Την επόμενη μέρα ξύπνησα και ο Ιαν δεν ήταν δίπλα μου σηκώθηκα και ειδα ένα γράμμα.
Στο γράμμα από τον Ιαν
Κέιτ πήγα στην δουλειά και είπα να μην σε ξυπνήσω δεν χρειάζεται να έρθεις σήμερα, το βράδυ κατά τις 8 να είσαι έτοιμη για να πάμε να φάμε η δύο μας.
Ιαν.Αυθόρμητα χαμογέλασα με το γράμμα του και σηκώθηκα από το κρεβάτι, πήγα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα. Κατέβηκα κάτω και ειδα μόνο την Λιζ.
Κειτ:Καλημέρα ο μπαμπάς? Είπα και έκατσα στον καναπέ δίπλα της.
Λιζ:καλημερα! Με τον πεθερό σου στο κλαμπ είναι. Είπε με ένα χαμόγελο.
Κέιτ:Ελπίζω να κοιμηθήκατε καλά.
Λιζ:Ναι μια χαρά. Κειτ Τώρα που ήμαστε μόνες μας θέλω να μου πεις όλοι την αλήθεια για τον Ιαν.
Κειτ:Θα στην πω Λιζ. Είπα και αρχήσα να τις λέω όλα όσα έγιναν τον τελευταίο καιρό.Λιζ:Δηλαδή έκανα χαλαστρα εχθές εε? Είπε και γέλασε.
Κειτ:Χαχαχα Ναι αλλά δεν πειράζει.
Λιζ:Εεε και εσείς να κλειδώνεται. Είπε και γελάσαμε μαζί.Λιζ:Τον αγαπάς όντως? Με ρώτησε σοβαρά.
Κειτ:Ναι Λιζ και δεν ξέρω αν και αυτός με αγαπάει όντως.
Λιζ:Σε αγαπάει Κειτ το είδα από τον τρόπο που σε κοιτούσε, μην αφήσετε τίποτα και κανέναν να μπει ανάμεσα σας. Είπε με ένα τρυφερό χαμόγελο.Η υπόλοιπη ώρα πέρασε βλέποντας ταινιες και κατά τις 6 πήγα έκανα μπάνιο και αρχήσα να ετοιμάζομαι. Έβαλα ένα απαλό ροζ φόρεμα με μαύρα τακούνια έκανα τα μαλλιά μου μπούκλες βάφτηκα και κατέβηκα κάτω. Άκουσα την κόρνα και βγήκα. Μέσα στο αμάξι ήταν ο Ιαν πλησίασα και τον είδα με ένα πολύ ωραίο κουστούμι.
Κειτ:Γεια.
Ιαν:Γεια! Είσαι πολύ όμορφη. Μου είπε με ένα χαμόγελο και εγώ κοκκίνισα.
Κειτ:Λοιπόν πάμε? Είπα και αρχίσαμε να προχωράμε προς το αυτοκίνητο.