Κέιτ
Τρώγαμε ήρεμα το πρωινό μας μέχρι που ο Ιαν αποφάσισε να μιλήσει.
Ιαν:Κοίτα Κέιτ
Μου είπε τραβώντας μου την προσοχή από το φαγητό μου.
Κέιτ:Ναι?
Είπα κοιτάζοντας τον και κοιτάζοντας το χέρι του το οποίο είχε τοποθετήσει πάνω στο δικό μου.
Ιαν:θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη ξες για τότε.
Είπε και κατέβασε το κεφάλι του τράβηξα το χέρι μου μακριά και τον κοίταξα με θυμό.
Κέιτ:Δεν θέλω την συγγνώμη σου Ιαν με είχε πληγώσει με είχες κάνει ράκος...
Ιαν:Το ξέρω αλλά, πφφ απλά νιώθω την ανάγκη να στο πω.
Είπε διακόπτοντας με.
Τον σταμάτησα πριν συνεχίσει.Κέιτ:Φύγε Ιαν..
Είπα χωρίς να τον κοιτάξω
Ιαν:Αυτό θες να φύγω?
Κειτ: Το μόνο που θέλω είναι να φύγεις Ιαν να τελειώνει αυτή η Ιστορία.
Ιαν:Σε λίγο καιρό παντρευομαστε Κέιτ πως θα τελειώσει αυτή η ιστορία? Ακόμα δεν άρχισε θα με βλέπεις και θα σε βλέπω όλοι μετά θα είμαστε στο ίδιο σπίτι γαμωτο σου και μου λες να φύγω?
Είπε φωνάζοντας με φανερό το ότι έχει θυμοσει αλλά δεν είναι ο μόνος που έχεις νεύρα τώρα έχω και εγώ
Κέιτ: Ξες για ποιον λόγο θα γίνει αυτό Ιαν ξες πολύ καλά μάλιστα Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα απόλυτος θα είναι απλά ένας λευκός γάμος.
Είπα φωνάζοντας εγώ αυτή την φορά όχι που θα άφηνα τον μαλακά να μου φωνάζει μέσα στο σπίτι μου.
Ιαν:Μάλιστα εγώ φεύγω από εδώ αλλά να ξες ένα πράγμα Κέιτ ότι κάποια μέρα τα πράγματα θα αλλάξουν.
Κέιτ:Μακάρι να αλλάξουν και να μην σε ξανά δω μπροστά μου Ιαν.
Είπα με θυμό και εκνευρισμό πάνω που άρχισα να συνηθίζω το γεγονός του γάμου αυτός μου λέει συγγνώμη θυμίζοντας μου το κακο που μου είχα κάνει τότε την κοροϊδία του γαμωτο ακόμα με πονάει ακόμα και τώρα που πέρασαν χρόνια με πονάει όλο αυτό.
Ο Ιαν δεν μίλησε άλλωστε τι άλλο να πει? Έφυγε από το σπίτι χτυπώντας την πόρτα πίσω του με διναμει.
Εγώ ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου γιανα ετοιμαστώ έχω να πάω από την εταιρία και μετά για προπόνηση με τον Λιαμ.
Συνεχίζεται....