα και να τον βλέπω μόνο στην εταιρία.