17ο κεφάλαιο

451 27 2
                                    

Στο τώρα

Κοιτούσα ακόμα την θάλασσα όσο σκεφτόμουν αυτό που είχε γίνει τότε με είχε κάνει ράκος είχα πέσει σε κατάθλιψη για αρκετό καιρό μετά αφού έφυγε από το σχολείο ήμουν καλύτερα επειδή δεν τον πολυ έβλεπα και κάπως έτσι κατέληξα στο να τον Μισό η μάλλον αυτό νομίζω.

_

_______________________________________________________________________

Αφού άρχισε να νυχτώνει πήγα στο αμάξι και έβαλα μπρός για το ξενοδοχείο.

Όταν έφτασα στο δωμάτιο βρήκα τον Ιαν να με περιμένει μες στο σκοτάδι σαν τον Δράκουλα.

Ιαν:Που ήσουν? Γιατί δεν σήκωνες το τηλέφωνο.
Κέιτ:Όπου θέλω ήμουν και το είχα στο αθόρυβο γιανα μην με ενοχλούν κάτι ενοχλητική.
Είπα με μια δόση ειρωνείας στο τέλος.

Ιαν:είμαι ο άντρας σου και έχω το δικαίωμα να ξέρω που είναι η γυν...Πριν καν μπορέσει να τελειώσει τον διακόπτω.
Κέιτ:Είσαι ο άντρας μου μόνο για τα μάτια του κόσμου, μην ξεχνάς Ιαν δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου δεν είσαι κάτι παραπάνω από μια απλή συμφωνία άλλωστε και εγώ αυτό ειμαι για σένα. Πήγε να μιλήσει αλλά δεν τον άφησακαι συνέχισα. Για αυτό μην Ρωτάς πολλά και τώρα καληνύχτα θέλω να πάω για ύπνο. Τον προσπέρασα πήγα πήρα τις πιτζάμες μου και πήγα στο μπάνιο να αλλάξω.

Αφού βγήκα από το μπάνιο είδα  τον Ιαν να είναι ξαπλωμένος στον καναπέ μόνο με μια φόρμα χωρίς μπλούζα. Του έδωσα μια κουβέρτα χωρίς να πω κάτι εγώ η αυτός και πήγα στο κρεβάτι γιανα κοιμηθώ.

Το επόμενο πρωί

Ξύπνησα από τις ηλιαχτίδες του ήλιου που μπαινανε από το παράθυρο, σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα.

Όταν βγήκα και κοίταξα γύρο μου παρατήρησα ότι ο Ιαν δεν ήταν εδώ. Μα καλά που πήγε? Τέλος πάντων φόρεσα μια φόρμα μια αμανικη  μπλούζα την ζακέτα μου πήρα τα ακουστικά μου και έφυγα για το γυμναστήριο του ξενοδοχείου, Ναι έχει και γυμναστήριο τι σόι πενταστερο ξενοδοχείο θα ήταν αν δεν είχε γυμναστήριο?

Όταν μπήκα μέσα στο γυμναστήριο το πρώτο που είδα ήταν ο Ιαν να μιλάει με μια κοπέλα, χμμ μάλλον καλύτερα να πω να την πέφτει σε μια κοπελα, τώρα θα μου πείτε και εσένα τι σε νοιάζει?  Αλλά πως να μην με νοιάζει αν τον δει κανένας δημοσιογράφος? Πάνε όλα, οπότε δεν έχω άλλη επιλογή από το να τους το χαλάσω.

Ναι άλλο που δεν ήθελες.
Αχ εσύ μου έλειπες τώρα!
Εμμ το ξέρω για αυτό ήρθα!
Αχ ειρωνεία ήταν και τώρα σκάσε.
Και καθώς μάλωναν με την φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου δεν κατάλαβα ποτέ έφτασα στον Ιαν και την άλλη.

Κέιτ:Γεια σου αγάπη δεν νομίζω να άρχισα. Είπα με ένα στραβό-διαβολικό χαμόγελο

Ιαν:Εεε Γεια?είπε κάπως ερωτηματικά και μπερδεμένα θελω να γέλασα με την έκφραση του αλλά κρατιέμαι.
Πάω κάθομαι στα πόδια του αφού ήταν καθισμένος και τον αγκάλιασα αυτός ξαφνιάστηκε με την κίνηση μου και η κοπέλα μας κοιτούσε κάπως.

Κο(πελα):Ποια είναι αυτή?
Αμάν έχει και μια τσιριχτη φωνή, σιγά κούκλα μου με ξεκουφανες.
Κέιτ:Χαχαχα μα ειμαι η γυναίκα του γλυκιά μου δεν βλέπεις την βέρα? Τις δείχνω την βέρα στο χέρι μου.
Κο:Μα αυτός δεν την φοράει.
Κοιταξα το χέρι του Ιαν και είδα ότι όντως δεν είχε την βέρα τον κοίταξα και μίλησε.
Ιαν:Εμμ δεν την φοράω Γιατί σηκώνω βάρη για αυτό είπε κάπως.

Πραγματικά θέλω να γελάσω τόσο άσχημα με την έκφραση του.

Κέιτ:Ιδού λύθηκε και αυτό.
Είπα χαμογελώντας στην κοπέλα η  οποία κοιτούσε δολοφονικά τον Ιαν.
Οπα κοπέλια εγώ είμαι αυτή που θα τον σκοτώσει πρώτη Όχι εσύ μπιτζ μπλιζ. 

Κο:Καλά εγώ φεύγω. Γύρισε και έφυγε.
Κέιτ:Τα λέμε. Σηκώθηκααπό τον Ιαν και τον κοίταξα.

Ιαν:Τι ήταν αυτό?
Κέιτ:Αγοράκι μου πας καλά αν σε έβλεπαν με αυτήν? Θα τα τιναζες όλα στον αέρα.
Ιαν:Και εγώ που νόμιζα ότι ζηλεψες.
Κέιτ:Χαχαχα ούτε καν δεν έχω λόγο.

Πήγε να μιλήσει αλλά όπως πάντα δεν τον άφησα.

Κέιτ:Εγώ φεύγω τα λέμε μετά Ιανακο.

Με το ζόρι. Where stories live. Discover now