20ο κεφάλαιο

461 23 0
                                    

Ξύπνησα με έναν δυνατό πονοκέφαλο το πρωί,μάλλον δεν έπρεπε να πιώ τόσο  πολύ χθες στο κλαμπ.

Ναι πήγαμε και σε κλαμπ μετά το φαγητό στο εστιατόριο περάσαμε καλά αλλά στο κλαμπ έγινε ένας μικρός χαμουλης.
τι εννοώ με αυτό? Οοο μα θα σας πω τώρα.

flashback

Ιαν:Θες να πάμε σε ένα κλαμπ άλλωστε αύριο φεύγουμε τελευταία μας βραδυά είναι εδώ.

Μου είπε ο Ιαν αφού είμασταν στο αυτοκίνητο.
Κέιτ:Κανένα θέμα.

Φτάσαμε στο κλαμπ και κατεβήκαμε μπήκαμε μέσα και η δυνατή μουσική ήχησε στα αυτιά μου.

Ο Ιαν έψαχνε μέρος να κάτσουμε και όταν βρήκε με τράβηξε από το χέρι και πήγαμε εκεί, καθίσαμε στην μπάρα οπότε μας ήταν ποιο εύκολο να παραγγέλνουμε τα ποτά μας.

Αφού πίναμε τα ποτά μας μετά από λίγο μας πλησίασε ένα γνωστό πρόσωπο.

?:Επ παιδιά πως και από εδώ?
Κέιτ:Μπραϊαν χαίρομαι τόσο πολύ που σε ξανα βλέπω.
Έπεσα στην αγκαλιά του με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Ο Μπραϊαν με αγκάλιασε πίσω άμεσος και με έσφιξε στην αγκαλιά του.

Ιαν:Εντάξει φτάνει δεν είναι και για χορτάσει.
Είπε όλο ειρωνεία.
Κειτ:Νομίζω ότι πήγα να μιλήσω αλλά με διέκοψε ο Μπραϊαν ένα κακο συνήθειο που έχει είναι αυτό.

Μπραϊαν:Οπα ηρέμησε φίλος  δεν θα σου κλέψωτην γυναίκα, άλλωστε γιανα σε παντρεύτηκε σε τόσο μικρή ηλικία πάει να πει ότι σε αγαπάει πολύ.

Όταν το είπε αυτό μου πήγα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο, ξέχασα ότι ο Μπραϊαν δεν ξέρει τίποτα για τον γάμο μου.
Ο Ιαν φάνηκε να ανακουφιστικε ακούγοντας αυτά τα λόγια.

Κέιτ:Τέλος πάντων, είσαι με παρέα εδώ?
Μπραϊαν:Ναι με την παρέα μου είμαι εσείς? Μόνη?
Κειτ:Ναι αφού είναι το τελευταίο μας βράδυ εδώ είπαμε να βγούμε.
Μπραϊαν:Τελευταίο βράδυ? Κρίμα δεν προλάβαμε ούτε να βγούμε.
Κειτ:Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Πραγματικά συγγνώμη απλά δεν είχα χρόνο.

Μπρ:οοοο μα δεν την γλίτωσες αγάπη σε μια εβδομάδα θα ειμαι στην Νέα Υόρκη οπότε θα βγούμε.
Μου είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο.
Κέιτ:Σοβαρά? Τέλεια! Είπα και τον αγκάλιασα.
Κειτ:Για πόσο?
Μπρ:Εμμ τι λες σε βολεύει το για πάντα?
Κέιτ:Τι? Γυρνάς μόνιμα?
Μπρ:Ναι

Τον αγκάλιασα και αφού μιλήσαμε και άλλο λίγο έφυγε στην παρέα του. Πήγα και εγώ στον Ιαν ο οποίος συνέχισε να πίνει μόνος του.

Ιαν:Μπα θυμήθηκεςότι υπάρχω?
Κέιτ:Αν θες φευγω.

Είπα και δεν μου απάντησε, παρήγγειλα ενα ακόμα ποτό και το ήπια το 1 έγιναν2 τα 2 3 και πάει λέγοντας, σε κάποια φάση άρχισα να χορεύω στην πίστα, ο Ιαν δεν ήξερα που είχε πάει τον έχασα από το οπτικό μου πεδίο, ίσως να είναι με κάποια άλλη, εκεί που χόρευα ένιωσα δύο χέρια στην μέση μου πίστευα ότι μπορεί να ήταν ο Ιαν αλλά όταν γύρισα είδα έναν άγνωστο μεθυσμένο.

Άγνωστος:Τι κάνεις μόνη σου εδώ κούκλα? Δεν ξες πως είναι επικίνδυνα μια γυναίκα να βρίσκετε μόνη σε τέτοια μπαρ?

Μου έλεγε μέσα στο αφτί και εγώ προσπαθούσα να τον απομακρυνω μάταια όμως ήταν ποιο δυνατός από εμένα.

Κέιτ:Άσε με ρε βλάκα.
Άγνωστος:Οοο άγρια μου αρέσει.
Πριν προλάβω να πω κάτι άλλο βρέθηκε ξαπλωμένος στο πάτημα με ένα θυμωμένο Ιαν από πάνω του να τον χτυπάει.

Κέιτ:Ιαν Ιαν σταματά.
Δεν σταματούσε ήταν φουλ θυμωμένος, τον ξανά φώναξα και αυτήν την φορά σαν να τον χτύπησε ρεύμα σταμάτησε.
Σηκώθηκε με πήρε από το χέρι και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο.

Τέλος flashback

Δεν θυμάμαι τίποτα αλλο μετά από το ότι μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο και εγώ έπεσα στο κρεβάτι, με το βλέμμα μου έψαξα να δω που είναι ο Ιαν αλλά δεν τον είδα κάπου μες το δωμάτιο πήγα να σηκωθώ όμως ένιωσα ένα χέρι πάνω μου γύρισα και τον είδα να κοιματε δίπλα μου...

Με το ζόρι. Where stories live. Discover now