22ο κεφάλαιο

454 23 0
                                    

Όταν βγήκα από το μπάνιο είδα τον Ιαν να στέκεται στο μπαλκόνι και να καπνίζει.
Τον πλησίασα.

Κέιτ:Δεν ήξερα ότι καπνίζεις.
Ιαν:Είναι πολλά που δεν ξέρεις για μένα μικρή.Με κοίταξε και  μου χαμογέλασε.
Κέιτ:Ναι έχεις δίκιο.
Είπα και χαμογέλασα και εγώ πίσω.
Κέιτ:Ιαν σε ευχαριστώ για χθες ξες που με έσωσες από εκείνον τον τύπο.
Ιαν:Δεν υπάρχει λόγος Ακούστε γυναίκα μου είσαι. Δεν επιτρέπεται να αφήσω κανέναν μα κανέναν να σε ενοχλεί.
Κέιτ:Όπως κι αν έχει και πάλι ευχαριστώ. Του είπα και έφυγα πάλι μέσα.

Πήρα το κινητό μου και κάλεσα την επαφή του Λιαμ.

Στο κινητό

Λιαμ:Ναι?
Κειτ:Γεια σου Λιαμ η Κέιτ είμαι.
Λιαμ:Γεια σου μικρή πως είσαι?
Κειτ:καλά εσύ?
Λιαμ:Καλά, πως νιώθεις που γυρνάς πίσω σήμερα?
Κειτ:Υποθέτω καλα αφού θα ειμαι πίσω και θα μπορώ να είμαι όσες ώρες θέλω στο στάδιο να τρέχω με το αυτοκίνητο μου.

Λιαμ:Τέλεια αυτό ήθελα να ακούσω. Λοιπόν Κέιτ Τι λες για σήμερα το βράδυ να πάμε σε μια κόντρα? Σαν θεατές?
Κέιτ:Δεν ξέρω Λιαμ, θα ειμαι με τον Ιαν και..... με διέκοψε.
Λιαμ:Κέιτ δεν θα γίνει κάτι άλλωστε δεν έχετε κάτι εκτός από έναν ψεύτικο γάμο, οπότε μην σκέφτεσαι τον Ιαν και έλα να πάμε.
Κειτ:Χμμ μάλλον έχεις δίκιο εντάξει θα έρθω τι ώρα είναι?
Λιαμ:Στις 9 νομίζω ότι θα προλάβεις να ξεκουραστείς κι λίγο.
Κειτ:Λογικά θα προλάβω.
Λιαμ:Τέλεια τα λέμε το βράδυ φιλία
Κειτ:Φιλία. Το κλείσαμε και πήγα στο μπαλκόνι πάλι.

Κειτ:Νομίζω ότι πρέπει να φεύγουμε σιγά σιγά.
Ιαν:Ναι σωστά πάμε είπε και φύγαμε από το δωμάτιο δώσαμε το κλειδί και φύγαμε για το αεροδρόμιο.
________________________________________________________________________

Γύρο στις 6 είχαμε φτάσει στην Νέα Υόρκη είχα άλλες 4 ώρες μέχρι να πάω στον αγώνα με τον Λιαμ οπότε δεν βιαζόμουν για κάτι, σε όλοι την διάδρομη κοιμόμουν οπότε δεν ένιωθα μεγάλη κούραση όταν φτάσαμε στο σπίτι μας βάλαμε τα πράγματα μας στα δωμάτια μας.

Γύρο στις 8 30 κατέβηκα κάτω στο σαλόνι όπου ήταν και ο Ιαν και έβλεπε τηλεόραση.

Ιαν:Θα βγεις?Ρώτησε κοιτώντας με από πάνω μέχρι κάτω.
Κειτ:Ναι θα πάω να δω έναν αγώνα με τον Λιαμ.
Ιαν:Τι? Καλά ακόμα δεν ήρθαμε και θα βγεις να δεις αγώνα?
Είπε κάπως θυμωμένα.
Κειτ:Οοο για ηρέμησε εγώ σε είπα από την αρχή ότι δεν θα σταματήσω τίποτα από αυτά που έκανα πριν γίνει αυτός ο και καλά γάμος.
Ιαν:Πω καλά κανε ότι θες είπε και έφυγε από το σαλόνι και πήγε στην κουζίνα.

Πήρα τα κλειδιά και βγήκα από το σπίτι. Είδα τον Λιαμ στο αμάξι του και πήγα σε εκείνον, αυτός βγήκε από το αμάξι και με αγκάλιασε το ίδιο και εγώ.

Λιαμ:Καλός μας ξανά ήρθε μικρό.
Κειτ:Λιαμ 1 εβδομάδα  πέρασε από την ημέρα που έτρεξα μην κάνεις έτσι.
Λιαμ:Απλά ξες ότι δεν μπορώ μακριά σου μικρή. Μου χάιδεψε το μάγουλο και ήρθε ακόμα ποιο κοντά.
Κειτ:Καλύτερα να πάμε.
Είπα προσπαθώντας να αποφύγω την επαφή μας.
Λιαμ:Ναι σωστά πάμε. Είπε και μπήκαμε μέσα στο αμάξι για να φύγουμε.

Με το ζόρι. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin