24ο κεφάλαιο

444 24 2
                                    

Είμασταν στο αμάξι με τον Λιαμ  και με γυρνούσε στο σπίτι δεν μιλούσε κάνεις από τους δύο μας.

Όταν φτάσαμε γύρισα και τον κοίταξα.

Κέιτ:Ευχαριστώ που με έφερες Λιαμ.
Λιαμ:Δεν υπάρχει λόγος Κέιτ. Μου είπε και μου χαμογέλασε του χαμογέλασα και εγώ πίσω.

Λιαμ:Κέιτ το σκέφτηκες? Με ρώτησε.
Κειτ:Λιαμ δεν ξέρω όλο αυτό θα είναι κάπως εννοώ είμαι παντρεμένη με τον αδερφό σου και.... Δεν με άφησε να συνεχίσω.
Λιαμ:Είναι ψεύτικος γάμος Κέιτ δεν είστε κάτι εκτός από ψευτο παντρεμένοι είναι κάτι που θα τελειώσει πολύ σύντομα,εννο αυτό που θα έχουμε δεν θα τελειώσει. Με χάιδευε στο μάγουλο με τον αντίχειρα του και έφερε το κεφάλι του κοντά στο δικό μου τα μέτωπα μας ακουμπούσαν και με κοιτούσε μέσα στα μάτι.

Ο Λιαμ είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και τον αγαπάω πολύ αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο, εννοώ αν το καταλάβει κάποιος? Τι θα γίνει?

Κειτ:Λιαμ δεν ξέρω αν μας καταλάβουν? Αν δεν συμφωνούν με αυτό?
Λιαμ:Και ποτέ άρχισε να μας νοιάζει το τι θα πουν η άλλοι? Κέιτ δεν θα μας καταλάβουν άλλωστε πάντα μαζί ήμασταν, απλα τώρα θα έχουμε και κάτι παραπάνω μετάξι μας που δεν θα το ξέρει κανείς εκτός από μας τους δύο.
Κειτ:Δεν ξέρω...
Λιαμ:Σκέψουτο θα περιμένω είπε και με φίλησε στο μέτωπο.

βγήκα από το αυτοκίνητο και πήγα προς το σπίτι. Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Ιαν να κλίνει την κουρτίνα και να με κοιτάζει.

Ιαν:Ο Λιαμ σε έφερε?
Κειτ:Ναι.
Ιαν:Μάλιστα πως περάσατε?
Κειτ:Καλά... πάω πάνω να κοιμηθώ καληνύχτα.
Ιαν:Καληνύχτα είπε και έφυγα από εκεί πήγα κατευθείανστο δωμάτιο μου γιανα κοιμηθώ.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και αφού έκανα τα απαραίτητα πήγα στον κάτω όροφο όπου είδα τον Ιαν με ένα μαύρο παντελόνι και ένα πουκάμισο.

Κειτ:Καλημέρα, θα πας κάπου?
Ιαν:Καλημέρα, Ναι στην εταιρία.
Κειτ:Γιατί?
Ιαν:Γιατί όπως ξες σε λίγο καιρό θα περασει στα χέρια μου και πρέπει να μάθω την δουλειά.
Ναι έχει δίκιο σε αυτό ίσως θα έπρεπε να αρχίσω και εγώ να πηγαίνω.
Κειτ:Λέω να πάω και εγώ στην εταιρία του μπαμπά μου οστε να μάθω και εγώ.
Ιαν:Ωραία τότε ετοιμάσου και πάμε.
Κέιτ:Οπα τι εννοείς? Εσύ δεν θα πας στην δική σας?
Ιαν:Όπως θες η εταιρίες μας με τον γάμο μας ενώθηκαν οπότε θα πάμε στο ίδιο κτίριο. Ακούστε πρώτα έχουμε μίτινγκ οστε να ανακοινώσουμε και επίσημα την ενοσει και να αρχίσουμε να συζητάμε για το μέλλον τον δύο πλέον ενο....
Κειτ:Οκ οκ κατάλαβα πάω να ετοιμαστώ και πάμε...

Πήγα πάνω και άρχισα να ετοιμάζομαι

Έβαλα αυτα👇

Και κατέβηκα κάτω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Και κατέβηκα κάτω. Ο Ιαν ήταν στο σαλόνι και με περίμενε μόλις με άκουσε να κατεβαίνω σικοθικε και με κοίταξε.

Κειτ:Έτοιμη πάμε?
Ιαν:Ναι πάμε. Επίσης είσαι πολύ όμορφη σου πάνε αυτά τα ρούχα.
Κειτ:Σε ευχαρισώ είπα και του χαμογέλασα μου χαμογέλασε και αυτός και βγήκαμε από το σπίτι πήγαμε προς το αυτοκίνητο του αφού επέμενε να πάμε με το δικό του και όχι ξεχωριστά. Ξεκίνησε για την εταιρία.

Με το ζόρι. Where stories live. Discover now