En Son Ne Zaman Gördün Karanlığı?

29 1 0
                                    

Soru basit.Yalnızsan ve korkuyorsan bu durumdan,onu görmüşsündür.Karanlığı.İçinde sessizce uyuyan canavarı.Hani korktuğunda,moralin bozuk olduğunda,terk edildiğinde,utandığında ortaya çıkan sinsi karanlığı.Ben gördüm.Sen de gördün.Bunu ikimiz de biliyoruz.Sanki huzur tarlalarımdan uzaklaşalı yıllar olmuş gibi.Nedense bu satırları yazarken karşında giderek acizleşiyormuşum gibi.Çünkü adını anmak ,varlığını hissetmekle eş.Sıkıntılı buhranlar yaşatıyor.Hiç iyi yanı var mıdır bilemiyorum.İç seslerin o saçma uyumu bazen gözümü korkutmuyor değil.Kelimelerimi düşünmeden döküyorum.Sayısız hayaller içinden ayıkladığım yalnızlığımla süsleyip sana sunuyorum.Çünkü seninle yoldaşız.Fikirlerimiz benziyor belki.Ya da sonumu merak eden birisin.Şu an karşımda oturduğun o eski tekli kanepe ne kadar çok hatıraya sahip bir bilseydin.Ya da satırlarımın seni nereye sürüklediğini.Gece o sessiz ,nefessiz uykularından birinde gördüğün ama sabah hatırlamayacağın rüyalar gibi.Onlar da seni bir anlığına sürükler,mantığını sorgulamadan gidersin ya ardından.İşte öyle dostluğumuz.Ben o oturduğun kanepede beni dinleyen gözlerine hitap ediyorum.Bazen ayakta volta atarak ki böyle konuşmaya bayılırım,bazen de içeri sızan puslu gün ışığının aydınlattığı eski sedirde.Ellerimin nasıl da birbirine kenetlendiğine bakıyor belki de birşeyler biliyorum sanıyorsun.İnanır mısın,aslında senden farkım yok.İkimiz de kendimize zaman zaman aynı soruları soran sıradan insanlarız.Bu karmaşık sohbetimize dahil olduğundan dolayı mutluyum,fakat eminim merak ediyorsun.Neden güneş battı kelimelerimde.Çünkü seninle karanlığımda konuşuyorum.İçimi sana döküyorum ki sen benim en büyük sırdaşımsın.

En son ne zaman gördün karanlığı? Ne zaman yalnızlığın seni korkutmaya başladı? İçinde var olan bir umut var mıydı peki? Benim vardı.Nedense kırılmaya başladı.

Arş'ı endam etse gece,sukut dolu sokaklarıma

Neden ağlıyorsun ey gece,git demedim ki sana

Gel,gel ki sana hazırladığım mabedi gör

Orada senden daha karanlık hatıralar var.

Yalnızlıkla Oynayan Adam (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin